مشاور تیم ایران در مذاکرات لغو تحریم ها با اشاره به اینکه تهران از نشست شورای حکام و نتایج آن نگران نیست، تأکید کرد که با وجود فشارهای دولت آمریکا همچنان به دستیابی به توافق نزدیک هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک سری رفتار‌های خاص وجود دارد که مختص زنان است و می‌تواند هر مردی را آزار دهد. مطمئنا شناسایی رفتار بد زنان و کنترل آنها، می‌تواند به کاهش تنش و اختلاف در زندگی مشترک شما کمک کند.
ورود اوپنهایمر به اخترفیزیک با مقاله‌ای در سال ۱۹۳۸ درباره ستارگان نوترونی آغاز شد، که در سال ۱۹۳۹ ادامه یافت و اصول نظریه نسبیت عام اینشتین را در بر گرفت. او سپس مقاله سومی را در مورد سیاهچاله‌ها در ۱ سپتامبر ۱۹۳۹ منتشر کرد، اما در آن زمان به ندرت مورد توجه قرار گرفت، زیرا در همان روزی بود که آلمان به لهستان حمله کرد و جنگ جهانی دوم را آغاز کرد. اوپنهایمر دیگر هرگز در مورد این موضوع چیزی ننوشت.
با توجه به بقایای یافت شده و نشانه‌هایی از وجود عناصر ساختمانی مانند تنور و غیره، به نظر می‌رسد که اینجا قبل از ورود اسپانیایی‌ها یک سکونتگاه بزرگ بوده که البته سکونت در آن برای مدت کوتاهی امتداد داشته است.
مرندی با تأکید بر اینکه توافق هسته‌ای باید به گونه‌ای تنظیم شود که مجال تقلب در آن وجود نداشته باشد، گفت: رافائل گروسی، مدیرکل فعلی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی «مستقل» نیست.
گرمسار- با وجود مصوبه قانونی بهره مندی مردم گرمسار و آرادان از ۹۱ درصد آب سد نمرود، این حقابه قانونی و شرعی با کم توجهی های بسیاری روبرو ب و علیرغم مطالبات گسترده مردم همچنان عملی نشده است.
از اصرار بر حرمت تراشیدن ریش -چه آن را اندازه یک شعیر در نظر بگیریم چه یک قبضه، و چه متعلق به مسلمان و چه کافر- در ایران به‌سادگی عبور شده است؛ حرمتی که کمتر از کشف حجاب نیست. حال پرسش اینجاست چرا با این اوصاف مفهوم «حرام سیاسی» به حوزه مردان تعمیم نیافته و پدیده‌ای به‌نام گشت ارشاد مردانه وجود ندارد و مکانی به‌نام «ساختمان وزرا» برای مردان تأسیس نشده است؟ چرا هیچ مردی تاکنون مورد تعدی گشت ارشاد قرار نگرفته و در معرض صدمه روحی و جسمی نبوده است؟
جهان صنعت، ذوب آهن، خودروسازی و به طور کلی همه وجوه فناوری‌های مدرن مهم‌ترین منبع الهام پاکو رابان بود. وی در سال‌های ۱٩۶٠ راه‌های تازه‌ای را در طراحی لباس گشود که تا آن زمان بکر و دست نخورده بود. یکی از همکاران اسپانیایی او یادآوری می‌کند که یکی از موفق‌ترین عطر‌های زنانه پاکو رابان «کالاندر» Calandre نام داشت که به معنای جلوپنجره خودرو است. کاربرد این نوع واژگان در دنیای مد زنانه نیز قبل از او سابقه نداشت.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ رابطه نظام مندی بین موجر و مستاجر در بازار اجاره بهای مسکن وجود نداشته و شاهد وضعیت نابسامانی در این حوزه هستیم.
مسعود مرادی می‌گوید ورود تکنولوژی داور ویدیویی خواسته همه داوران ایرانی است.
در بخشی از صحبت های محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده ایران می خوانیم: در آخر مذاکرات، علت اینکه به توافق نرسیدیم این بود که آمریکایی‌ها به‌دلیل مسائل داخلی ایالات متحده دغدغه‌مند بودند. بایدن و گروه بایدن نگران انتخابات بودند و نگران این بودند که مخالفانشان بگویند که او در برابر ایران امتیاز زیادی داده است، بنابراین مذاکرات به‌دلیل انتخابات آمریکا متوقف شد. اکنون که انتخابات آمریکا تمام‌شده است باید ببینیم که آمریکا چه کار خواهد کرد. البته وقتی در داخل کشور آشوب یا ناآرامی وجود داشته باشد، آمریکایی‌ها طمع و تعلل می‌کنند. اما ایران نشان داده که حقوق خود را می‌داند و اجازه نمی‌دهد که توافقی صورت بگیرد تا آمریکا بتواند دوباره تقلب کند.
دکتر سیدحسین موسویان گفت: طبق آماری که برخی از مسئولین کشور اعلام کرده‌اند حدود ۶ تا ۷ میلیون ایرانی مقیم خارج ازکشور داریم که ظرفیت‌های علمی، اقتصادی، تخصصی، سیاسی و فرهنگی آن‌ها کم نظیر است. حدود ۱۰ سال پیش دبیرکل شورای عالی ایرانیان خارج از کشور نهاد ریاست جمهوری، توان اقتصادی و گردش مالی ایرانیان خارج از کشور را حدود ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ میلیارد دلار اعلام کرد. با این وجود در ۴۰ سال گذشته هیچ دولتی در جذب ایرانیان خارج از کشور جهت بهره مندی کشور از توانایی‌های آن‌ها موفق نبوده است که به پنج دلیل آن اشاره می‌کنم.
مدیر کل راه آهن آذربایجان با اشاره به تلاش همکار لوکوموتیورانش برای جلوگیری از این حادثه اظهار کرد: با وجود ترمز کامل توسط راننده، چون کودکان در حال بازی بر روی ریل بودند پیشگیری از این حادثه ممکن نشده است.
مرندی نوشت: رژیم‌های غربی می‌خواستند به سرعت یک توافق هسته‌ای حاصل شود. چه اتفاقی افتاد؟ آن‌ها درباره وجود یک تهدید هسته‌ای [از سوی ایران]دروغ می‌گفتند. اما آمریکا و تروئیکای اروپا بازخواهند گشت.
دارنده مدال طلا و نقره مسابقات گرند پری مراکش در پارادوومیدانی گفت: با وجود این که در این مسابقات در دوی ۱۰۰ و ۴۰۰ متر دو مدال طلا و نقره برای استان همدان کسب کرده‌ام، اما همیشه مورد بی‌توجهی مسئولان ورزش این استان قرار گرفته‌ام.
وزیر امور خارجه ایرلند به علاقه مندی کشورش برای تعمیق روابط با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد، و با اشاره به تحولات جاری در اروپا گفت: تمایل زیادی برای روابط تجاری و اقتصادی وجود دارد.
روزگاری این توهم غلط وجود داشت که چهره‌های مطرح ترجیح می‌دهند با تلویزیون حرف بزنند تا بیشتر دیده شوند، ولی کارلوس کی‌روش، علی دایی، مهدی طارمی و سعید معروف خلاف این جریان را نشان دادند. آن‌ها ثابت کردند که وزن عادل بیش از تلویزیون با برنامه‌های بی‌شماری است که در حوزه ورزش و فوتبال ساخته می‌شود. مردی که به دلیل بر مدار نبودن، از تلویزیون رانده شده، حالا کت را به تن دارد و می‌تواند بیرون از قاب هم قدرت‌نمایی کند. موضوع و پرسش نگران‌کننده این است که در چنین موقعیتی، آیا فضای انحصارطلب صداوسیما، در آینده تلاش می‌کند با عادل رقابت کند یا اینکه یک بار دیگر با استفاده از اهرم فشار، سعی در کنار زدن او خواهد داشت؟
مرد گروگانگیر از انگیزه عجیبش برای گروگانگیری گفت. او مدعی شد که قصد داشته پول‌های ثروتمندان را بگیرد و به نیازمندان بدهد تا تعادل اقتصادی به‌ وجود بیاید و مشکلات مالی از بین برود. او همچنین ادعا کرد که می‌خواسته جامعه را اصلاح کند و به سراغ مفسدان اقتصادی برود و از آن‌ها اعتراف بگیرد و با پخش اعترافات‌شان، آن‌ها را نزد مردم رسوا کند.
اردونشینان تیم ملی وزنه برداری در حالی مشخص شدند که نام سهراب مرادی و کیانوش رستمی هم در فهرست دعوت شدگان به اردو وجود دارد.
علی‌رغم فرمان رهبری در رابطه با تحصیل تمام کودکان افغانستانی، هنوز مشکلات بسیاری در این زمینه وجود دارد. با نادر موسوی درباره چند و چون تحصیل کودکان مهاجر و پیشینه مدارس خودگران حرف زدیم.
میرکاظمی افزود: ما برای آنکه بخشی از جامعه را حمایت کنیم نباید تورمی را به کل جامعه تحمیل کنیم. در دولت این مسئله در دولت پیش آمده که برای کارکنان دولت و بازنشستگان ترمیم حقوقی برای ادامه سال داشته باشیم که در حال بررسی است. این احتمال وجود دارد که براساس قاعده آعله مندی ترمیم حقوق در نظر گرفته شود و این امکان وجود دارد که در شهریور ماه در این خصوص تصمیم‌گیری شود. کار در حال انجام است و مجلس نیز باید این موضوع را تصویب کند.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در گفت‌وگویی با انتقاد از سیاست‌های دولت آمریکا در قبال ایران، گفت: برای این‌که ایران از توافق آتی در وین رضایت داشته باشد و از اجرایی شدن کامل آن مطمئن شود، برخی مسائل وجود دارند که باید حل‌وفصل شوند.
مرندی گفت: «یکی از ابعاد بالابردن بها، وجود ضمانت‌های هسته‌ای داخلی است. دیگری اقتصادی و دیگری سیاسی و حقوقی است».
سعید غضنفری بر غیرقابل فروش بودن قبر‌های فروخته شده توسط صاحبان اولیه آن تاکید کرد و گفت: وقتی سند به نام نفر اول ثبت می‌شود، بهره‌بردار در حقیقت بستگان درجه یک صاحب قبر هستند و نمی‌توانند قبر را به دیگران بفروشند. به طور مثال اگر مردی قبری را برای دفن پدر یا مادرش خریده باشد، بعدا امکان استفاده از آن برای خودش یا همسر و فرزندانش یا خواهر و برادرش یعنی اقوام درجه یک وجود دارد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و یکمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ