نستا، مدافع سابق میلان، در مورد شکست روسونری مقابل اینتر در بازی رفت لیگ قهرمانان گفت که هنوز مسیر را برای بازگشت باز می‌بیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون کبدی که ریاست کنفدراسیون آسیا را هم برعهده گرفته، در نشست امروز خود به شدت از وعده‌های وزیر قبلی ورزش انتقاد کرد.
رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در حالی با عنوان سومی تیم ملی کشورمان به پایان رسید که نتایج ثبت شده برای ملی پوشان ایران امیدواری‌ها برای موفقیت این تیم در بازی‌های آسیایی را افزایش داد.
رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در حالی با عنوان سومی تیم ملی کشورمان به پایان رسید که نتایج ثبت شده برای ملی پوشان ایران امیدواری‌ها برای موفقیت این تیم در بازی‌های آسیایی را افزایش داد.
رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران اعلام کرد که پیکر بی جان سه ملی‌پوش این رشته که در زلزله ترکیه زیر آوار مانده بودند،‌پیدا شده است.
سرمربی استقلال خوزستان بعد از برتری تیمش مقابل دریای بابل و حضور دوباره در جمع مدعیان از امیدواری‌اش برای صعود گفت.
شاخص‌های عمده سهام آسیا و اقیانوسیه پس از رشد وال استریت، افزایش یافتند زیرا جدیدترین داده‌ها در ایالات‌متحده امیدواری‌ها را دوباره تقویت کرد که سیاست‌های پولی فدرال رزرو کارآمد است و می‌تواند منجر به کاهش بیشتر سرعت افزایش نرخ بهره شود.
مهاجم اسبق پاس اکنون به عنوان سرمربی توانسته عملکرد موفقی در تیم خوشه طلایی به جا بگذارد و از امیدواری‌اش برای صعود می‌گوید.
پیشکسوت فوتبال ایران و مربی‌ اسبق تیم ملی با اشاره به کیفیت شاگردان كارلوس كی‌روش از امیدواری‌اش برای موفقیت در جام‌جهانی قطر می‌گوید.
مربی ذوب آهن در آستانه دربی اصفهان و در شرایطی که تجربه بازی در تیم سپاهان را در کارنامه دارد، از امیدواری‌اش برای اولین برد فصل می‌گوید.
وزیر امور خارجه آلمان مدعی شد: ایران هیچ توجیهی برای بسیاری از فعالیت‌های هسته‌ای‌اش ندارد. به طور مثال، هیچ کشور غیرهسته‌ای نیازی ندارد که تا سطح ۶۰ درصد غنی‌سازی اورانیوم انجام دهد. اظهارات اخیر تهران عمیقا نگران‌کننده هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ