رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی نوشت: آرا و اندیشه‌ها و مواضع شهید شیخ فضل الله نوری تاثیر بسزایی در دوران نهضت بیداری اسلامی و تحولات تاریخ معاصر داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علم الهدی امام جمعه مشهد گفت: دل به اندیشه‌های سیاسی افراد غرب‌زده و کسانی که مدعی دخالت خارجی در قدرت این کشور هستند نسپاریم و این‌ها را جلو نیندازیم؛ ما پیرو اهل بیت هستیم، دنباله‌روی عزیزان خدا هستیم و باید درسی که از اسرای کربلا می‌گیریم در اندیشه سیاسی امروز خودمان عملی کنیم.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که «دولت فاسد» کنونی این کشور در تلاش است تا از طریق محاکمه‌ با انگیزه‌های سیاسی، او را بیش از ۵۰۰ سال پشت میله‌ها بیندازد!
پزشکان و پرستاران بار مهاجرت بسته اند و شاید بتوان گفت برای اولین بار شاهد جدایی‌ای نادر و بی سابقه در تاریخ وطن هستیم. پزشکان و پرستاران مردم خود را ترک گفته با انگیزه‌های متفاوت به سرزمینی دیگر می روند. داستان این جدایی نادر از وطن را از هر زاویه ای روایت کنیم غم بار است.
وزیر خارجه کشور با بیان این‌که یکی از اندیشه‌های اصلی ما شعار نه شرقی نه غربی بود اظهار کرد: این شعار، دکترین ما در عرصه سیاست خارجی است و ما شاهد حساسیت مردم به پایبندی به این شعار از سوی دستگاه دیپلماسی هستیم.
قایچدار اوغلو گفت: کشورمان را به کسانی که به زن به عنوان کالا می نگرند، واگذار نمی کنیم.
سبزوار ـ معاون آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: باید افکار و اندیشه‌های استاد شهید مطهری از سوی فرهنگیان و مبلغان برای نسل جوان تبیین شود.
سبزوار ـ معاون آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: باید افکار و اندیشه‌های استاد شهید مطهری از سوی فرهنگیان و مبلغان برای نسل جوان تبیین شود.
رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان در حالی از 8 خردادماه در باکو آذربایجان برگزار خواهد شد که 13 مربی ایرانی در قالب تیم‌های مختلف به هدایت شاگردان خود خواهند پرداخت.
آقای گل مس کرمان از انگیزه‌های تیمی‌اش برای موفقیت می‌گوید و مدعی است شاید کفش طلا افتخاری رویایی باشد، اما اولویت او موفقیت نارنجی‌پوشان خواهد بود.
انگیزه‌های من برای سرقت خیلی زیاد بود، اول دوست داشتم یک ماشین مدل بالا داشته باشم. آخر سر موفق شدم با پول دزدی یک پراید سرقتی صفر بخرم. اما دلیل دومم شاید از دلیل اول مهم‌تر بود، دلم می‌خواست دوبلور معروفی شوم. من خیلی استعداد دارم، می‌خواستم پولدار شوم و به این هنر ادامه بدهم، اما نشد.
سرمربی سپاهان بازهم با صحبتهای جالب خودش در جلسه‌ای مجذوب کننده با خبرنگاران اصفهانی اشک یکی دو نفر را درآورد.
اولین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی «تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه‌ای» ۸ اسفند برگزار خواهد شد.
نفت مسجدسلیمان برای فرار از قعر جدول و پیکان برای کسب رتبه تک رقمی، امروز به مصاف هم رفته اند.
کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد معتقد است اندیشه‌های کادر فنی و تمرکز کافی، رمز پیروزی‌مان مقابل فولاد سیرجان بود.
اکنون با زمان‌پریشانی مواجه هستیم که در ظاهر با تحولات و مطالبات زمانه همراه هستند، اما در عمل فهمی از «روح زمانه» خود ندارند. بازتولید تجربه‌ای شکست خورده از استبداد، در دستور کار قرار گرفته که نماد بردن آزادی و عدالت به مسلخ‌گاه است. البته شاید این زمان‌پریشان چنین تصور کنند که در پشت کمپین خودخوانده‌شان، اندیشه‌های مترقی پنهان است، اما شاید پرسش‌گری اساسی این باشد که هر یک از آنان «چه می‌خواهند؟»
معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه شرایط مالی و اقتصادی کشور در حال بهبود است، گفت:اقدامات مؤثری در مورد مدیریت پسماند، قانون حفاظت خاک و مدیریت گرد و غبار در حال انجام است.
رئیس جمهور گفت: آیت الله مصباح یزدی با اندیشه‌های انحرافی و با فتنه‌گرانی که می‌خواستند منطقه را به آشوب بکشند، مقابله می‌کرد و در کنار سردار شهید قاسم سلیمانی از الگوهای این مقابله بود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: متاسفانه اندیشه‌های غربی دیگری مطرح شد که خانواده‌ها را هدف گرفته بود. مدارس ما سه سال تعطیل بود، اما یک نفر اعتراض نکرد که دانش آموزان مشکل فاصله تربیتی در بعد روانشناختی و جامعه شناختی پیدا می‌کنند در حالی که نهایت تعطیلی مدارس در جوامع دیگر، شش ماه بوده است. نظام سلطه به دنبال این‌است که مدارس و دانشگاه‌ها را واقعا تعطیل کند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: متاسفانه اندیشه‌های غربی دیگری مطرح شد که خانواده‌ها را هدف گرفته بود. مدارس ما سه سال تعطیل بود، اما یک نفر اعتراض نکرد که دانش آموزان مشکل فاصله تربیتی در بعد روانشناختی و جامعه شناختی پیدا می‌کنند در حالی که نهایت تعطیلی مدارس در جوامع دیگر، شش ماه بوده است. نظام سلطه به دنبال این‌است که مدارس و دانشگاه‌ها را واقعا تعطیل کند.
سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شمار اندکی از جوانان تحت تاثیر قرار گرفته‌اند که به آنها می‌گوییم دشمن را بشناسید و مهره سیاسی شطرنج علیه کشور نشوید. با اندیشه‌های دشمن جابه‌جا و پیاده نظام ژنرال‌های آن‌ها نشوید که فرمان می‌دهند نیروهای کشور را حمله و ترور کنید. این‌ها از کشته شدن شما لذت برده و خیرخواه شما نیستند، اینان شیطان هستند.
سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عده قلیلی از جوانان تحت تاثیر قرار گرفته‌اند که به آنها می‌گوییم دشمن را بشناسید و مهره سیاسی شطرنج علیه کشور نشوید. با اندیشه‌های دشمن جابه‌جا و پیاده نظام ژنرال‌های آن‌ها نشوید که فرمان می‌دهند نیروهای کشور را حمله و ترور کنید. این‌ها از کشته شدن شما لذت برده و خیرخواه شما نیستند، اینان شیطان هستند.
مهاجم نفت مسجدسلیمان از انگیزه‌های خود برای تکرار گلزنی در استادیوم شهید وطنی مقابل نساجی خبر داد.
ستاره ایرانی کایسری اسپور ترکیه امشب به لیست تیم خود برای مسابقه با باشاک شهیر برمی‌گردد.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه برخی فتنه‌گران همچنان بر طبل تقابل با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی می‌کوبند، البته مردم به آنها پاسخ کوبنده‌ای داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ