رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی خبر داد: سهم وام دهک‌های پایین برای تهیه مسکن از محل صندوق ملی مسکن پرداخت خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: علاقمندان به تمدید گذرنامه که کمتر از ۲ سال از اعتبار گذرنامه شان گذشته است می توانند از امروز در سراسر کشور به دفاتر اداره گذرنامه مراجعه کنند.
بانوان فوتبال دوست اراکی امکان جدیدی را به دست آوردند.
وزیر ارتباطات عراق از ارائه سیم کارتی خبر داد که در ایام اربعین خدمات تماس داخلی و بین المللی و اینترنت آن رایگان است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، وزش باد شدید و کاهش دما در نیمه‌جنوبی و کاهش نسبی دما تا چهارشنبه (۱۸ مرداد) در سایر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.
عبدالرزاق حمدالله که از او به عنوان یکی از گزینه‌های خارجی مورد نظر پرسپولیس یاد می‌شود از فهرست الاتحاد خط خورد و در آستانه جدایی از این تیم است.
تا روز پنجشنبه (۱۲ مرداد) روند افزایش دما برای غالب نقاط کشور و از روز جمعه به‌ویژه روز شنبه (۱۳ و ۱۴ مرداد) کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.
شیرینی فرانسه در سال ۱۳۴۴ توسط یک فرانسوی به نام ژیلبرت بارو تاسیس شد. بنای این کافه، قدمتی بیش از پنجاه سال دارد. این بنا دارای شاخصه‌های متداول دوره آرت‌دکو است.
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، یکی از کارخانه‌های کشور وظیفه حمایت مالی از استقلال در فصل جدید را بر عهده خواهد گرفت.
معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به این پرسش که بازنشستگان به چه نحوی می‌توانند در طرح "کرامت رضوی" ثبت‌نام کنند، افزود: ثبت‌نام توسط کانون‌های بازنشستگی انجام می‌شود. به این شکل که بازنشستگان به کانون‌های بازنشستگی در استان‌های مختلف مراجعه و در ادامه در سامانه‌ مدنظر ثبت‌نام می‌کنند.
سه بازیکن مصدوم پرسپولیس شرایط حضور در نخستین بازی فصل پیش روی لیگ برتر را پیدا می کنند.
کسانی که مهارتی را قبل از اینکه وارد دوران سربازی شوند، طی کرده‌اند، از ۲ ماه کسری خدمت برخوردار می‌شوند و در اولویت استخدام قرار می‌گیرند.
وزیر کشور خبر داد که دولت ایران و عراق برای صدور گذرنامه خاص اربعین به توافق رسیده‌اند.
در حالی که چند روزی از ماموریت دشوار مجلس برای شبکه بانکی نمی‌گذرد، ساعاتی قبل وزیر راه و شهرسازی از موافقت شورای پول و اعتبار برای حمایت مالی ویژه از نخبگان خبر داد. خبری که می‌تواند با روی خوش بانک‌ها مواجه نشود!
در حالی که چند روزی از ماموریت دشوار مجلس برای شبکه بانکی نمی‌گذرد، ساعاتی قبل وزیر راه و شهرسازی از موافقت شورای پول و اعتبار برای حمایت مالی ویژه از نخبگان خبر داد. خبری که می‌تواند با روی خوش بانک‌ها مواجه نشود!
رئیس‌جمهور به وزیر نفت دستور داد با توجه به ملاقات‌هایی که با گروه‌های کارگری در منطقه عسلویه داشته، مطالبات آنها را پیگیری و نتیجه را اعلام کند.
وزیر ورزش و جوانان پس از صدمه شدید ناشی از سقوط بالگرد، توانست از جایش بلند شود و راه برود.
دکتر صابری رئیس اورژانس بیمارستان باهنر حال وزیر ورزش را پس از بررسی‌های اولیه مساعد توصیف کرده است.
توضیحات احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه هیات دولت را در خصوص بدهکاران بانکی را مشاهده می‌کنید.
محرابیان، وزیر نیرو از رایگان شدن قبوض آب برای مشتریان خوش مصرف خبر داد.
زارع پور گفت: «اخیرا به دیدار آقای اژه‌ای رفتم تا شفاعت مدیران یکی از پلتفرم‌ها که با مشکل قضایی مواجه شده و حکمش برای اجرای احکام رفته است، حل شود. امیدوارم خبر خوش آن را تا یکی دو روز آینده بنشویم.»
وزیر امور اقتصادی و دارایی در روز‌های پایانی مردادماه از معافیت‌های مالیاتی صد درصدی بمناسبت هفته دولت خبر داد. اما این خبر خوش در یکی از بخش‌های مالیاتی، همچنان اجرا نمی‌شود و با گلایه مودیان روبرو شده است.
وزیر کشور گفت: در آغاز دولت سیزدهم حدود ۱۰ میلیون نفر کارت ملی خود را دریافت نکرده بودند که با تامین اعتبار در این دولت ۵ میلیون کارت ملی صادر شد و ما بقی هم تا دو ماه آینده صادر می‌شود.
معاون وزیر صمت گفت: از اول شهریور تا آخر آبان ۴ گروه کالایی صادراتی به قطر که یکی از آنها خشکبار است، تنها ۷۰ درصد تعهد ارزی خواهند داشت و مدت بازگشت ارز نیز ۶ ماه باشد.
عامل ۲ جنایت مسلحانه وحشتناک اعتراف کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ