دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با درخشش‌های متوالی خود تأثیر بسزایی در صدرنشینی این تیم تا پایان هفته چهاردهم لیگ برتر داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- پویش نقش آفرینی بانوان یزدی در مشارکت‌های اجتماعی همزمان با رزمایش فاطمی ۳ و به مناسبت روز ملی اهدای خون به مدت یک هفته در یزد آغاز شد.
اشکان دژاگه فعلا از راه دور و مثل یک پلیس به طور نامحسوس اتفاقات لیگ برتر را رصد می کند و مشخص نیست چه تصمیمی برای آینده فوتبال خود دارد.
آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق میلان و تیم ملی ایتالیا معتقد است روسونری به یک مهاجم دیگر نیاز دارد و راه حل مشکل‌شان همین الان در سری آ بازی می‌کند.
تیم ملی والیبال مسابقات حساسی را در پیش دارد؛ اما برخی افراد که دیگر جایگاهی در این تیم ندارند تلاش می‌کنند به هر شکل ممکن با ایجاد مشکل، شرایط بازگشت خودشان را به تیم ملی مهیا کنند.
مهاجم ریزنقش ذوب‌آهن تلاش زیادی برای باز کردن دروازه آلومینیوم داشت.
فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی گفت: احمدآقا هیچ‌وقت مسئولیت رسمی نداشتند و برای همین نتوانستند فعالیت خودشان را تبیین کنند. این یک خلأ است و بیت امام هم نتوانستند هنوز این وظیفه را نسبت به پدرشان و احمدآقا درست انجام دهند؛ فردی که در تمام تصمیمات نظام حضور دارد ولی نمی‌توانند تبیین کنند که ایشان چگونه اثرگذاری کرده است.
پیام نیازمند جواب کری سنگین بیرانوند در نقش جهان را با همان سبک و سیاق در ورزشگاه در بهت فرو رفته آزادی داد.
قهرمانی شهداب یزد در لیگ برتر والیبال ایران یک نقش اصلی داشت.
در مراسم جشن نایب قهرمانی شاگردان مریم ایراندوست، پدر مربی سابق تیم ملی نصرت ایراندوست هم حضور داشت.
نورنیوز، رسانه شورای عالی امنیت ملی درباره ماجرای پیامک مشکوکی که باعث رخداد سفارت آذربایجان شد توضیح داد.
ملی پوش ایرانی پورتو یک بار دیگر نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشت و توانست دو پاس گل در جریان پیروزی مقابل آروکا بدهد.
آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نامشخص است. او تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و گفته می شود زیدان جانشین او خواهد شد ولی شاید این اتفاق رخ ندهد.
سرخیو بوسکتس بر خلاف خوان لاپورتا، رئیس بارسا، معتقد است لوییس انریکه نقش اول را در درخشش تیم ملی اسپانیا داشته و ژاوی در این امر نقش کمرنگی دارد.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ۱۰ پروژه ملی اجرایی می‌شود تا صنعت زیست دریا به جایگاه و نقش واقعی خود در تولید ناخالص ملی یک گام نزدیک‌تر شود.
«اگر عمق عقبه زمین تیم ملی، ما را آسان گل‌خور نکند، با مهاجمین و هافبک‌های آبرومند و درستی که داریم، می‌توانیم به هرتیمی در این جام گل بزنیم.»
تک تک عزیزان و ورزشکاران در آغوش پدر هستند. یک جایی باید نقش پدری داشته باشیم و حفظ وفاق ملی و اینکه بعضاً اشتباهی اتفاق بیفتد، در صدد جبران این اشتباه باشیم.
تیم ملی والیبال ایران امشب در یک مسابقه حساس به مصاف هلند می رود.ت
مصطفی کارخانه وظیفه سرپرستی تیم ملی ب والیبال ایران در مسابقات کشورهای اسلامی را بر عهده دارد.
خبرهای رسیده به خبرنگار تابناک حاکی از تعیین نقش و بازیگردانی چهره بارز دپارتمان تیم‌های ملی در دوران مهدی تاج است که دریافتی های نجومی بعنوان پاداش در ادوار مختلف دریافت کرده است. او این استوری را تهیه کرده و ملی‌پوشان را برای انتشار آن متقاعد نموده است.
ملی‌پوش ایرانی الوکره با پیشروی تا محوطه جریمه الدحیل یک پنالتی گرفت و یک گل زد.
ملی‌پوش ایرانی الوکره با پیشروی تا محوطه جریمه الدحیل یک پنالتی گرفت و یک گل زد.
بنیاد مستضعفان در ۴ ماهه نخست امسال ۴۳ میلیارد تومان برای کاهش آسیب‌های ناشی از سوء تغذیه مادران باردار و شیرده در مناطق محروم اختصاص داد.
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور گفت: باید در حوزه صنایع‌دستی همگرایی ایجاد کنیم. دانشگاه و بخش آموزش باید به این همگرایی کمک کنند تا فاصله‌ها کم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ