میثم پیرفلک در حال حاضر توانایی حرکتی خود را از دست داده و روی ویلچر می‌نشیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مؤسس هیئت آل‌احمد و از هیئت‌های پرمخاطب تهران قدیم بود. این تصویر تاریخی، جمعی از اعضای این هیئت را نشان می‌دهد. آیت‌الله سیداحمد طالقانی در ردیف اول نفر وسط به همراه تعدادی از اعضای هیئت و نیز فرزندانش دیده می‌شود. خانه و مراسم مذهبی این روحانی، محل اجتماع علما و روحانیون تهران و گاه مکانی برای برگزاری جلسات سری علیه سیاست‌های سرکوبگرانه استبداد رضا شاهی به شمار می‌رفت.
این ویدئو که در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی ضبط شده است، چند توله شیر را به تصویر می کشد که مدام تلاش می کنند که پدر را گاز بگیرند. اما توله شیرهای بزرگتر وارد ماجرا می شوند و به آن ها یاد می دهند که نباید این کار را انجام دهند.
در ساخت گنبد جبلیه کرمان و پل دختر شهر میانه از تخم‌مرغ در ملات آن‌ها استفاده شده است. همچنین از شیر شتر نیز در ساختار گنبد جبلیه استفاده شده است.
حسین حسینی، کاپیتان فصل گذشته استقلال تصویری از جشن تولد دخترش منتشر کرد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکی از سؤالات مهم این است که آیا صوت و تصویر را باید حاکمیتی بدانیم یا نه؟ اکثر مسؤولان و قانونگذاران معتقدند، چون جنبه عمومی دارد پس حاکمیتی است.
ستاره خط میانی سپاهان که به تازگی پدر شده با تبریک ویژه کاپیتان سرخ‌ها مواجه شد.
وینگر تیم سپاهان به تازگی پدر شده است.
در روزهای اخیر و پس از فسخ قرارداد آرات حسینی با سپاهان، شایعات مختلفی در خصوص مشکلات جسمانی او منتشر شده است. پس از این حواشی پدر او با انتشار یک استوری در این خصوص توضیح داد.
صبح امروز مراسم خاکسپاری پدر فرهاد صنیعی فر، مالک سابق باشگاه نساجی در امامزاده صالح برگزار شد. علی دایی یکی از حاضرین این مراسم بود.
تصویری از حضور علیشاه طارمی، پدر مهدی طارمی در راهپیمایی روز قدس را ببینید.
فرزندان رونالدو نازاریو برزیلی، شباهت جالبی با پدر خود دارند که حالا با انتشار یک تصویر از اسطوره فوتبال بیش از پیش مورد توجه قرار گفته‌اند.
فرزندان رونالدو نازاریو برزیلی، شباهت جالبی با پدر خود دارند که حالا با انتشار یک تصویر از اسطوره فوتبال بیش از پیش مورد توجه قرار گفته‌اند.
پس از ثبت و انتشار تصویر اذان و اقامه گفتن حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در گوش این نوزاد از سوی عکاسان خبری، با توجه به اینکه رئیس قوه قضاییه در شیرخوارگاه امام علی (ع) حضور داشت، این تصور نادرست برای تعداد معدودی از رسانه‌ها ایجاد شد که نوزاد مورد اشاره، از اعضای آن شیرخوارگاه است؛ حال آنکه همانطور که در تصویر مشخص است، پدر و مادر این نوزاد در کنار او حضور دارند.
تصویری از حضور محمدعلی زم، روحانی مشهور و پدر روح الله زم با کت و شلوار در مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد کیومرث پوراحمد در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. بر اساس تصویری که خبرگزاری مهر منتشر کرده فردی که در سمت راست تصویر عینک دودی بر چشم دارد، محمدعلی زم است.
زلزله منجیل، بین ۳۵ تا ۳۷ هزار کشته، ۵۰ تا ۶۰ هزار مجروح و حدود نیم میلیون بی‌خانمان بر جای گذاشت تا عنوان یکی از هولناک‌ترین زلزله‌های رخ داده در حافظه جهان را از آن خود کند.
گاندی که به عنوان پدر استقلال هند شناخته می شود، به عنوان یکی از مشهورترین مردان روی زمین، مفهوم مقاومت بدون خشونت برای مبارزه با بی عدالتی، الهام بخش جنبش های سیاسی در سراسر جهان است.
پدر دانش‌آموز همان ابتدا تاکید کرد که معلم پرورشی مدرسه به‌طور مستقیم با شلنگ به صورت فرزندش زده و سه روز بعد، مدیر مدرسه که حتی تصویر منتشر شده را ندیده می‌گوید که تنبیه در کار نبوده و معلم از روی شوخی ضربه‌ای به دانش‌آموز به اسم علی محمدزهی وارد کرده که به دلیل بی‌احتیاطی خود دانش‌آموز، ضربه به صورتش خورده است.
دیوید بکام تماشاگر دومین مسابقه فرزندش بود.
تصویر جدیدی از دختر اسطوره برزیلی به همراه پدرش در بیمارستان منتشر شده است.
پدر کیان پیر فلک پس از چند هفته، در بیمارستان از کشته شدن فرزندش با خبر شد.
در برخی از گونه‌ها، پدر نقشی جدایی‌ناپذیر در تربیت کودک در کنار مادر - یا گاهی به جای او - دارد.
عموی کیان پیرفلک کودک ده ساله کشته شده در ایذه عکسی از پدر کیان را در صفحه اینستاگرام منتشر کرد و خبر داد که هنوز پدر او از جریان فوت پسرش بی‌خبر است.
مهم نیست بیماری تا چه حد شدید باشد؛ آلزایمر یا هر بیماری ذهنی مرتبط دیگر، باعث می‌شوند فرد مبتلا آرام‌آرام نام افراد، مکان‌ها، چهره‌ها و در نهایت ذره‌ذره بخش‌های شخصیت خود را به فراموشی بسپارد. آنتونی هاپکینز تمامی این وقایع را به نحو احسن به تصویر می‌کشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ