درباره دو برادر واعظ خانواده پناهیان، احمد و علیرضا که خط مقدم برجام‌ستیزی بودند و این روزها هدایت تجمع‌ها علیه «بی‌حجابی» را بر عهده دارند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازنده‌های تنیس جهان در دو دهه اخیر معتقدند که تجربه حضور همزمان سه افسانه در این ورزش ویرانگر بوده‌ است.
در آستانه سالگرد پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه یا حرب تموز، دولت راست‌گرای رژیم صهیونیستی تحرکات مشکوکی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی را آغاز کرده است.
استفانو پیولی با دو انتقال پرونده نقل و انتقالات این فصل را خواهد بست.
افسانه بایگان به دو سال حبس تعزیری و مراجعه هفته مراجعه به روان‌شناس محکوم شد.
جردن باروز بعد از 12 سال مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2023 بلگراد را از نزدیک تماشا می کند.
شهریار مغانلو و افسانه چترنور که در طول فصل گذشته عنوان خانم و آقای گلی رقابت‌های فوتبال ایران را از آن خود کردند، هر دو متولد استان زنجان هستند!
توتا، دروازه‌بان افسانه ای مکزیک در سن ۹۳ سالگی درگذشت.
عدم تبعیت سران وقت ایران از ایده‌های نازیسم در سیاست‌های فرهنگی و سیاسی این دوره مشهود است. درحالی‌که یکی از هسته‌های اصلی ایده نازیسم ضدیت با قوم یهود و پاکسازی نژادی جوامع مرتبط است، دولت ایران در این دوره نه‌تنها در سیاست‌های فرهنگی سنتی خود مبنی بر تسامح مذهبی و فرهنگی تغییری ایجاد نکرد، بلکه تلاش‌هایی برای نجات یهودیان اروپا حتی یهودیان آلمانی نیز انجام داد.
یک هفته‌ای از قتل هولناک صحابه ۳ ساله می‌گذشت که گره معمای قتل او با دستگیری آدم ربایان و عاملان قتل باز شد. تحقیقات نشان می‌داد که زن جوان به نام افسانه به همراه دو دخترش و پسر دوستش به نام محسن نقشه کودک ربایی را کشیده بود.
افسانه کاپ‌دوا، افسانه‌ای است که برای قرن‌ها از طریق نسل‌ها نقل شده‌است. داستان نویسان از مدت‌ها پیش داستان‌های این موجود مرموز را بازگو کرده‌اند، از مشاهده آن در میان طوفان در دریا گرفته تا داستان‌هایی در مورد محافظت از ملوانان در برابر خطر.
سایتی با اهمیت جهانی برای حفاظت از تنوع زیستی، واقع در شمال غربی اقیانوس هند در حدود ۲۰۰ کیلومتری. جنوب سرزمین اصلی یمن قرار دارد.
لیونل مسی با گلزنی در بازی امشب ، شمار گل های باشگاهی خود را به عدد 700 رساند؛ او اگر دو گل دیگر بزند مجموع گل هایش را هم به عدد 800 خواهد رساند.
بزرگترین فرصتی که هر خواننده‌ای می‌تواند در طول فعالیت حرفه‌ای خود برای عرض اندام و به رخ کشیدن هنرش داشته باشد فاصله ۱۵دقیقه‌ای بین دو نیمه سوپربول است. یک اجرای چشم‌نواز و زیبا در مقابل چشمان ۱۵۰میلیون بیننده، می‌تواند یک خواننده را ظرف همین چند دقیقه به دریافت لقب افسانه یا اسطوره مفتخر کند.
بعد از اتمام مسابقات در هفته شانزدهم لیگ برتر زنان، تکلیف قهرمانی خاتون در این مسابقات روشن شد اما دو مهاجم گلزن این لیگ، شانه به شانه یکدیگر برای فتح عنوان خانم گلی می‌جنگند.
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان درحالی با مسجل شدن قهرمانی خاتون در فاصله دو هفته مانده به اتمام لیگ همراه شد که در دو هفته آتی، تقابل زهرا قنبری و افسانه چترنور برای کسب عنوان خانم گلی ادامه خواهد داشت.
جدال زهرا قنبری و افسانه چترنور برای کسب عنوان خانم گلی لیگ بسیار جذاب شده است، این دو ستره در طی 12 هفته گذشته، 31 گل به ثمر رساندند.
در بین این همه نام بزرگ، آخر این لیونل اسکالونی بود که لیونل مسی را به آرزوی دیرینه اش رساند.
خرم‌آباد- شب یلدا برای لرستانی‌ها از دیرباز همراه با برگزاری آئین‌های بومی بوده است که برخی از آن‌ها همچنان زنده هستند و اجرا می‌شوند.
مدافع افسانه‌ای فوتبال جهان در سن 53 سالگی پس در اثر ابتلا به سرطان خون چشم از جهان فروبست.
دیدار دو تیم آرژانتین و لهستان یادآور یک خاطره ویژه برای آلبی سلسته است.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد به روسای باشگاه گفته که دیگر نمی‌خواهد کریستیانو رونالدو در رختکن ببیند.
در واقع قرار گرفتن دائمی در دمای پایین می‌تواند سیستم ایمنی ما را مختل کند و در صورت تماس، مبارزه با ویروس سرماخوردگی را برای بدن دشوارتر کند. به این ترتیب علاوه بر سرما، دست کم دو عامل دیگر یعنی وجود ویروس و همچنین ضعف سیستم ایمنی برای افزایش احتمال ابتلا به سرماخوردگی ضروریست.
سه دهه پیش و قبل از حضور یورگن لوکادیا، یک هلندی پرآوازه و نامدار دیگر راهی فوتبال ایران شده بود.
هیچ غذایی به خودی خود باعث سوزاندن چربی یا ذخیره کمتر چربی نمی‌شود، اما اگر بخواهیم غذای «چربی‌سوز» را به معنای درست به کار ببریم، منظورمان غذایی است که به شما کمک می‌کند میزان کالری مصرفی‌تان را کاهش دهید و به این ترتیب وزنتان را کم کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ