وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سردار همدانی عزیز، در کنار سردار دل‌ها سلیمانی، هماره عزت آفرید و در ایران و منطقه تولید قدرت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: زمانی کشور‌های ناتو به قوانین آبراه ما احترام نمی‌گذاشتند، اما امروز به تذکرات نیروی دریایی سپاه تمکین می‌کنند. برای مثال شناور‌های سپاه یک بار به سمت یک ناو هواپیمابر آمریکایی رفتند و این ناو ۱۸۰ مایل فرار کرد.
روزنامه بیلد آلمان خبر داد که سردار آزمون با میلان به توافق رسید و حالا منتظر توافق روسونری با بایرلورکوزن است.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن دور از فهرست تیمش مقابل لایپزیش است.
رئیس حزب دموکرات کردستان عراق گفت: زمانی کە گروە تروریستی داعش برای اربیل و اقلیم کردستان خطر آفرین شد ، حاج قاسم یک هواپیما پر از دوشکا، گلولە آرپیجی و فشنگ برای پیشمرگ های کرد ارسال کرد.
سردار امیری گفت: از ابتدای شروع طرح ۲هزار و ۲۸۰ فقره پیامک برای افراد ارسال و ۳۲ دستگاه خودرو به صورت سیستمی توقیف شده‌اند و در این مرحله ابتدا برای فرد از طریق پلیس یک پیامک ارسال می‌شود و چنانچه در همان خودرو برای بار دوم کشف حجاب مشاهده شود خودرو برای ۱۵ روز توقیف سیستمی می‌شود و در مرحله سوم به مدت یک هفته توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.
هشتمین سالگرد سردار شهید حاج حسین همدانی
مسابقات بخش سرعت جایزه بزرگ رولر اسکی (یادواره سردار شهید همدانی) در پیست توچال برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: بیانیه موسوی بسیار سخیف بود، مخصوصا قسمت‌هایی که در مورد سردار شهید همدانی و مدافعان حرم اظهار نظر کرده بود.
سردار رمضان شریف گفت: اندک نفراتی داخل کشور در میدان دشمن بازی می‌کنند، در روز‌های شهادت امام حسین (ع) به یک سردار ولایی که بیش از ۴۰ سال سابقه مجاهدت و رزمندگی در خط مقدم اسلام دارد، توهین شد و فکر می‌کنند با این جسارت می‌توانند خودشان را بزرگ کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: همانطور که شهادت سردار همدانی فرصتی برای گشودن کارنامه جهادی و حماسی او مهیا کرد، گستاخی اخیر نیز شرایطی برای تبیین ابعاد شخصیتی او به شمار می‌رود.
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: شهدای بزرگواری مانند سردار حسین همدانی، قاسم سلیمانی و سایر شهدای مدافع حرم باعث ورود کشور به گام دوم انقلاب شده‌اند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اخیراً شاهد بودیم سردار همدانی مغبوض سران فتنه قرار گرفت که انتظار می‌رود نظام اسلامی در برخورد با سران فتنه تجدید نظر کند.
علی مطهری نوشت: اینکه آقای میرحسین موسوی با سیاست نظام درباره ورود نیروی نظامی به سوریه مخالف باشد و یا نسبت به شایعه حکومت موروثی اعلام خطر کند، صرفاً یک اظهارنظر و مشمول آزادی بیان است، اما لحن نامناسب ایشان درباره سردار همدانی که از جوانی تا زمان شهادت آماده نثار جان خود در راه اهداف انقلاب اسلامی بوده است مذموم و ناپسند است
صاحبان پنج رسانه بزرگ دنیا صهیونیست‌ها هستند که در برهه‌ای از زمان ۹۴ درصد از اخبار دنیا در این رسانه‌ها تولید می‌شد و انتشار می‌یافت. با آمدن اینترنت و ماهواره که خاستگاه آن ارتش آمریکا است، باز هم محتوای اخبار در دست آن‌ها است.
وزیر خارجه در توییتی از جایگاه و فعالیت‌های سردار همدانی در حفاظت از امنیت و اقتدار ایران قدردانی کرد.
شهردار منطقه ۲۲ از نصب تندیس سردار شهید همدانی در بزرگراه شهید همدانی در روزهای آینده خبرداد.
فرمانده کل سپاه با تجلیل از درخشش ملت ایران در پاسخ به هتاکی اخیر فتنه گران نسبت به شهید سردار حاج حسین همدانی گفت: نام و یاد شهید همدانی به ملت ایران قوت و قدرت می‌دهد.
فرمانده کل سپاه با تجلیل از درخشش ملت ایران در پاسخ به هتاکی اخیر فتنه گران نسبت به شهید سردار حاج حسین همدانی گفت: نام و یاد شهید همدانی به ملت ایران قوت و قدرت می‌دهد.
فرمانده کل سپاه با تجلیل از درخشش ملت ایران در پاسخ به هتاکی اخیر فتنه گران نسبت به شهید سردار حاج حسین همدانی گفت: نام و یاد شهید همدانی به ملت ایران قوت و قدرت می‌دهد.
سوال زیدآبادی از اصولگرایان درباره‌ سخنان سردار همدانی
بنیاد حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن مواضع اخیر یک فتنه‌گر، نوشت: سردار همدانی داغ اثربخشیِ لشکرکشی خیابانی را بر دل موسوی گذاشت.
رئیس مجمع نمایندگان تهران در مجلس گفت: میرحسین موسوی نشان داد که از سردار همدانی کینه عمیق دارد چرا که سردار همدانی نگذاشت فتنه ۸۸ توسعه پیدا کند و کشور به هم بریزد.
سجادی با بیان اینکه برای سیستم VAR هم مشورت‌های امنیتی گرفتیم چون اتفاقاتی در حال رخ دادن بود که ما چندان از آن اطلاع نداشتیم، افزود: به ما مشورت‌های امنیتی داده شد و موجب صرف نظر کردن ما از ادامه پرونده شد.
هنوز باشگاه شارلروا انتقال این بازیکن ایرانی را رسما اعلام نکرده، ولی به نظر می‌رسد کار‌های انتقال او انجام شده و بزودی علنی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ