معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اسامی جانبازان مشمول دریافت واردات خودرو طی یک ماه به وزارت صمت اعلام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اسامی جانبازان مشمول دریافت واردات خودرو طی یک ماه به وزارت صمت اعلام می‌شود.
دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: نامزد اصلاح‌طلبان در دوره‌های مختلف از دل قانون و شورای نگهبان بیرون آمده و عملا آن را پذیرفته‌اند اما در پذیرش لفظی،کج اندیشی دارند ولجاجت می‌کنند.
دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی طی مکاتبه‌ای با رئیس مجلس، فهرستی از پیشنهادهای اصلاحی برای اعمال در لایحه برنامه هفتم توسعه را ارائه کرد.
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت قرآن مجید در سوئد را محکوم کرد و آن را رویدادی از جنس دیگر رخدادهای معمول ندانست.
دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: آمادگی تناسبی شدن وجود ندارد چراکه احزاب و جریان‌های سیاسی امروز در این حد نیستند که چنین سیستمی را پیش ببرند؛ بنابراین سازوکار لازم فراهم نیست.
کاروان جانبازان سرفرازمیهن اسلامی با استقبال معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به نمایندگی از سرپرست حجاج ایرانی وارد فرودگاه مدینه منوره شدند و به جمع زائران خانه خدا پیوستند.
جمعی از مدیران ارشد وزارت امور خارجه و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با جانبازان قهرمان کشورمان دیدار کردند.
جمعی از مدیران ارشد وزارت امور خارجه و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با جانبازان قهرمان کشورمان دیدار کردند.
بمناسبت ۱۰ اردیبهشت «روز ملی خلیج فارس»، بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران به همت هیات نجات غریق و غواصی منطقه آزاد قشم، مراکز غواصی قشم و با حضور غواصان جانبازان دوران دفاع مقدس به طول ۲۰ متر در اعماق آب‌های خلیج همیشه فارس، در جزیره قشم نصب شد.
صدام حسین که بیش از بیست‌وچهار سال رئیس‌جمهور عراق بود دست‌کم نیمی از آن را در جنگ سپری کرد؛ هشت سال از آن با ایران بود. جمهوری اسلامی ایران که در آغاز تأسیس خود با هجوم ارتش مجهز و قدرتمند صدام روبه‌رو شد، هشت سال در مقابل او مقاومت کرد و نتیجه آن علاوه بر صد‌ها هزار شهید و جانباز صرف میلیارد‌ها دلار سرمایه و از بین رفتن فرصت‌های بسیار اقتصادی بود.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه، ۱۳ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۳۶ دقیقه با حضور ۲۲۰ نفر از نمایندگان آغاز شد. قبل از این جلسه یک جلسه غیرعلنی برگزار شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند
با مصوبه مجلس شورای اسلامی، وزارت صمت مکلف شد به برخی از جانبازان بالای ۵۰ درصد مجوز واردات یک دستگاه خودرو متناسب با وضعیت جانبازی دهد.
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای ضمن ارج نهادن به جایگاه گفت‌وگو و اعتراضات منطقی، وقایع روزهای گذشته را بازخوانی و به تبیین انگیزه‌های این تحرکات پرداخت.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، حداقل حقوق جانبازان و آزادگان فاقد شغل در سال جاری معادل حداقل حقوق کارکنان دولت؛ یعنی پنج میلیون و ششصد هزار تومان خواهد بود.
نمایندگان در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی با دوفوریت طرح استفساریه پرداخت حداقل حقوق به جانبازان و آزادگان فاقد شغل موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دوفوریت طرح استفساریه پرداخت حداقل حقوق به جانبازان و آزادگان فاقد شغل موافقت کردند.
ملی پوشان شنا جانبازان و معلولین موفق به کسب یک مدال طلا و یک نشان برنز در بازی‌های کشورهای اسلامی شدند.
ملی پوشان شنا جانبازان و معلولین در بازی های کشورهای اسلامی موفق به کسب یک مدال طلا و دو نشان نقره شدند.
ملی پوشان شنا جانبازان و معلولین در بازی های کشورهای اسلامی موفق به کسب یک مدال طلا و دو نشان نقره شدند.
ملی پوشان شنا جانبازان و معلولین در بازی های کشورهای اسلامی موفق به کسب یک مدال طلا و دو نشان نقره شدند.
دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت : من متنی را از صحبت‌های عبدالناصر همتی که رئیس بانک مرکزی دولتِ روحانی بود، مطالعه کردم و به نظرم این متن در واقع یک اقراری است که باید رئیس دستگاه قضا، یعنی حجت الاسلام محسنی‌اژه‌ای آن را به عنوان یک دادخواست و مدعی‌العموم مطرح کند و همتی را به دادگاه بیاورد.
دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه مشکلاتی که اکنون شاهد آنها هستیم مربوط به عدم مدیریت و تصمیمات اشتباه دولت گذشته است، گفت: عاملان آن از جمله «همتی» باید محاکمه شوند.
مرکز نوآوری ایرانسل، دومین پنل تخصصی «ایرانسل تِک‌تاک (Irancell Tech Talk)» را با موضوع «خودرو متصل، چالش‌های فناورانه و فرصت‌های دانش بنیان» برگزار کرد.
فرمانده سپاه با بیان اینکه پیشوای ایران اسلامی مورد حملات مستقیم دشمن است، گفت: بنده نمی‌توانم بسیاری از واقعیت‌های شیرین را بگویم و ان شالله بعدا باز گو خواهیم کرد اما از ما قبول کنید که یک روحانی با دستان جانباز در میانه یک میدان جهانی جهاد ،سال‌ها شبانه‌روز ایستاده است و دشمن را بی‌عمل گذاشته است، دشمن مجهز است اما نمی‌تواند عمل کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ