بررسی ها نشان می دهد وضعیت چهار بانک خصوصی کشور خوب نبوده و هزینه های سود سپرده بیش از ۲ برابر درآمد از تسهیلات است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده مجلس گفت: اکثر بانک‌ها مخصوصاً بانک‌های خصوصی در زمینه اعطای تسهیلات ساخت مسکن کوتاهی می کنند.
محمدرضا فرزین گفت: تمام مشکلات نظام بانکداری ما از تسهیلات تکلیفی نبوده و برخی از بانکها بدون ارائه یک ریال تسهیلات زیانده هستند.
محمدرضا فرزین گفت: تمام مشکلات نظام بانکداری ما از تسهیلات تکلیفی نبوده و برخی از بانکها بدون ارائه یک ریال تسهیلات زیانده هستند.
رئیس شورای عالی کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی اظهار کرد: تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌های خصوصی بر اساس مصوبه‌ هیات مدیره‌ی این بانک ها است.
به عقیده کارشناسان اقتصادی ورود بانک VTB به ایران می تواند منجر به سهل الوصول تر مبادلات مالی شود و بر اقتصاد ایران تاثیرات مثبتی دارد.
بانک ایران زمین در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود و یاری به هموطنان زلزله زده در شهرستان خوی، اقدام به خرید و ارسال کانکس جهت اسکان موقت زلزله زدگان کرد.
تیم های بانک شهر ایران و نماینده هند در دور نخست رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.
تیم های بانک شهر ایران و نماینده هند در دور نخست رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.
بانک سپه به منظور اسکان فوری و تأمین سرپناه هموطنان ۱۵۰ چادر ۱۲نفره به منطقه زلزله‌زده خوی ارسال کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مدتی است پرداخت وام های خرد توسط بانک ها متوقف شده و ماه هاست مردم در انتظار دریافت تسهیلات هستند اما هیچ توجهی صورت نمی گیرد.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: بخشی از مشکلی که در آبان و آذر به وجود آمد، اشتباه در تخصیص ارز در یکی از زیرمجموعه های بانک مرکزی بود و موجب شد واردات برای کالاهایی که با درهم باید وارد می شود محدودیت ایجادشود و این القا شودکه گویا کشور ارز کم دارد.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: بخشی از مشکلی که به وجود آمده در آبان و آذر اشتباه در تخصیص ارز در یکی از زیرمجموعه های بانک مرکزی بود و موجب شد واردات برای کالاهایی که با درهم باید وارد می شود محدودیت ایجادشود و این القا شودکه گویا کشور ارز کم دارد.
شورای هماهنگی بانک‌ها و کانون بانک‌های خصوصی در اطلاعیه‌ای مشترک بر لزوم رعایت نرخ سود قانونی از روز شنبه ۱۷ دی ماه تاکید کردند.
شورای هماهنگی بانک‌ها و کانون بانک‌های خصوصی در اطلاعیه‌ای مشترک بر لزوم رعایت نرخ سود قانونی از روز شنبه ۱۷ دی ماه تاکید کردند.
بانک ملت در پایان آبان ماه سال جاری نیز صدرنشینی های خود را در بسیاری از شاخص های مالی نظام بانکی تداوم بخشید.
مدیران ارشد بانک شهر با اشاره به ضرورت پاسداری از دستاوردها و موفقیت های چشمگیر این بانک در شبکه بانکی؛ بر هوشمندسازی و مدیریت نوآورانه محصولات و خدمات تاکید کردند.
رییس کل بانک مرکزی گفت: در هر حال قرار است ارزهای پرطرفدار باتوجه به ذخایر بسیار خوب عرضه شود و قابل استفاده در بازار باشد.
صالحی با تاکید بر اینکه بانک‌ها برای خروج از زیاندهی باید از بنگاه‌داری فاصله بگیرند، گفت: «با توجه به اینکه بانک‌ها پایه درآمدی خود را بر بنگاهداری تنظیم کرده‌اند، ناخودآگاه تبدیل به یک عامل مخرب در اقتصاد می‌شوند، کار بانک بنگاه‌داری نیست، در غرب بانک‌ها این کار‌ها را نمی‌کنند. یعنی از این مسائل منع شده‌اند. آن‌ها با ارائه خدمات بانکی که به مشتریان، بنگاه‌ها و تجار و بازرگانان می‌دهد، از جمله ضمانت نامه‌های بانکی، ال سی و... درآمد کسب می‌کنند.»
شقاقی با اشاره به اینکه صورت‌های مالی شرکت‌ها و بانک‌های دولتی که در کدال منتشر شده است، دارای ابهام زیادی است، گفت: این صورت‌های مالی به هیچ عنوان شفاف نبوده و مبهم هستند، از سویی حسابرسی شرکت‌های دولتی با استاندارد‌های ملی و بین المللی فاصله بسیار زیادی دارد و اگر قرار بود حسابرسی استانداردی از این بنگاه‌ها انجام شود، زیان آن‌ها به مراتب از آن چیزی که در سامانه کدال منتشر شده، بیشتر خواهد بود، اما به هر حال این موضوع یک گام رو به جلو از سوی وزیر اقتصاد برای شفافیت عملکرد شرکت‌های دولتی است و به نوعی یک شروع خوب است که باید استمرار پیدا کند.
معاون نظارت بانک مرکزی عنوان کرد: برخی تسهیلات پرداختی بانکها از شمول تسهیلات کلان بدلایلی مستثنی شدند اما در صورت نداشتن دلایل موجه، براساس مقررات با بانکهای متخلف برخورد می شود.
بانک شهر یکی از بانک‌های زیانده است که هرچند توانسته سال ۱۴۰۰، حدود ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سود شناسایی کند و روند سودسازی خود را در فصل بهار سال جاری ادامه دهد، اما همچنان با زیان انباشته ۲۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی روبه‌رو است.
تفاهم نامه ای برای ایجاد بانک نمونه های سلولی حیات وحش و تحویل نخستین نمونه های سلولی یوزپلنگ ایرانی بین سازمان حفاظت از محیط زیست و مرکز ذخایر ژنتیکی منعقدشد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران گفت: صنعت فولاد یکی از صنایع پیشران است که نقش تعیین کننده ای در راستای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی کشور بر عهده دارد.
دکتر کمال حیدری: امیدوارم از موضوع واکسیناسیون استقبال شود، چرا که تاثیر واکسن در پیشگیری از ابتلا به بیماری ثابت شده و توصیه می‌شود کسانی که قصد حضور در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) را دارند، نسبت به تزریق واکسن اهتمام جدی داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ