جامعه اقتصادی غرب آفریقا (اکواس) اعلام کرد که برای حمایت از گذار نیجر به سمت دموکراسی تمام گزینه ها روی میز است، ولی اقدام نظامی آخرین گزینه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزاران نفر در نیامی، در پاسخ به فراخوان یکی از بزرگترین جنبش‌های مدنی در نیجر در حمایت از نظامیان و مخالفت از دخالت احتمالی نظامی «اکوواس» در کشورشان در میدان «کنسرتیون» تجمع کردند.
هیئت اعزامی مجموعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا موسوم به «اکواس» پس از شکست مذاکرات با کودتاگران نیجر را ترک کرد.
هیئتی از جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا «اکواس» امروز با هدف مذاکره با کودتاچیان وارد شهر نیامی پایتخت نیجر شد.
هیئتی از جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا «اکوواس» امروز با هدف مذاکره با کودتاچیان وارد شهر نیامی پایتخت نیجر شد.
کمیسر امور سیاسی، صلح و امنیت جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا (اِکواس) گفت که احتمال دارد این ائتلاف امروز هیئتی را برای مذاکره با کودتاچیان نیجر اعزام کند.
کمیسر اکوواس در امور سیاسی در تازه‌ترین موضع این سازمان درباره جدول زمانی دخالت نظامی احتمالی در نیجر برای بازگرداندن «بازوم» به قدرت گفت: امروز موعد مداخله نظامی ضد نیجر تعیین شد.
کمیسر صلح و امنیت جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا (اکواس)، اعلام کرد که این گروه آماده برخورد با شورای نظامی نیجر در صورت شکست همه راه‌حل‌ها است.
راهپیمایان در ایالت کانوی نیجریه در اعتراض به جنگ افروزی غرب علیه نیجر با جنگ احتمالی نیابتی سران کشورهای غرب آفریقا (اکواس) علیه نیجر مخالفت کردند.
شورای نظامی نیجر در واکنش به تهدید نظامی سران «اکواس» و وضع تحریم‌های ناعادلانه اقتصادی علیه نیامی با پذیرش هیأت‌ ویژه سران غرب آفریقا و نمایندگان اتحادیه آفریقا و سازمان ملل مخالفت کرد.
سایت شبکه المیادین با بررسی پایان ضرب الاجل کشورهای غرب آفریقا به نیجر برای آغاز حمله نظامی به این کشور گزارش داد که نشانه‌ای دال بر عملیاتی شدن این حمله احتمالی وجود ندارد.
مجمع اقتصادی کشورهای غرب آفریقا، موضوع بحران در نیجر را در نشست پیش روی خود بررسی خواهد کرد.
سران کودتای نظامی در نیجر از گروه واگنر برای مقابله با مداخله احتمالی گروه «اکواس» (اتحادیه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا) درخواست کمک کرده‌اند.
برخلاف سایه تهدید نظامی سران «اکواس» علیه کودتاچیان در نیجر، منابع رسانه‌ای از آرامش نسبی در میادین شهر نیامی و حمایت اکثر مردم از نظامیان در خلع رئیس جمهور تحت حمایت فرانسه خبر می‌دهند.
کمیسر گروه اقتصادی غرب آفریقا (اکواس) امروز جمعه در سخنانی فاش کرد که کشورهای غرب آفریقا در نشست امروز خود در پایتخت نیجریه سازوکار استفاده از اهرم نظامی علیه نیجر را بررسی کردند.
آرمان اکوان به ششمین خرید لیگ برتری ملوان بندرانزلی تبدیل شد.
آرمان اکوان در اولین فصل بازی در لیگ برتر، به چهره ثابت خط دفاعی ذوب‌آهن تبدیل شده است.
ذوب‌آهن با گل آرمان اکوان در آستانه پیروزی مقابل فولاد قرار گرفته است.
ذوب‌آهن با گل آرمان اکوان در آستانه پیروزی مقابل فولاد قرار گرفته است.
آرمان اکوان همدلی را علت نتایج خوب ذوب‌آهن در این فصل می‌داند.
آرمان اکوان بازیکنی بود که یکی از بهترین موقعیت‌های ذوب آهن در دربی اصفهان را از دست داد.
بازیکن ذوب آهن اعتقاد دارد تعطیلات لیگ می تواند به آنها کمک کند چون مصدومان به ترکیب اضافه می شوند.
مسعود ابراهیم‌زاده، آرمان اکوان و سعید باقر پسند سه غایب ذوب آهن برای بازی شهراورد خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ