ستاره ایرانی بایر لورکوزن از ابتدا مقابل فرنس واروش مجارستان به میدان می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: زمانی کشور‌های ناتو به قوانین آبراه ما احترام نمی‌گذاشتند، اما امروز به تذکرات نیروی دریایی سپاه تمکین می‌کنند. برای مثال شناور‌های سپاه یک بار به سمت یک ناو هواپیمابر آمریکایی رفتند و این ناو ۱۸۰ مایل فرار کرد.
روزنامه بیلد آلمان خبر داد که سردار آزمون با میلان به توافق رسید و حالا منتظر توافق روسونری با بایرلورکوزن است.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن دور از فهرست تیمش مقابل لایپزیش است.
رئیس حزب دموکرات کردستان عراق گفت: زمانی کە گروە تروریستی داعش برای اربیل و اقلیم کردستان خطر آفرین شد ، حاج قاسم یک هواپیما پر از دوشکا، گلولە آرپیجی و فشنگ برای پیشمرگ های کرد ارسال کرد.
سردار آزمون عکسی از خود در کنار پاتریک شیک را منتشر کرد که نشان می‌دهد این دو در حال ریکاوری از مصدومیت هستند.
سردار آزمون این روزها مراحل ریکاوری خود را به بهترین شکل ممکن پشت سر می‌گذارد.
سردار آزمون به روسیه برنمی‌گردد
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: جزایر خلیج فارس، ناموس ملت بزرگ ایران اسلامی است و ما فرزندان این ملت غیور موظف هستیم از نوامیس خود دفاع کنیم.
حدود یک هفته قبل بود که خبری تلخ از آلمان به دست رسانه‌های ایرانی رسید: خبر مصدومیت سردار آزمون در کمپ تمرینی لورکوزن در اتریش.
مهاجم تیم ملی ایران به دلیل مصدومیت بازی های ابتدایی بوندسلیگا را به طور قطع از دست داد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مسیر خدمت ما همان راه اباعبدالله الحسین (ع) است و به اذن الله تا آخر مقتدرانه و تا پای جان، پای امنیت مردم ایستاده‌ایم.
سردار هادیان فررئیس پلیس راهور فراجا گفت: تردد تمام وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال از پل واوان به سمت حرم مطهر از ساعت ۲۳ امشب ممنوع خواهد شد.
سردار آزمون و جانلوکا پیگرینی در طول 90 دقیقه دیدار امشب لورکوزن- رم بارها با هم درگیر شدند.
بیلد در گزارشی به ترکیب احتمالی لورکوزن برای بازی امشب اشاره کرده که همچون چند مسابقه قبلی نام سردار آزمون در بین بازیکنان اصلی مشاهده نمی‌شود.
با وجود درخشش در بازی های قبلی به نظر می رسد که سردار آزمون امشب نیز در ترکیب اصلی لورکوزن قرار نخواهد گرفت.
پیش از دربی امشب مادرید و طبق سنت همیشگی، مدیران دو باشگاه، ناهار را باهم در یکی از رستوران‌های مادرید صرف خواهند کرد در حالی که روابط دو طرف سردتر از همیشه است.
غیبت سردار آزمون در بازی تمرینی تیم ملی با تونس ،چهار روز مانده به اولین مسابقه جام جهانی همه را نگران کرده است.
سردار در جام‌جهانی هست؛ پرواز امشب آزمون به دوحه
سردار آزمون در بازی امشب تیمش مقابل پورتو فرصت بازی پیدا نکرد تا دوئل ایرانی‌ها در این دیدار را شاهد نباشیم.
جدال سردار و طارمی از یک سو و نبرد اینتر با بارسا برای حذف نشدن، از جمله مسابقات مهم امشب لیگ قهرمانان هستند.
سردار اشتری، فرمانده فراجا امشب در جمع نیروهای یگان ویژه پلیس گفت: این مسیری که به عنوان نیروهای پلیس می‌رویم، همان مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی است. دشمنان قصد زدن اصل نظام را دارند. ما این لباس را پوشیده‌ایم که حافظ جان و مال مردم باشیم.
سردار اشتری، فرمانده فراجا امشب در جمع نیروهای یگان ویژه پلیس گفت: این مسیری که به عنوان نیروهای پلیس می‌رویم، همان مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی است. دشمنان قصد زدن اصل نظام را دارند. ما این لباس را پوشیده‌ایم که حافظ جان و مال مردم باشیم.
بایر لورکوزن امشب ساعت ۲۱ نخستین بازی‌اش در فصل جدید بوندس‌لیگا را در خانه بورسیه دورتمند برگزار می‌کند و سردار آزمون شاخص ترین چهره در پوستر رسمی سایت این باشگاه آلمانی است
شرکت فناور در حوزه تجهیزات پزشکی تمرکز خود را بر تولید دستگاه سونوگرافی قابل حمل قرار داده است و با ورود به شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اولین دستگاه سونوگرافی مخصوص دامپزشکی را تولید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ