تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان تا پایان هفته دوم لیگ‌برتر موفق به گلزنی نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا زنوزی می‌گوید پیشنهاد این تیم برای تمدید قرارداد رضا اسدی 15 میلیارد تومان بوده است.
شریفی درباره بیشترین سرعت ثبت شده در معابر و بزرگراه‌های پایتخت در بهار امسال نیز گفت: بیشترین تخلف سرعت که توسط دوربین‌ها ثبت شده و همکاران بنده در گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راهور نیز با آن برخورد کردند، مربوط به خودرویی بوده که راننده آن با سرعت بیش از ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت اقدام به رانندگی کرده بود. این خودرو توقیف و اعمال قانون شد.
خواص میوه‌های فصل تابستان به قدری ارزشمند است که خوردن آن‌ها را نباید از دست داد.
کارشناس بازار سرمایه گفت: افزایش ناگهانی نرخ خوراک و گاز سوخت در حالی ابلاغ شد که روند قیمت‌های جهانی گاز در بازارهای بین المللی روند کاهشی داشته و تعیین عدد ثابت برای نرخ خوراک اشتباه است.
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص ترامادول در فرودگاه حضرت امام (ره) خبر داد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از کشف ۲۲ میلیون عدد داروهای کمیاب و نایاب و شناسایی محل دپوی بیش از ۴۰ میلیون داروی غیرمجاز خبر داد.
دو تیم هم امتیاز صدر جدول رده بندی بیست و دومین دوره لیگ برتر در چند عدد مشترک هستند.
مشهد-سربازان گمنام امام زمان ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوذر در مشهد پس از یک عملیات رصد و با اشراف اطلاعاتی، ۵ هزار عدد مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.
انگیزه زیاد،بدن های آماده، سرسختی سر هرتوپ و حمله همه جانبه برای رسیدن به گل خلاصه این روزهای فوتبال استقلال است.
رشت - فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۹۶۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در این استان خبر داد و گفت: در این بخش نسبت به سال گذشته افزایش ۴۴ درصدی داشته‌ایم.
آذری جهرمی گفت: از کار انداختن تمام فیلترشکن‌ها فقط در حماسه‌ها و اسطوره‌ها ممکن است که شما مثلا با پنج نفر جلوی لشکری بایستید و متوقفش کنید، اما در واقعیت ممکن نیست. امروز روی اس. اس. ال. تونل می‌زنند، اگر آن را محدود کنید بانک و امنیت شبکه می‌خوابد. فردا روی اچ. تی. تی. پی. تونل می‌زنند، آن را هم محدود کنید. پس‌فردا روی دی. ان. اس. تونل می‌زنند، آن را هم محدود کنید روی جای دیگری تونل می‌زنند.
برای یک فرد بالغ سالم با سطح کلسترول طبیعی و بدون عوامل خطر بیماری قلبی، بعضی از تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف یک تا دو عدد تخم‌مرغ در روز می‌تواند بی‌خطر باشد. یک مطالعه‌ی کوچک روی ۳۸ فرد بزرگسال نشان داد که خوردن سه عدد تخم‌مرغ در روز باعث بهبود سطح کلسترول بد (LDL) و کلسترول خوب (HDL) می‌شود.
45 بازی ملی قطعا برای ستاره ای در اندازه فرهاد مجیدی کم و بی انصافی بود.
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی از مزایده ۶۷۱ دستگاه ‌خودرو بابت وصول معوقات مالیاتی‌ یک بدهکار کلان خبر داد.
فیفا در جام جهانی ۲۰۲۲ در مجموع ۴۴۰ میلیون دلار به ۳۲ تیم حاضر در قطر پاداش داد که سهم نایب قهرمان ۳۰ میلیون، تیم سوم ۲۷ میلیون، تیم چهارم ۲۵ میلیون، تیم‌های پنجم تا هشتم ۱۷ میلیون، نهم تا شانزدهم ۱۴ میلیون و تیم‌های حذف شده در مرحله گروهی ۹ میلیون دلار بوده است. این اعداد را مقایسه کنید با نخستین قهرمان جام جهانی که در تاریخ پاداش دریافت کرد؛ جام جهانی ۱۹۸۲، قهرمانی ایتالیا و ۲ میلیون دلار جایزه!
معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف ۳۴۴ عدد سرم در یک انبار شخصی خبر داد.
پیش‌بینی رسانه‌های انگلیسی برای آمار بینندگان دیدار امشب انگلیس ـ فرانسه، حاکی از شکست رکوردهای سابق است؛ به نحوی که انتظار می‌رود پربیننده‌ترین دیدار تیم‌ملی انگلیس در تلویزیون، امشب و در جریان جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر رقم بخورد.
معاون سابق توسعه بازار و مطالعات اقتصادی شرکت بورس انرژی ایران گفت: بخش زیادی از تورم ما به دلیل کسری بودجه و انباشت نقدینگی است.
محصولی برای تولید عدد تصادفی کوانتومی با نرخ بالا و قابل قبول که مورد استفاده در زمینه‌های مختلف مانند امنیت اطلاعات، امنیت مالی، محاسبات و ... است، طراحی و تولید شد.
صبح امروز یکی از رسانه های در اقدامی دست به عدد سازی کرده و بدون ارائه یک دلیل منطقی و آمار دقیق اقتصادی اعلام کرد خط فقر به ۱۸ میلیون تومان رسیده است که موجب تشویش اذهان عمومی شد.
دروازه بان تیم ملی فوتبال با شماره 31 در تمرینات با انگیزه ظاهر می شود.
به نظر می رسد که سیاوش یزدانی تصمیم گرفته است به مانند محمد دانشگر پیراهن شماره 58 را بر تن کند.
تمرین روز سه شنبه استقلال در شرایطی برگزار شد که یک میهمان ویژه در محل تمرین حضور پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ