نه کاری کرده و نه خلاف دین رفتار کرده است. اگر حرفی زده در جهت مردمش و اعتقادش بوده. هیچ موردی ندارد ولی چرا با ایشان برخورد می‌شود، معلوم نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فعلی فدراسیون فوتبال در یک مراسم ترحیم دیداری با محمد دادکان داشت.
باشگاه استقلال با انتشار ویدئویی بابت پنالتی ای که موعود بنیادی‌فر مقابل پیکان برای پرسپولیس گرفت، اعتراض کرد.
مربی سابق فوتبال ایران گفت: در زمان مدیریت محمد دادکان در فدراسیون فوتبال شایسته سالاری حاکم نبود.
مربی سابق فوتبال ایران گفت: در زمان مدیریت محمد دادکان در فدراسیون فوتبال شایسته سالاری حاکم نبود.
وزارت ورزش و جوانان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ پیشنهادی به محمد دادکان برای مدیرعاملی پرسپولیس وجود نداشته است.
مسیر نزولی فوتبال ایران پس از جام جهانی ۲۰۰۶ و برکناری محمد دادکان توسط دولت وقت محمود احمدی‌نژاد باعث شد احمدی‌نژاد از تصمیمش پشیمان شود و با گرفتن استعفای علی کفاشیان، رئیس وقت فدراسیون فوتبال به دنبال بازگرداندن محمد دادکان برود. با این حال اتفاقاتی در این مسیر رخ داد که مانع از این کار شد. در ادامه روایت صادق درودگر از این ماجرا را به عنوان فردی که قرار بود جلسه آشتی‌کنان محمد علی‌آبادی، رئیس وقت کمیته ملی المپیک و محمد دادکان را هماهنگ کند می‌بینید:
هر کس اعتراض کند مفسد فی‌الارض است. اعتراض کردن و کشف حجاب امروز جرم شده. ولی کسی که بخورد و فساد کند و انبوه و انبوه مال مردم را ریالی و دلاری جابه‌جا کند آن جرمش چیست؟ شما دو نفر و سه نفر را گرفتید و گفتی سلطان سکه هستند و اعدام کردی. آن موقع سکه دو میلیون بود. چند روز پیش از ۳۰ میلیون رفت بالاتر. چه کسی را می‌خواهید بگیرید؟
محمد دادکان می‌گوید: اینکه بازنشسته‌ها متاًثر هستند، جوانان بیکار هستند و وعده‌های انقلاب انجام نشده، به دشمن ربط دارد و همه دشمن هستند؟ اگر واژه «دشمن» در فرهنگ ما نبود، مسئولان از کدام واژه استفاده می‌کردند؟
در روزگاری که هنوز کمک داور ویدیویی وارد ورزش فوتبال نشده بود، کمک داوران ما در بازی های مهم شاهکار داوری هم خلق می کردند.
دادکان گفت: صداوسیما تیتر‌هایی می‌زند که بیانگر واقعیت جامعه نیست. در مورد وقایع اخیر آیا پوشش خبری در صداوسیما آنطور که باید، رخ داد؟ بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی صداوسیما از من دعوت کردند، اما همه‌شان را رد کردم، چون صحبت‌های من را پخش نمی‌کنند. هرگز به صداوسیما نمی‌روم.
جمعیت کثیری در مراسم ختم برادر علی پروین شرکت کرده و به چهره سرشناس فوتبال ایران تسلیت گفتند. شاگردان و همبازیان سابق در کنار وزیر ورزش، محمد دادکان ، مهدی تاج و جمع زیادی از چهره‌های سرشناس استقلال در این مراسم حاضر بودند. گزارش تصویری از صالح محمدرحیمی
جمعیت کثیری در مراسم ختم برادر علی پروین شرکت کرده و به چهره سرشناس فوتبال ایران تسلیت گفتند. شاگردان و همبازیان سابق در کنار وزیر ورزش، محمد دادکان ، مهدی تاج و جمع زیادی از چهره‌های سرشناس استقلال در این مراسم حاضر بودند. گزارش تصویری از صالح محمدرحیمی
لیست تیم فوتبال ایران برای حضور در 5 دوره از جام جهانی، همواره جا مانده های بزرگی داشته است.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ۴ ماه پیش به اسکوچیچ بابت برکناری از سرمربیگری تیم ملی ایران هشدار داده بود، گفت: می‌خواستند برانکو را هم حذف کنند اما دادکان پشت او ایستاد.
هافبک گل گهر سیرجان می گوید با توجه به هزینه هایی که تیم‌ها انجام داده‌اند کار دشواری در لیگ ۲۲ دارند.
انتظار می‌رفت به سرعت با واکنش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان مواجه شود که به نوعی متولی اجرای سیاست‌های وضع شده کشور درباره کرونا و بیماری کووید ۱۹ است، اما این گونه نشد تا در نهایت عصر امروز، سرپرست اداره روابط عمومی وزارت بهداشت سکوتش را بشکند و تاکید کند که کرونا تمام نشده و نباید ماسک را برداشت.
قتل همسر به خاطر زیاده خواهی
ورود دادستانی به ماجرای مرگ هزاران ماهی
قصاص قاتلی که دوستش را کشته بود
تکذیب اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان تهران
این خواسته بسیاری از چهره های سرشناس و معتبر فوتبال ایران است و قاعدتا ضرورت دارد بدون مراجعه افراد به سازمان لیگ، و بدون تبعیض همه اطلاعات مربوطه در اختیار افکار عمومی قرار بگیرد.
خواهید دید روز ثبت‌نام چه کسانی ثبت‌نام می‌کنند. دلم می‌خواهد بروید سراغ‌شان و بپرسید شما که آمدی می‌توانی ۵۰۰ میلیون پول بیاوری در فوتبال؟ شما تا حالا کجا مدیر بودی و کدام مجموعه را چرخاندی؟
دادکان: ماجدی با مهره‌چینی‌هایش فوتبال را به این روز انداخت
اصلا نهاد ریاست جمهوری بگوید، وزارت ورزش بگوید. مجلس که در همه کار دخالت می‌کند و بازدهی دخالت‌هایش هم در حد صفر بوده، تضمین می‌دهد که دخالتش در فوتبال موثر است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ