پرسپولیس با کسب سه امتیاز از شکست صنعت نفت آبادان پس از مدتی طولانی به صدر جدول برگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور گفت:محدودیت سوخت‌گیری برای کارت‌های سوخت به استان و شهر بستگی دارد؛ در تهران می‌توانید ۶۰لیتر با کارت سوخت شخصی و ۴۰لیتر هم با کارت سوخت جایگاه بنزین بزنید.
تیم ملی والیبال جوانان ایران امروز در آخرین بازی مرحله دوم مسابقات قهرمانی زیر 21 سال مردان جهان به مصاف بلغارستان می‌رود.
خط دفاعی پرسپولیس در آخرین دقایق بازی با حضور 5 بازیکن کار را ادامه می‌داد.
استقلال در 4 هفته پایانی برای تکرار قهرمانی بازی های سختی پیش رو دارد اما کاملا به این اتفاق امیدوار است و شاید این سخت تر از 8 امتیازی نبود که از صدرنشین عقب افتاد و جبران کرد.
آخرین شب پنجمین هفته لیگ برتر والیبال ساحلی با برگزاری 10 دیدار و یک گلدن ست پیگیری شد تا تیم پارس جنوبی با 9 برد و بدون باخت در صدر جدول قرار گیرد.
سپاهان با برتری مقابل پرسپولیس، صدرنشینی خود در پایان سال را قطعی کرد.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران فردا در سومین و آخرین بازی گروهی در جام ملت های آسیا به مصاف ویتنام صدرنشین می رود و برای صعود باید برنده از میدان خارج شود.
شاگردان سعید دقیقی با یک پیراهن جدید در آخرین مسابقه خود در زمین حاضر شدند.
صدرنشین رقابتهای لیگ برتر والیبال که پس از قطعی کردن قهرمانی اش در نیم فصل دو بازی را واگذار کرده بود، در آخرین دیدار بالاخره به روند بردهای خود برگشت.
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی آخرین بازی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری را برابر نساجی مازندران برگزار می‌کند که تاکتیک متفاوت این تیم در سه دیدار گذشته همچنان ادامه دارد.
در آخرین دیدار از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال, تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس با قضاوت امیرسامان سلطانی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری دو بر صفر میهمان همراه شد.
آخرین رنکینگ انجمن تنیس حرفه‌ای زنان جهان (WTA) امروز منتشر شد.
آخرین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر را دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در ورزصگاه تختی آبادان برگزار خواهند کرد.
صدرنشینی ژاپن در گروه مرگ، آخرین شگفتی موردنظر همه طرفداران فوتبال بود.
تیم ملی فوتبال ژاپن که در نخستین دیدار خود برابر تیم ملی آلمان به پیروزی رسیده بود، در آخرین دیدار برابر اسپانیا هم به برتری رسید تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی جام جهانی شود.
آخرین هفته از دور مقدماتی لیگ برتر کشتی فرنگی درحالی برگزار خواهد شد که تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی، رقابت سختی برای صدرنشینی دارند.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک در آخرین دیدار مرحله مقدماتی موفق به شکست ژاپن دو شد تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شود.
منچستریونایتد امشب در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ اروپا در اسپانیا به مصاف رئال سوسیداد رفت و با نتیجه 1-0 پیروز شد.
در آخرین دیدار هفته نهم رقابت های لیگ برتر، استقلال و ذوب آهن در استادیوم فولادشهر به مصاف هم رفته اند.
تیم ملی فوتسال ژاپن در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات فوتسال آسیا برابر ویتنام پیروز شد و به عنوان صدرنشین گروه پایانی به مرحله بعد صعود کرد.
استقلال ملاثانی فرصت برتری در آخرین بازی هفته و صدرنشینی را از دست داد.
استقلال ملاثانی فرصت برتری در آخرین بازی هفته و صدرنشینی را از دست داد.
قتل خونین ۲ کارگر با اسلحه شکاری کارفرما
ایران در سومین و آخرین بازی دور مقدماتی ساعت 15 روز یکشنبه به مصاف ژاپن می رود تا تیم برنده به عنوان صدرنشین مستقیما راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ