استقلال خوزستان پس از دو‌ فصل دوری از لیگ برتر، از امروز رسما دوباره در این لیگ به میدان خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام رسمی باشگاه استقلال، مهدی هاشمی نسب به کادرفنی این تیم اضافه شد.
صفحه رسمی لیگ قهرمانان آسیا با انتشار چهار فریم به استقبال بازگشت پرسپولیس به آسیا رفت.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ،رئیس جمهور صبح امروز جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ پس از بازگشت از سفر به آفریقا مورد استقبال رسمی قرار گرفت.
باشگاه استقلال برای بازگشت مهدی قایدی به شباب الاهلی نامه زد .
مدافع تیم‌ملی ایران بار دیگر پیراهن پرسپولیس را در لیگ برتر به تن خواهد کرد.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی، که در سال 2010 بنفیکا را ترک کرده و راهی رئال مادرید شده بود بار دیگر به این باشگاه پرتغالی پیوست.
رئیس جمهور پس از سفر فشرده و پرکار ۵ روزه به آمریکای لاتین که به دعوت رسمی رؤسای جمهور «ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا» صورت گرفت، عصر امروز جمعه به تهران بازگشت.
سرمربی استقلال خوزستان تا یک ساعت دیگر رسما به لیگ برتر برمی‌گردد.
آبی های پایتخت، آخرین بازی رسمی خود در ورزشگاه پیر پایتخت را در سال ۸۰برگزار کردند.
علیرضا منصوریان، سرمربی اسبق استقلال سرانجام هدایت باشگاه فولاد را پذیرفت.
ئیس جمهوری اسلامی ایران که برای دیدار رسمی به چین سفر کرده بود، با استقبال رسمی معاون اول رئیس جمهور و با حضور معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.
ترامپ هنوز در توییتر فعالیتی ندارد و ترجیح می‌دهد روی شبکه اجتماعی اختصاصی خودش، یعنی Truth Social که توسط استارتاپ Trump Media & Technology Group (TMTG) توسعه پیدا کرده تمرکز داشته باشد.
ستاره جوان فوتبال آلمان با پشت سر گذاشتن دوران طولانی مدت نقاهت بعد از مدت‌ها در دیداری رسمی برای لورکوزن به میدان رفت.
مهاجم ملوان ابراز امیدواری می‌کند با بازگشت هواداران به استادیوم، شرایط برای کسب نتیجه بهتر این تیم فراهم شود.
مهاجم مد نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با قراردادی تا پایان نیم فصل دوم به جمع سرخپوشان ملحق شد.
سیاوش یزدانی باوجود پاک کردن توییت جنجالی خود و عذرخواهی رسمی از ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، هنوز هم وضعیت مبهمی دارد و معلوم نیست سرمربی آبی پوشان چه زمانی با بازگشت یزدانی به تمرینات این تیم موافقت خواهد کرد.
در شرایطی که هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده اما رسانه های جهان نسبت به بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌اند.
بندرعباس - هشتاد و سومین ناوگروه رزمی اطلاعاتی نیروی دریایی ارتش اعزامی به آبهای آزاد با استقبال امیر دریادار شهرام ایرانی در منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس پهلو گرفت.
صبح دوشنبه برای هواداران استقلال با سرخوشی شروع شد؛ جایی که بازگشت سیاوش یزدانی به تیم شان رسمی شد و قایدی، مرادمند و محبی نیز قرارداد خود را امضا کردند.
مهدی قایدی بعد از امضای قرارداد با استقلال، رسما به این تیم پیوست.
اواخر هفته گذشته پرسپولیس با خرید یورگن لوکادیا به گرانترین تیم لیگ برتر ۲۲ تبدیل شد و از لحاظ ارزش بازیکنان در صدر لیگ ایستاد اما امروز استقلال با بازگشت رسمی مهدی قائدی این عنوان را از رقیب پس گرفت
معاون پایگاه میراث جهانی شهر تاریخی یزد، دو روز بعد از جاری شدن سیلِ تابستانی در این شهر جهانی، خبر داد که خوشبختانه آثار شاخص یزد مانند مسجد جامع، مجموعه میدان امیرچخماق، مدرسه‌ها و بقعه‌های تاریخی آسیبی ندیده‌اند و سالم هستند، ولی حدود ۲۰۰ خانه تاریخی از یک تا ۵۰ درصد تخریب شده است. همچنین طاهره قیومی نماینده ویژه ضرغامی نیز بعد از بررسی بافت تاریخی یزد اعلام کرده «سیل خساراتی به استان یزد وارد کرده، اما کمترین آسیب به بافت جهانی بوده و بیشترین تخریب‌ها مربوط به بافت جدیدتر یا فرسوده [است]، برای جبران خسارت تلاش می‌کنیم، گروه‌های کارشناسی فعال هستند تا به سرعت برای بازسازی و مرمت اقدام کنند. حالِ یزد خوب می‌شود و گردشگری دوباره رونق می‌گیرد.»
آخرین شایعات کانال‌های استقلالی برای بازگشت مجیدی بیهوده بود و سرمربی فصل اخیر آبی‌ها، امروز رسما به عنوان سرمربی الاتحاد کلبا امارات معرفی شد. انتشار عکس این انتقال رسمی، می‌گوید که آجورلو باید به زودی فرد جانشین را معرفی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ