بعد از پروسه نسبتا طولانی رسیدگی به این پرونده، در نهایت مدال طلا تحویل کمیته ملی المپیک شد و صبح امروز (پنجشنبه) در مراسمی به کمیل قاسمی اهدا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دو سال ابتدایی فعالیت دولت سیزدهم، درآمد نفتی رو به افزایش بوده و است. ابهام اول این‌گونه ایجاد می‌شود که «اگر درآمد نفتی افزایش پیدا کرده، چرا دولت برای بدهی‌های قبلی دست به فروش اوراق زده است؟» این درست که دولت روحانی دست به انتشار اوراق زده و بدهی ایجاد کرده بود؛ اما روی کاغذ، وقتی درآمد‌ها افزایش پیدا می‌کند، باید پرداخت بدهی‌های قبلی در اولویت باشد یا هزینه‌کرد آن در محل‌های دیگر؟به این موضوع توجه کنید که در دولت روحانی، به آن اندازه که اوراق فروخته شد، نفت فروخته نشده است.
در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری دوره سیزدهم به‌رغم اینکه‌عدم احراز صلاحیت‌ها به‌صورت گسترده‌ای صورت گرفته بود، نقش تعدادی از بزرگان و شخصیت‌های برجسته اصول‌گرا در اجماع روی ابراهیم رئیسی و رسیدن او به ریاست دولت تاثیرگذار بوده‌ است اما نگاهی به مواضع این روزهای آن‌ها نشان می‌دهد که یا در مقام انتقاد از دولت برآمده‌اند و یا سیاست سکوت را انتخاب کرده‌اند.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در لیبی =فعالیت خود در این کشور را از سرگرفته است و چهارشنبه گذشته اولین کشتی ایران در بندر مصراته بعد از حدود ده سال پهلو گرفت.
تیم ملی فوتبال ایران با غلبه بر میزبان پرستاره و مدعی ازبکستان در خانه‌اش، نخستین دوره جام کافا در رده بزرگسالان را فتح کرد. در این بازی پرتنش و پرحادثه، فشار زیادی روی دفاع تیم وارد شد؛ اما طلسم جام نگرفتن قلعه‌نویی هم پس از ده سال پاره شد.
فنرباغچه پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل استانبول باشاک شهیر، قهرمان جام حذفی ترکیه شد و هفتمین عنوان خود را در این رقابت‌ها کسب کرد.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت: ۱۵ پلاک معارض بزرگراه شهید بروجردی به ارزش بیش از ٢٠٠٠ میلیارد ریال پس از ده سال با حکم دادستانی رفع معارض شد.
از آنجا که سمت دبیر به عنوان یک عضو شورا در قانون اساسی نیامده، معمولا دبیر با هماهنگی بین رئیس جمهوری و رهبری انتخاب می شود و در رسمی نانوشته، مقام معظم رهبری دبیر منصوب را به عنوان یکی از دو نماینده خود در شورا منصوب می‌کنند تا دبیر در جلسات این شورای مهم حق رای هم داشته باشد
شهر به شهر می‌چرخیدم. با هویت جعلی کار می‌کردم. بعد متوجه شدم که عکس مرا در روزنامه‌ها منتشر کرده‌اند. از ترسم، قاچاقی به افغانستان رفتم. اما در آنجا هم نتوانستم بمانم. در این مدت حتی از همسرم هم خبر نداشتم. به همین دلیل چند وقت قبل به امید اینکه آب‌ها از آسیاب افتاده و دیگر پلیس دنبالم نیست، به تهران برگشتم و با هویت جعلی در یک جگرکی مشغول به‌کار بودم که دستگیر شدم.
در ده سال گذشته بیش از ده یوز ایرانی بر اثر تصادف در جاده میامی-سبزوار از بین رفته‌اند. حالا پس از گذشت حدود یک دهه از ارائه طرح ایمن‌سازی این جاده، علی سلاجقه، رییس سازمان محیط‌زیست گفته است که اقدامات لازم برای فنس‌کشی این جاده به طول ۳۴ تا ۳۶ کیلومتر آغاز شده است.
یک دهه پس از بسته شدن امکان ارتباط تصویری روی خطوط همراه، زارع پور از آن به عنوان یک قابلیت خاص اسم می‌برد که قرار است باز شود.
یک هواپیمای سعودی حامل کمک‌های امدادی برای قربانیان زلزله ویرانگر روز سه‌شنبه در فرودگاه بین‌المللی حلب فرود آمد که اولین بار از زمان قطع روابط دیپلماتیک ریاض با دمشق در ده سال گذشته محسوب می‌شود.
مهدی هاشمی رفسنجانی پس از گذراندن هفت سال دوران ده ساله حبس خود به صورت مشروط از زندان آزاد شد.
ماجرای نرخ دارو مانند فنری بود که طی حدود ۲۰ سال آن را دولت‌ها نگه داشته بودند و اجازه بالا رفتن به آن نمی‌دادند، اما همه می‌دانستند که این فنر دیر یا زود از جا در می‌رود.
پس از پایان بازی فینال ۱۹۵۰، بیمارستان های برزیل ده ها مورد از مردم را دریافت کردند که نتوانستند شوک را تحمل کنند. حداقل ۱۷ نفر کشته شده و ده ها نفر اقدام به خودکشی کردند.
پس از گذشت تقریبا سه سال از حوادث تلخ آبان ۹۸ که منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنان و همچنین تخریب ده ها بانک،فروشگاه و ساختمان شد، شهریور ۱۴۰۱باز هم شاهد سناریوی تکراری اغتشاشگران هستیم.
رئیس جمهور روسیه امروز و پس از پایان نشست سران کشورهای عضو همکاری های شانگهای در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: ده ها سال است که ایده فروپاشی روسیه در غرب پرورش یافته است.
رئیس جمهور روسیه امروز و پس از پایان نشست سران کشورهای عضو همکاری های شانگهای در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: ده ها سال است که ایده فروپاشی روسیه در غرب پرورش یافته است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پرداخت پاداش پایان خدمت ماده ۳۸ جانبازان از همین ماه پرداخت می شود. مطالبه ای که پس از ده سال در دولت سیزدهم محقق شد.
در ۲۲ مهر سال ۱۳۵۹ (فقط ۲۲ روز پس از آغاز جنگ) با ۳۰ سال سن، در خرمشهر با درجه ستوان یکمی اسیر نیروهای عراقی شد، اما بواسطه آمادگی جسمانی و روانی بالایش، توانست شرایط غیر قابل تحمل اسارت را ده سال تاب بیاورد
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای ورزش‌های رزمی بعد از وقفه ۱۰ ساله، نشان دهنده عزم آموزش و پرورش در شناسایی و شکوفایی استعدادهای ورزشی است.
در فروردین ۹۷ بعد از تلاطم‌های ارزی، دولت دوازدهم به هدف جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های اساسی و حمایت از مردم بخصوص اقشار آسیب پذیر در مقابل فشار‌های اقتصادی برای ۲۵ کالای اساسی دلار ۴۲۰۰ تومانی وضع کرد. سرانجام بعد از گذشت ۳ سال ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شد. حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی چه تاثیری بر بورس دارد؟
رئیس اتحادیه کل انجمن‌های کشاورزی عراق می‌گوید: گرانی نهاده‌های دام و طیور موجب تلف شدن هزاران راس دام شده و هزاران مرغداری را در معرض خطر تعطیلی قرار داده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۴ کشته و مصدوم در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی/ غرق شدن زن جوان در ساحل کیش/ انفجار خودروی قاچاقچیان در پاسگاه میناب/ ازدواج مالباخته با کلاهبردار!/ پدر قربانی پسر خشمگین شد/ پیامکی به رنگ جنایت!/ آموزش سرقت با تیر وکمان فقط ۵۰۰ هزار تومان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ