سرمربی فصل گذشته آلومینیوم اراک رسما هدایت نساجی مازندران را برعهده گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کادر فنی تیم ملی کاراته برای مشخص کردن چهارمین نماینده ایران برای حضور در بازیهای آسیایی تصمیم به برگزاری رقابتهای انتخابی گرفت.
تیم ملی والیبال ایران در یکی دیگر از دیدارهای خود در لیگ ملت ها و در هفته سوم این مسابقات به مصاف تیم ملی بلغارستان رفته است.
رییس فدراسیون هندبال گفت: وضعیت حضور تیم‌های ملی هندبال در بازی‌های آسیایی مشخص نیست و نمی‌دانیم تکلیفمان چیست.
دو نماینده استان مازندران در لیگ برتر فوتسال به استان‌های دیگر واگذار شد.
سفارت آمریکا در شهر آنکارا پس از گذشت ۸۵ روز از انجام امور اداری ویزا، سرانجام برای برای صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران وقت تعیین کرد.
ملی پوش تیم ملی هندبال بانوان گفت: اگر تکلیف تیم ملی زودتر مشخص شود، می‌توانیم در بازی‌های آسیایی هانگژو نتیجه خوبی کسب کنیم و تاریخ‌ساز شویم.
19 تیم از جمع 32 تیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده همین حالا مشخص شده‌اند و رقابت بر سر جایگاه‌های باقی مانده ادامه دارد.
با مشخص شدن 6 تیمی که کمیته صدور مجوز حرفه‌ای مدارک آنها را تایید کرده تکلیف سهمیه های آسیایی نیز مشخص شده، مگر اینکه اتفاق جدیدی رخ بدهد.
دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۲ فردا برگزار می‌شود و در خصوص انتخاب سرمربی تیم امید جمع‌بندی نهایی انجام خواهد شد.
در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی، در خصوص رشته های اعزامی به این رویداد تصمیم گیری شد.
تکلیف نیمکت تیم ملی عربستان برای جام ملت‌های آسیا 2023 هنوز روشن نشده است.
مسئولان فدراسیون فوتبال برای تعیین تکلیف تیم فوتبال امید در حال برگزاری جلسه‌ای با مسئولان کمیته ملی المپیک هستند.
روزهای حساس انتخاب سرمربی تیم امید بدون خروجی خاصی در انتخاب سرمربی در حال گذر است تا همچنان ابهام درباره آینده این تیم وجود داشته باشد.
مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال سرپرستی تیم ملی را در یک تورنمنت بزرگ دیگر بر عهده خواهد داشت.
مهدی محمدنبی، نایب رییس اول فدراسیون فوتبال سرپرستی تیم ملی را در یک تورنمنت بزرگ دیگر بر عهده خواهد داشت.
سرمربی موقت تیم ملی فوتسال زنان برای حضور در مسابقات کافا 2023 مشخص شد.
مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی با صعود تیم‌های سپاهان، نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان، دریا بابل، نساجی، پیکان، مس رفسنجان، استقلال ملاثانی و حذف ذوب‌آهن و ملوان پیگیری شد.
علی‌رغم اینکه در دستور جلسه‌ی ارسال شده برای اعضا، به هیچ موردی مبنی بر بررسی وضعیت تیم ملی بزرگسالان و نیمکت آن اشاره نشده، اما بعید و دور از ذهن است که اعضا در خصوص این مورد که حالا مهم‌ترین ماموریت فدراسیون است، صحبت نکنند.
گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، تا دو سال دیگر این سمت را عهده دار خواهد بود.
توماس مولر و ایلکای گوندوگان، دو ستاره باتجربه تیم ملی آلمان، به زودی با رده ملی وداع خواهند کرد.
با برگزاری دو دیدار از گروه چهارم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تکلیف دو تیم صعودکننده از این گروه مشخص شد.
با برگزاری دو دیدار از گروه چهارم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تکلیف دو تیم صعودکننده از این گروه مشخص شد.
با توجه به اعتقادی که سرمربی تیم ملی به استفاده از فوتبالیست‌های لژیونر در ترکیب این تیم برای حضور در جام‌جهانی دارد، تکلیف حدود ۱۵ بازیکن از ۲۶ بازیکنی که می‌توانند به قطر بروند مشخص است.
با وجودی که حدود دو ماه تا آغاز مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا بیشتر زمان باقی نیست اما هنوز تکلیف اعزام تیم به این مسابقات مشخص نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ