ستاره تیم ملی کشورمان بهترین بازیکن آسیا در لیگ قهرمانان اروپا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیگ‌های مختلف اروپایی در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا شانس زیادی برای کسب یک سهمیه بیشتر خواهند داشت.
ویزای محمدگنج خانلو و رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حالی صادر شده است که پاسپورت این نفرات در ایران نیست و به این ترتیب بعید است رکابزن ایران به مسابقات جاده هم برسد!
ویزای محمدگنج خانلو و رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حالی صادر شده است که پاسپورت این نفرات در ایران نیست و به این ترتیب بعید است رکابزن ایران به مسابقات جاده هم برسد!
رومئو بکام، پسر دیوید بکام، که به صورت قرضی از اینترمیامی در تیم B باشگاه انگلیسی برنتفورد بازی می‌کرد با امضای قراردادی یک ساله به صورت دائمی به این تیم پیوست.
رئیسی،‌ محسن رضایی را به سمت فعلی اش دوباره منصوب کرد.
مصدومیت مدافع باتجربه تیم امید به طور کامل برطرف شده و امروز هم بدون مشکل زیر نظر رضا عنایتی کار کرد.
آمار جالبی از عملکرد مهاجم ایرانی لورکوزن منتشر شده و براساس یک داده آماری، سردار آزمون نقش کاملا مثبتی در روند هجومی بایرلورکوزن در فصل گذشته ایفا کرده است.
حسن روشن که قطع چرخه حضور سرمربیان خارجی در تیم ملی را یک اتفاق مثبت می‌داند، از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی ابراز خوشحالی کرد.
روایتی متفاوت از پوشش رسانه‌ای فوتسال زنان از نگاه خبرنگار حوزه زنان سایت "ورزش سه".
تیم ملی فوتسال ایران در حالی روز گذشته عازم تایلند شد که یکی از ملی پوشان ایران به دلیل مشکل خروج از کشور از سفر با این تیم بازماند!
رشت- فرود دو فروند هلی‌کوپتر مسئولان موجب وقفه ۴۰ دقیقه‌ای در بازی تیم‌های فوتبال شهرداری آستارا و مس شهر بابک شد.
رئال مادرید از دقایقی دیگر در حالی به مصاف ویارئال می‌رود که در فهرست یازده نفره کارلو آنچلوتی برای این بازی نام هیچ بازیکن اسپانیایی دیده نمی‌شود.
در این مدت این صدا که به امانت در اختیارم بود در هیچ یک از برنامه‌های رادیو و تلویزیون و یا شبکه‌های اجتماعی استفاده نشده و امروز خوشحالم به وصیت استادم جامه عمل پوشاندم و امیدوارم با ایجاد شرایط لازم که آقای خسروی وفا ریاست محترم کمیته ملی المپیک وعده آنرا داده اند دوست داران جهان پهلوان تختی بتوانند صدای چند ثانیه‌ای تختی را که در المپیک ۱۹۶۴ توکیو از سوی استاد بهمنش ضبط شده بود را بشنوند.
یکی از بازیکنان تیم شهرداری همدان این روزها با بیماری سرطان مبارزه می‌کند.
عدم گلزنی و پاس گل دو ستاره فرانسه بهترین اتفاق برای کاپیتان تیم ملی آرژانتین بود.
بازیکنان استرالیا صحبت های هم تیمی خود مبنی بر پیش افتادن تونس از فرانسه را باور نکرده بودند.
استقلال روز گذشته در غیاب ملی پوشانش به مصاف تیم هوادار رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
شادی گل یک مساله شخصی است و باید دید بعد از گل چه اتفاقی رخ می‌دهد. وقتی که اینجا هستیم، می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم. تیم ملی برای ایران است. ما پایبند به همه چیز هستیم
سه بازیکن تیم ملی اعزامی به جام جهانی قطر با قرار گرفتن در فهرست نهایی این تیم رکورد بیشترین تعداد حضور در جام های جهانی را با یک ملی پوش سابق شریک شدند.
مهربانانه‌ترین حالت استقلال و پرسپولیس در شرایطی رقم خورده که یک اتفاق، این دو دسته را شاید فعلا با یکدیگر و در کنار هم قرار داده است. ماجرا از این قرار است که بازیکنان استقلال بعد از قهرمانی در سوپرجام، زمانی که می‌خواستند جام را بالای سر ببرند، به دلیل رخ‌دادن اتفاقات اخیر در ایران، از خوشحالی پرهیز کرده و حتی با حالتی مغموم، با جام قهرمانی عکس یادگاری گرفتند.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: زیبایی فوتسال به این است که غیر قابل پیش‌بینی است و هر هفته منتظر اتفاق تازه‌ای هستید.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۷۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از چهارصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۸۹ تن از ایشان وخیم است.
دیدار دوستانه تیم‌های پیکان و استقلال ملاثانی نیمه‌تمام ماند.
یک هوادار فعال در اینستاگرام خودش را نماینده استقلال جا زده و با هافبک برزیلی، سر رقمی فریبنده توافق کرده و رسانه‌های خارجی هم خبر را منعکس کرده‌اند. ده‌ها هزار تن صفحه این بازیکن را فالو کرده‌اند و ژان کارلوس باورش شده که استقلال رسما او را می‌خواهد...! آیا تحت فشار کذایی هوادار این بازیکن جذب می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ