وزیر خارجه کشور با بیان این‌که یکی از اندیشه‌های اصلی ما شعار نه شرقی نه غربی بود اظهار کرد: این شعار، دکترین ما در عرصه سیاست خارجی است و ما شاهد حساسیت مردم به پایبندی به این شعار از سوی دستگاه دیپلماسی هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی - پارلمانی و اقتصادی به دعوت همتای پاکستانی خود برای سفر سه روزه رسمی دقایقی پیش وارد اسلام‌آباد شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در رأس یک هیئت بلندپایه سیاسی- پارلمانی و اقتصادی دقایقی پیش وارد اسلام آباد شد.
وزیر امورخارجه سوریه که در راس هیاتی سیاسی و اقتصادی به تهران سفر کرده بود، ظهر امروز مورد استقبال وزیر امورخارجه کشورمان قرار گرفت.
وزیر امورخارجه سوریه که در راس هیاتی سیاسی و اقتصادی به تهران سفر کرده بود، ظهر امروز مورد استقبال وزیر امورخارجه کشورمان قرار گرفت.
امیرعبداللهیان گفت: موضوع دوم گسترش تروریسم است که در افغانستان است. سران داعش و نیروهای کارکشته داعش از عراق سوریه و لیبی به افغانستان منتقل شدند و این یکی از چالش‌های متقابل هیئت حاکمه فعلی و طالبان در افغانستان است.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی درگذشت محمدعلی شیرخانی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران را تسلیت گفت.
امیرعبداللهیان: باید هیئت فنی از وزارت نیروی ما به طور مشترک با طرف افغانستانی از سد کجکی بازدید کنند و میزان آب را بسنجند و بر مبنای آن اعلام کنند که آیا در صورت رهاسازی آب این آب به منطقه سیستان وارد می‌شود یا نمی‌شود.
امیرعبداللهیان: باید هیئت فنی از وزارت نیروی ما به طور مشترک با طرف افغانستانی از سد کجکی بازدید کنند و میزان آب را بسنجند و بر مبنای آن اعلام کنند که آیا در صورت رهاسازی آب این آب به منطقه سیستان وارد می‌شود یا نمی‌شود.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: دو ماه پیش توافق اولیه برای بازدید هیات های فنی ایرانی و بحرینی از سفارت خانه های دو کشور حاصل شد.
وزیر امور خارجه کشورمان همراه با هیئت همراه وارد فرودگاه دمشق شد و مورد استقبال وزیر امور خارجه سوریه قرار گرفت.
امیرعبداللهیان با هیئت همراه از مناطق آسیب دیده در زلزله ترکیه بازدید به عمل آورد.
العربی الجدید اعلام کرد که یک هیات ایرانی به ریاست حسین امیرعبداللهیان به ژنو می رود.
وزیر امور خارجه کشورمان با «فالح الفیاض» رئیس هیات حشدالشعبی دیدار و گفتگو کرد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت: امیدواریم آقای رافائل گروسی مدیرکل آژانس با نگاه فنی و به دور از هیجانات سیاسی نسبت به حل و فصل این موضوع با همکارانم در سازمان انرژی اتمی به جمع بندی و توافق برسد.
زیر امور خارجه کشورمان در راس هیات بلندپایه سیاسی تهران را به مقصد موریتانی ترک کرد.
یک هیات ۶ نفره بانوان از وزیران و رئیسان سازمان ها و وزارت خانه های مختلف نیکاراگوئه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و در زمینه مسائل مختلف و از جمله همکاری های دوجانبه گفتن وگو کردند.
سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت با اشاره به پیشرفت قابل توجه طرح عظیم شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم، بر اهتمام مسئولان مربوط برای تسریع در تکمیل شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد.
امیرعبداللهیان می‌گوید ایران هیات حاکمه فعلی در افغانستان را به رسمیت نشناخته است اما با حکومت فعلی این کشور ارتباط و گفت و گو‌ دار‌د.
حسین امیرعبداللهیان در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره آخرین اخبار از مذاکرات احیای برجام، اظهار کرد: آمریکا ریاکارانه عمل می‌کند. به طور مستمر تبادل پیام با طرف آمریکایی انجام می‌شود. آخرین تبادل پیام ما در کمتر از ۷۲ ساعت گذشته بوده است.
وزیر امور خارجه در دیدار با سخنگوی انصارالله و رئیس هیات مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره حمایت خود را از خواست و اراده مردم یمن اعلام داشته است.
معاون وزیر خارجه بولیوی و هیأت همراه که برای برگزاری اولین کمیسیون مشترک اقتصادی و چهارمین نشست رایزنی های سیاسی به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده اند، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر به تانزانیا، شامگاه چهارشنبه وارد فرودگاه زنگبار شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در راس هیات بلندپایه سیاسی - اقتصادی و نمایندگان اقتصادی بخش خصوصی جهت دیدار با مقامات عالی رتبه مالی و تانزانیا، عازم قاره آفریقا شد.
وزیر کار و بازرگانی موریس که در رأس یک هیات سیاسی و اقتصادی به تهران سفر کرده است، امروز با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ