پدری، ستاره اسپانیایی بارسلونا، می‌گوید آرزویش این بود که هری کین ملیت اسپانیایی داشت تا می‌توانست در تیم ملی این کشور با او هم‌بازی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خودخواهی یعنی شما فقط خودتان را دوست داشته باشید و دیگران را نادیده بگیرید. خودشیفتگی به معنای شیفتگی شدید نسبت خود است. مراقبت از خود، اما کاملاً عکس خودخواهی است. خودمراقبتی یعنی رسیدگی به احساسات خود و پذیرش آن‌ها به گونه‌ای که بتوانید به فرد بهتری برای دیگران بدل شوید.
به طور کلی ازدواج کار سخت و مهمی است. هنگامی که دوره شیفتگی و عاشقی اولیه پشت سر گذاشته می‌شود (یا اصطلاحا ماه عسل تمام می‌شود) سر و کله واقعیت پیدا می‌شود و ما شروع به درک عمیق‌تری از اینکه طرف مقابل‌مان کیست می‌کنیم و اینکه آیا او برای ازدواج با ما مناسب است یا نه.
سوزان کراوس ویتبورن، دکترای ABPP ، می‌گوید: «عاشق شدن برای بسیاری از زوج‌ها به معنای داشتن رابطه جنسی در اسرع وقت است.عجله شیفتگی افراد را به سمت برداشتن گام‌های بعدی در رابطه‌شان سوق می‌دهد، بدون اینکه نگاهی عینی به شانس موفقیت رابطه داشته باشند.»
مربی سابق آلخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد، می‌‌گوید او می‌توانست هم در تیم ملی اسپانیا و هم در تیم ملی آرژانتین بازی کند اما به دلیل شیفتگی بی و حد و حصرش به لیونل مسی آرژانتین را انتخاب کرد.
کورکجیان می‌گوید در خانواده‌اش از نظر تاریخی هیچ اثری از صنعت عطرسازی وجود نداشت. با این وجود، پدربزرگ‌اش هر روز صبح چندین اسانس را کنار یکدیگر می‌گذاشت و عطر خود را می‌ساخت. او می‌گوید: "من با شیفتگی و غرور به او نگاه می‌کردم، اما هرگز نتوانستم فرمول کارش را متوجه شوم".
سیدشمس‌الدین حسینی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در پایان نشست این کمیسیون که در نهایت با موافقت اعضای کمیسیون تلفیق با کلیت بودجه سال آتی همراه بود گفت: ما ابتدا باید کلیت را حداکثر ظرف ۵ روز در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌دادیم. به همین خاطر جلسات سه شیفتی را در ۴ روز گذشته برگزار کردیم.
لیونل مسی محبوب بود اما جام جهانی این محبوبیت را به مرز انفجار رساند.
رئیس اداره محیط زیست فریدونکنار گفت: محیط‌بانان در محدوده اوجاکله تالاب فریدونکار به صورت شیفتی رصد این گونه را برعهده دارند و بر اساس بررسی‌هایی که بر اساس تجارب گذشته انجام گرفته «امید» حدود ۴ ماه به عبارتی ۱۲۰ روز مهمان ایران است و از نیمه اسفند مهاجرت ۵ هزار کیلومتری به سیبری خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ