سخنگوی وزارت امور خارجه عراق اعلام کرد «فؤاد حسین» امروز به تهران سفر کرده و با مقامات جمهوری اسلامی ایران درباره روابط دوجانبه و منطقه ای و مذاکرات هسته ای رایزنی می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز و در ادامه تحرکات مداخله جویانه الینا رومانوسکی سفیر آمریکا در بغداد در امور داخلی عراق، او به دیدار فواد حسین وزیر خارجه عراق رفت.
دیدارنماینده دبیرکل سازمان ملل متحد درامور عراق با وزیرامور خارجه
«فیصل المقداد» در پاسخ به دعوت رسمی «فؤاد حسین» شنبه آینده به عراق سفر و با مقامات ارشد این کشور دیدار و رایزنی می‌کند.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و فواد حسین وزیر خارجه عراق در گفتگویی تلفنی در خصوص آخرین وضعیت مناسبات فی‌مابین گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه عراق در دیدار با همتای عربستانی خود، روابط دو جانبه و راه های تحکیم آن در زمینه های مختلف را بررسی و بر اهمیت و ضرورت هماهنگی مشترک سیاسی، نظامی و امنیتی تاکید
وزیر امور خارجه عراق به موضع گیری درباره حمله به فرودگاه سلیمانیه پرداخت و گفت: بمباران فرودگاه سلیمانیه از نظر عراق پذیرفتنی نیست.
وزیر امور خارجه گفت: آقای فؤاد حسین که از سفر واشنگتن برگشتند حامل این پیام بودند که طرف آمریکایی برای جمع‌بندی توافق آمادگی دارد، ما نیز همواره از مسیر دیپلماسی و مذاکره استقبال کرده‌ایم.
وزیر امور خارجه کشورمان با نخست وزیر عراق دیدار و گفتگو کرد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در بدو ورود به بغداد، با حضور در محل اقدام تروریستی و جنایتکارانه دولت آمریکا، به شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای این اقدام تروریستی ادای احترام کردند.
مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق عراق بعد از ظهر امروز سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد.
فواد حسین و رابرت مالی در مورد ایران در جریان دیدار در واشنگتن با هم رایزنی کردند.
وزیر امور خارجه روسیه در سفری رسمی وارد بغداد پایتخت عراق شد.
در این بیانیه آمده است: نشستی مطبوعاتی میان «فؤاد حسین» وزیر امور خارجه عراق و همتای سعودی‌اش در مقر وزارتخانه برگزار خواهد شد.
وزیر امور خارجه مغرب پس از بازگشایی سفارت کشورش در بغداد پس از سال ها، با نخست وزیر عراق دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه عراق به موضع گیری درباره کاهش ارزش دینار این کشور در برابر دلار پرداخت و اعلام کرد که بغداد اهتمام ویژه در این زمینه دارد تا قیمت دینار افزایش یابد.
وزیر امور خارجه کشورمان در توضیح احضار سفیر عراق پیرامون به کار بردن عنوان جعلی خلیج عربی گفت: توئیت روز گذشته نخست وزیر عراق به نحوی این مساله را جبران کرد.
وزیر امور خارجه عراق و وزیر امور خارجه کویت بر لزوم فعالسازی کمیته فنی مشترک عراق و کویت تاکید کردند.
نخست‌ وزیر پیشین عراق با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و درباره آخرین تحولات عراق و موضوعات مهم منطقه بحث و گفتگو کردند.
دیدار وزیر و مشاور امنیت ملی عراق با وزیر امور خارجه ایران
وزیر امور خارجه روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: آمریکا و ناتو عراق را نابود و در لیبی هرج و مرج ایجاد کردند.
وزیر امور خارجه ایران و فواد حسین وزیر خارجه عراق در نیویورک دیدار و درباره همکاری‌های منطقه‌ای گفتگو کردند.
وزارت امور خارجه عراق در بیانیه ای از رایزنی وزیر خارجه این کشور با همتای سعودی خود پیرامون موضوعات مختلف از جمله کاهش تنش ها بین ریاض و تهران خبر داد.
وزیر امور خارجه عراق امنیت ایران و عراق را در هم تنیده دانست و تاکید کرد که کشورش اجازه تهدید جمهوری اسلامی ایران از خاک عراق را نخواهد داد.
در گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه کشورمان با فواد حسین وزیر خارجه عراق برخی موضوعات دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی مورد رایزنی قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ