تیم فوتبال پرسپولیس در حساس‌ترین دیدار هفته چهاردهم که تکلیف صدرنشین را مشخص می‌کرد، با درخشش دو جوان خود گل‌گهر را شکست داد و صدر جدول را از رقیب سنتی‌اش پس گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صف‌های طولانی در مقابل جایگاه‌های سوخت، صرفا دلیل اقتصادی یا فنی ندارد. این صف‌های طولانی می‌توانند با خود پیامد‌های فرهنگی و اجتماعی قابل توجهی به همراه داشته باشند.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به بیان توضیحاتی درباره دلیل شلوغی پمپ بنزین‌ها پرداخت و به حواشی افزایش قیمت بنزین، کاهش سهمیه سوخت و کمبود بنزین پاسخ داد.
سالاری گفت:نزدیک ۲۱ تن کاتالیست به یک پالایشگاه فراسرزمینی برای تولید بنزین ارسال شده است، همچنین نخستین کمپرسور ایرانی ساخت داخل برای استفاده در پالایشگاه فراسرزمینی به‌زودی رونمایی می‌شود.
پیروزی با ارزش ذوبی ها در انزلی به مدد یک تیم پرنفس و جوان حاصل شد.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه برنامه ای برای گرانی بنزین نداریم، گفت: دولت قبل باید پاسخ دهد که چرا تا این اندازه بدهی ایجاد کرد؛ بیش از نیمی از کل اوراق ۱۴۰۱ برای بازپرداخت بدهی دولت قبل است.
انتظار باشگاه‌ها برای بالابردن سهمیه بازیکن بزرگسال به سرانجام نرسید و تنها با افزایش سهمیه زیر ۲۳ و زیر ۲۱ سال موافقت شد.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین مردادماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ بامداد یکشنبه (یکم مرداد) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز می‌شود.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تکذیب افزایش قیمت بنزین گفت: نرخ بنزین امسال هیچ تغییری نخواهد ک
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد و گفت: در صورت موفقیت‌آمیز بودن مراحل آزمایشی و صدور مجوزها، در مرحله نخست این طرح، توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد.
حسینی گفت:بنزی پالایشگاه های کوچک ایران اکنون به عراق و امارات صادر می شود و افغانستان بنزین به مراتب با کیفیت پایین تر را از ازبکستان وارد می کنند.
حسینی گفت: کشور های عراق و افغانستان اکنون بنزین مورد نیاز خود را از کشورهای ازبکستان و روسیه با استاندارد بالاتری تأمین بنزین می‌کنند به همین دلیل طالبان دیگر متقاضی بنزین ایران نیست.
ماجرای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی شدن آن از جمله خبرهایی است که این روزها جنجال زیادی به پا کرده است. در همین زمینه تابناک موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کرد.
ماجرای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی شدن آن از جمله خبرهایی است که این روزها جنجال زیادی به پا کرده است. در همین زمینه تابناک موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کرد
فروردین‌ ۱۴۰۱ بود که وزیر نفت درباره روند افزایشی مصرف بنزین در کشور هشدار داد و تأکید کرد که ظرفیت پالایشی کشور در زمینه تولید بنزین و نفت‌گاز در حال نزدیک شدن به مقدار مصرف است.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین خرداد خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد (یکم خرداد) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین خرداد ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد دوشنبه (یکم خردادماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
معاون مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران مهمترین دلیل افزایش مصرف بنزین وجود خودروهای غیر استاندارد دانست و گفت:خودرو های موجود در کشور ۲.۵ برابراستاندارد جهانی مصرف دارند.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: در روز دوازدهم فروردین امسال، نزدیک به ۱۲۸ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده است.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: در شبانه روز گذشته (۱۱ فروردین ماه) مصرف بنزین به ۱۱۰.۱ میلیون لیتر رسید.
مصرف روزانه بنزین در هفتم فروردین ۱۴۰۲ به ۱۲۲ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر رسید.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: درآمد دولت به علت افزایش تعداد خودرو و مصرف سوخت بیشتر شده است؛ بر اساس جداول ابتدایی که از بودجه دیدم قیمت بنزین سال آتی افزایش نمی‌یابد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی و با این وضعیت اقتصادی که بر کشور حاکم است، منطقی نیست قیمت حامل‌های انرژی افزایش پیدا کند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی و با این وضعیت اقتصادی که بر کشور حاکم است، منطقی نیست قیمت حامل‌های انرژی افزایش پیدا کند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره برخی اخبار در خصوص افزایش قیمت حامل های انرژی گفت: هیچ افزایش قیمتی برای حامل های انرژی امسال نداریم و در بودجه سال آینده هم چنین افزایشی در نظر نگرفته‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ