پرسپولیس در حالی با درخشش بازیکنان سابقش برای دومین مرتبه شکست خورد که بار دیگر موعود بنیادی‌فر قاضی میدان بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی‌رغم اعتراض‌های دولت چین، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا مدعی شد واشنگتن و متحدانش باید سرعت ارسال تسلیحات به تایوان را سرعت ببخشند تا این جزیره بتواند در مقابل چین از خود دفاع کند.
جمعی از کارشناسان داوری صحنه‌های پرشمار دیدار هوادار و پرسپولیس را مورد بررسی قرار دادند.
در ادامه اعتراض‌های گسترده به اصلاحات قضایی نتانیاهو، همزمان با حمایت تلویحی کاخ سفید از رژیم صهیونیستی بار دیگر معترضان به خیابان ریختند؛ منابع عبری از غیاب معنادار پلیس گزارش دادند
قضاوت ایلگیز تانتاشف داور ازبک در بازی ایران و روسیه به هیچ وجه مطلوب نبود.
در بحبوحه تشدید تظاهرات و اعتراض‌های سراسری در فرانسه، دفتر ریاست‌جمهوری این کشور اعلام کرد سفر پادشاه انگلیس به این کشور لغو شده است.
احدیان نوشت، اشتباه‌های خاتمی در حمایت از روحانی و عدم مرزبندی با براندازان باعث شده، جریان اصلاحات «از اینجا رانده و از آنجا مانده» شود.
سجاد بازگیر از روی نقطه پنالتی اختلاف با گل‌گهر را با حداقل رساند.
رئیس رژیم صهیونیستی درباره چشم‌انداز اعتراض‌های خیابانی و تعمیق شکاف‌های داخلی این رژیم می‌گوید شرایط کنونی فلسطین اشغالی، شبیه بشکه باروتی است که در آستانه انفجار قرار دارد.
اعتراض‌های متعدد جواد نکونام به داور منجر به اخراج وی شد.
در ادامه اعتراض‌های ضددولتی در کشور پرو، مقامات این کشور اعلام کردند نیروهای پلیس بیش از ۲۰۰ نفر از معترضان را بازداشت کرده‌اند.
در پی ادامه اعتراض‌ها و درگیری معترضان و نیروهای پلیس در شهرهای مختلف کشور پرو، ده‌ها نفر زخمی شدند.
در ناآرامی‌ها و اعتراض‌های اخیر در اردن، علاوه بر مشکلات داخلی و عوامل و بازیگرهای خارجی، محدودیت‌های صندوق بین‌المللی پول نیز در بروز این حوادث بی‌تأثیر نبوده است.
هم‌زمان با اعتراض‌های پراکنده در مناطق مختلف چین به علت مقررات کرونایی، مقامات جزیره تایوان اعلام کردند تا چند روز آینده مقررات کرونایی را لغو خواهند کرد.
برخلاف اعتراض‌های متمرکز که با سرکوب، یا تطمیع و گفتگو با لیدر‌ها برای اقناع، کنترل می‌شوند، اعتراض‌های سیال از چنین ویژگی برخوردار نیستند. در اینچنین اعتراض‌هایی همه افراد، لیدر و سرچشمه شعله‌ور شدن آتش اعتراضی محسوب می‌شوند.
این بار خبری از شوخی و خنده در صورت کی‌روش نبود؛ خشم، اخم و ناراحتی، تنها نکاتی بود که در چهره و کلمات سرمربی تیم‌ملی دیده می‌شد.
می‌توان گفت ساپینتو و عاطفه رضایی از این نظر دو چهره ویژه حال حاضر فوتبال مردان و فوتسال زنان هستند که با اعتراض‌های متعدد و اخراج توسط داور همچنان نسبت به نوع واکنش‌های خود تجدید نظر نمی‌کنند.
نشریه پولیتیکو در گزارشی با اشاره به ادامه اعتراض‌ کارگران بخش نفتی فرانسه نوشته هم‌اکنون مهمترین نگرانی دولت فرانسه گسترش این اعتراض‌ها به بخش‌های دیگر اقتصاد است.
فوتسالیست‌های ایران با فرصت‌سوزی زیاد و سه اشتباه عجیب جام قهرمانی آسیا را به ژاپن دادند.
بیژن طاهری در کنار زمین اعتراض‌های شدیدی به عملکرد تیم داوری مسابقه با فولاد خوزستان داشت.
خبرگزاری فارس از اعتراض‌های دانشجویی در برخی دانشگاه‌های کشور همزمان با حضوری شدن کلاس‌ها خبر داد
رویترز در این گزارش به این اشتباه‌های سیا و خالی کردن پشت جاسوس‌های خود در ایران اشاره می‌کند.
داور برجسته فوتبال ایران دیدار نساجی و مس کرمان را قضاوت خواهد کرد.
اعتراض‌های تند محمد موسوی در شرایطی جو والیبال ایران را به هم ریخته که مشخصا او چند مورد را زیر ذره‌بین برده است؛ داستان مکمل‌ها و شرایط نامناسب اردویی از یک سو و پاداش ۱۸ میلیون‌تومانی برای بازیکنان تیم ملی از سوی دیگر، عمده مسائلی است که صدای کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را درآورده است.
خودکشی مرد معتاد بعد از قتل‌عام خانوادگی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ