رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در پرونده هایی که برای ما وجود داشت، دلایل متقن و محکمی ارائه دادیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجتبی محرمی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود در گفت‌وگو با درویش خبر از بهبودی نسبی خود داد.
شماره هشت محبوب پرسپولیسی‌ها به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد.
دلیل علمی محکمی در پس این داستان وجود دارد که چرا نباید عسل خود را با شیر داغ مخلوط کنیم!
حسین محمودی اصل گفت: برای لغو مصوبه دلایل محکمی وجود دارد چرا که دولت به جای اجرای مصوبه مجلس به اجرای لایحه خود اقدام کرده است.
منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا می گوید: ما که منطق بلند داریم چرا از مذاکره با آمریکا بترسیم؟ ما الان با آمریکا مذاکره می‌کنیم، اما آمریکایی‌ها در یک اتاق دیگر نشسته اند. مگر ما با آمریکا در عراق مذاکره نکردیم؟ مگر در آن مذاکره باختیم؟ مگر ما با آمریکا در افغانستان مذاکره نکردیم؟ مذاکره‌کننده‌های ما اگر محکم باشند، با تکیه بر آرمان‌های انقلاب حرفشان را می‌زنند.
گرچه درباره کاموف ۵۲ مشهور به تمساح زیاد صحبت نشده است اما دلایل محکمی برای اثرگذاری آن در میدان نبرد وجود دارد. حتی مقامات اوکراینی هم کارایی کاموف ۵۲ در میدان نبرد را تایید کرده و درباره این سلاح قدرتمند ابراز نگرانی کرده‌اند.
تحقیقات جدید حکایت از آن دارد که بخش سر این این قطرات شیشه‌ای، به دلیل نیرو‌های فشاری وارد بر قسمت بیرونی قطره‌ها استحکام عجیب و غریبی دارند. در این تحقیق مشخص شد که این نیروها، در حد و اندازه نیرو‌های فشاری در برخی از اشکال فولاد هستند.
نباید در اعتقادات چشم بسته به میراث‌ها عمل کرد و باید همه چیز را با معیار‌های خداوندی سنجید. حجاب، میراث مادران هم باشد، دلیل محکمی نیست که ما بخواهیم آن را اجرا و تقلید کنیم بلکه باید با باور قلبی و با میل و رغبت و اعتقاد به آن انجام شود. هیچ میراثی را نباید کورکورانه پیروی کرد. باید درباره آن علم و آگاهی کسب کرد و در صورت باور یافتن آن را اجرا کرد.
محمد رنجبر نامی ماندگار در تاریخ فوتبال ایران است، کسی که لقب رئیس را به دلیل شخصیت بالا و محکمش در فوتبال ایران دارد
ژوزه مورینیو در آستانه بازی با فاینورد دلیل محکمی برای توانایی بازگشت تیمش به بازی دارد.
نفر اول وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد کشور می‌گوید دلیل اینکه تا امروز نتوانسته خود را در قالب یک چهره مدعی تیم ملی نشان دهد، قدم آخر کارش بوده که آن را محکم برنداشته اما این بار می‌خواهد کار نیمه تمامش را تمام کند.
روابط عمومی صداوسیما خطاب به مجلس نوشت: «صداوسیما: مجلس انقلابی با تصویب بودجه ما پاسخ محکمی به دشمنان بدهد. دلیل جیغ‌های بنفش رسانه‌های معاند و دروغ‌گو در خصوص بودجه رسانه ملی معلوم است. به بودجه ما حمله می‌شود، چون می‌دانند باطل‌السحر نقشه‌های شوم هستیم.» این درخواست یادآور این ضرب المثل عامیانه است که «گفتی باور کردم، قسم خوردی شک کردم»
پیشکسوت پرسپوليس به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شد.
در دنیایی که روز به روز به سوی جهانی شدن قدم بر‌می دارد، توانایی برقراری ارتباط موثر به زبان انگلیسی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. تجارت، سرگرمی، رسانه‌های اجتماعی، سیاست و... همه تسلیم قدرت ارتباطات به زبان انگلیسی شده اند و در بسیاری از سازمان‌ها برای موفقیت در کسب وکار آموزش زبان انگلیسی به کارمندان لازم و ضروری است. اگر هنوز در اینکه سازمان شما نیاز به ارائه آموزش زبان انگلیسی به کارمندان خود دارد تردید دارید، در اینجا دلایل محکمی وجود دارد که به شما در تصمیم‌گیری صحیح کمک می‌کند.
مهاجم هلندی پرسپولیس که با دلایل غیرحرفه‌ای در آستانه دیدار مهم با استقلال ایران را ترک کرد، مرتکب اشتباهی شده که اگر قرارداد باشگاه محکم باشد، تبعات زیادی برای این بازیکن خواهد داشت.
عبدالرضا فرجی راد گفت: اگر برای تحریم افراد یا مسائل حقوق بشری و فرهنگی تنگه‌ی هرمز بسته شود ایران با کل جهان درگیر می‌شود. باید پشت این حرکت استدلالی وجود داشته باشد که با آن بتوان جهان را قانع کرد. لذا اگر دلیل محکمی پشت این حرکت وجود نداشته باشد ضمن آنکه بی‌ثباتی بزرگی در منطقه رخ خواهد داد کشورها به سرعت موضوع را به شورای امنیت خواهند برد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دولت آمریکا و بسیاری از مدعیان غربی، در محکمه وجدان بشری، به دلیل سوابق شرم آور نقض حقوق بشر، محکوم هستند.
«ناکارآمدی» و «تصور از ناکارآمدی» دو امر مهم و ریشه چالش زای اتفاقات این روز‌های کشور است. زیرا متاسفانه به دلیل عدم توجه کافی و صادقانه به موضوع «کارآمدی مسئولان» که بهانه‌های متعددی هم برای آن بیان گردیده، باعث شده تا تصور افراد جامعه نسبت به کارکرد‌های حاکمیتی غیر کامل و مخدوش باشد.
در رای صادرشده که به امضای قاضی دنیادیده (رئیس دادگاه) رسیده به دلایل قاطع و محکمه پسندی اشاره شده است که نشان می‌دهد بریدن گلوی سارا در لحظات خروج از محل جنایت، علت اصلی مرگ وی بوده و اقدام هولناک غلام رسول برای قتل وی نافرجام مانده است.
پرواضح است که همکاری با کی‌روش و یادگیری از او می‌تواند برای مربی جوان و آینده‌داری مانند جواد نکونام مفید باشد. از طرفی، حضور در جام جهانی به‌عنوان مربی هم می‌تواند به قدر کافی وسوسه‌کننده باشد؛ ولی آیا این دو مورد، دلیل محکمی است تا جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد، کارش را در لیگ برتر ناتمام بگذارد و به‌عنوان دستیار کارلوس کی‌روش راهی جام جهانی شود؟
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از پرونده ویلموتس به عنوان فساد ویلموتس یاد می شود، گفت: در پرونده هایی که برای ما وجود داشت، دلایل متقن و محکمی ارائه دادیم.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از پرونده ویلموتس به عنوان فساد ویلموتس یاد می شود، گفت: در پرونده هایی که برای ما وجود داشت، دلایل متقن و محکمی ارائه دادیم.
گردشگران خارجی و داخلی این بار مراسم عزاداری محرم را کنار هم برگزار می کنند این ازدحام جمعیت در شهرهای مذهبی بیشتر است به همین دلیل تمیهدات لازم در زمینه انتقال و اسکان مسافران اندیشیده شد.
تهیه‌کننده «شیشلیک» در ادامه با تأکید مجدد بر عدم پاسخگویی مسئولان سازمان سینمایی به پیگیری‌ها عوامل این فیلم، گفت: به نظر می‌رسد دوستان سازمان سینمایی اساساً نمی‌خواهند با پروژه‌ای به نام «شیشلیک» روبه‌رو شوند. نمی‌خواهد در میزانسن ارتباط با تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم قرار بگیرند و دلیلش هم روشن است؛ استدلال منطقی و قانع‌کننده‌ای برای عدم اکران فیلم ندارند. این مسئله ارتباطی هم به اصلاحاتی که به فیلم وارد کرده‌اند ندارد. حتماً خودشان می‌دانند با توجه به فرآیند طی شده ما صاحب حقوقی هستیم که در حال تضییع شدن است و بالطبع دلایل محکمی برای این تضییع حق ندارند. در نتیجه از مواجهه و گفتگو امتناع می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ