توضیحات قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از دلایل رضایت رهبر انقلاب از مجلس یازدهم را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پائولو دیبالا همچنان از یوونتوس عصبانی است و می‌گوید این باشگاه ضربه سختی به او زده است. دیبالا می‌گوید به دلیل رضایت از شرایطش از رم و مورینیو به پیشنهاد عربستان پاسخ منفی داد.
علی جنتی وزیر پیشین و مستعفی وزارت ارشاد دولت روحانی گفت: وقتی ایشان به عنوان، ولی فقیه از حرکتی که ما داریم انجام می‌دهیم رضایت ندارند، چرا باید ادامه دهیم؟
علی جنتی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی درمورد کناره گیری اش از وزارت گفت: حرکتی که خودم و رئیس جمهور به آن اعتقاد داشتیم، مورد رضایت رهبری نبود؛ گفتم وقتی ولی فقیه از حرکت من رضایت ندارند، برای چه ادامه دهم؟
6 داوری که فردای بازی والنسیا-رئال از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا اخراج شدند، امروز در بیانیه ای ادعا کردند که دلیل این برکناری، انتقام به خاطر این بازی جنجالی نبوده است.
دروازه‌بان جوان استقلالی‌ها به دلیل دوری طولانی از تمرینات در سفر به جم غایب است.
درحال حاضر به‌رغم اینکه قانونی مبنی بر پلمب واحد‌های صنفی به دلیل عدم رعایت حجاب شرعی مشتریان آن وجود ندارد؛ دستگاه‌ها به صورت سرخود دست به تعطیلی واحد‌های صنفی زده‌اند. اما پیش‌بینی می‌شود این دستورالعمل در آینده نه چندان دور تبدیل به قانون شود. اتفاقی که حتی از نگاه حقوقدانان نیز چالشی جدید برای واحد‌های صنفی است. احمدی می‌افزاید: «به دردسر افتادن واحد‌های صنفی عملا برخلاف شعار سال رهبری است.»
باهنر معتقد است،احمدی نژاد، سکوت رضایت آمیزی کرده است.
محسن رضایی گفت: سکوت برخی خواص در حوادث اخیر به دلیل عدم درک آن‌ها از پایبندی و تعهد مردم نسبت به انقلاب است.
نطق محمودزاده، نماینده مجلس علیه دولت: مردم از عملکرد تعدادی از مسئولین اصلا رضایت ندارند/ به رئیسی درباره احتمال تورم سه رقمی هشدار داده شد؛ آیا به این هشدار‌ها گوش داده شد؟/ به دلیل کارشکنی‌های روسیه، برجام احیا نشد
پدر شهید مدافع امنیت با بیان اینکه شهید بارها در جاهایی که مشغول به کار بود به دلیل آنکه بی احترامی نسبت به نظام و ارزش‌ها از سوی دیگر افراد انجام می‌شد کار خود را رها کرد افزود: یک بار به او گفتم کار جای خودش و بسیج هم جای خودش و باید یکی را انتخاب کنید که گفت من کارم را رها می‌کنم.
یک رسانه اماراتی مدعی شد که مهدی قایدی به دلیل عدم پرداخت قسط دوم رضایت نامه اش، به شباب الاهلی برمیگردد.
گروه خودروسازی سایپا به دلیل استقبال مناسب و در راستای جلب رضایت مشتریان، اقدام به عرضه خودرو شاهین به صورت فروش فوق العاده در بورس کالا خواهد کرد.
طیف غربگرا از آنجا که پادو‌های آمریکا و اروپا در ایران هستند و همچنین به آن دلیل که روسیه نیز در برابر غرب قرار دارد، تمام خیانت‌ها، خباثت‌ها و دشمنی‌ها اروپا و آمریکا علیه مردم ایران را نادیده می‌گیرند و در عین حال در تلاشند تا در راستای رضایت غربی‌ها به دشمن‌نمایی از روسیه بپردازند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، از عملکرد تیمش مقابل استون ویلا رضایت دارد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از عملکرد تیمش در مقطع ابتدایی فصل رضایت دارد.
«محمد جواد – ج» (متهم تبعه خارجی) که فقط بخشی از سر و صورتش کبود شده بود در پاسخ به سوالات مقام قضایی گفت: به دلیل اختلافاتی که با هم داشتیم سال گذشته از «مجتبی – ح» (مقتول ۲۷ ساله تبعه افغانستان) شکایت کردم و بعد هم مجبور شدم تا رضایت بدهم، اما او همچنان پشت سر من حرف‌های نامربوط می‌زد تا آبروی مرا ببرد!
علیرضا مرزبان می‌گوید قطر به دلیل نقض حقوق بشر صلاحیت میزبانی ندارد و بیشتر بازیکنان دنیا از حضور در این کشور رضایت ندارند.
قبل از اغتشاشات اخیر، دشمنان خارجی و عوامل داخلی آن از رهبری شروع کردند و با قریب‌الوقوع معرفی کردن خروج امام خامنه‌ای از صحنه و بحث جانشینی، وانمود کردند که ایران وارد دوره‌ای می‌شود که خورشید در آن غروب کرده است. د
احتمال دارد یکی از علت‌های استعفا، عدم وجود هماهنگی با معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم که به تازگی ایجاد شده است، باشد.
آیت الله هاشم زاده هریسی گفت: این‌که در این دوره اعضای مجلس خبرگان رهبری برخلاف دوره‌های گذشته به دیدار رهبری نرفتند دلیل خاصی نداشت.
طی سال‌های اخیر به دلیل عدم نظارت کافی بر حوزه زیبایی شاهد تخلفات گوناگونی هستیم؛ از دخالت افراد غیرمتخصص در این حوزه تا ورود پزشکان با رشته‌های غیرمرتبط به حوزه زیبایی. اقداماتی که نه تنها رضایت بیماران را در پی نداشته است بلکه آمار پرونده‌های شکایت در پزشکی قانونی را نیز بالا برده است.
حسام عبدالله شکست مصری‌ها در ست چهارم را به دلیل اشتباهات بازیکنان خودی می‌داند و از نتیجه کسب شده علی‌رغم باخت رضایت دارد.
کارلو آنچلوتی در مورد دلیل نیمکت نشینی ادن هازارد برابر اسپانیول گفت که تصمیماتش برای جلب رضایت بازیکنان نیست.
باشگاه شارلوا به دلیل تحریم های سیاسی، تاکنون نتوانسته است مبلغ رضایت نامه امیرحسین حسین زاده را پرداخت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ