امید نورافکن که نتوانسته بود به لیست تیم ملی در جام جهانی راه پیدا کند امروز به استقبال باشگاه سپاهان به جمع طلایی پوشان بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال سپاهان از تصویر رضا اسدی ستاره بازی اول خود برای طراحی پوستر دربی اصفهان استفاده کرده است.
طرفداران تراکتور برای تماشای بازی مقابل ستارگان سپاهان اصفهان به دنبال حضور در استادیوم نقش جهان و همراهی و حمایت از تیم خود هستند.
هافبک ملی پوش سپاهان مشغول انجام تمرین و دیدارهای تدارکاتی همراه با تیم امید ایران است.
امیر محمد محکم کار وینگر فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان به استقلال خوزستان پیوست.
امید نورافکن که برای تماشای دربی تهران به استادیوم آزادی رفته بود، پس از گل تساوی استقلال در پوست خود نمی‌گنجید.
پرسپولیس، سپاهان و استقلال سه تیم شایسته برای قهرمانی در این فصل از بازی های لیگ برتر بودند که پرسپولیس در هفته های پایانی بهتر از دو رقیب کار کرد و در نهایت به جام رسید.
روزنامه اوجوگو پرتغال نتایج دو تیم استقلال و سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر و شانس قهرمانی این دو تیم را منعکس کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه باتوجه به شرایط جدول، هنوز سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس شانس قهرمانی دارند گفت: هرچند شانس استقلال کم شده اما امید برای قهرمانی در جام حذفی زیاد است.
دروازه بان اسبق استقلال معتقد است فرم استقلال این روزها از پرسپولیس و سپاهان بهتر است و آنها شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.
هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال ایران، هفته آتی شاهد جدال حساس سپاهان در خانه تراکتور خواهد بود. آخرین امید مدعیان برای رسیدن به تیم مورایس. البته استقلال هم در اراک باید به دیدار آلومینیوم رحمتی برود. پرسپولیس در خانه میزبان ملوان است
امید نورافکن، بازیکن سپاهان نسبت به شعارهای هواداران پرسپولیس و جو سکوها واکنش نشان داد و آنها را با هواداران استقلال و سپاهان مقایسه کرد.
دو دیداری که در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر برگزار می‌شود می‌تواند موقعیت سه تیم اول جدول رده‌بندی را تغییر دهد و حتی منجر به صدرنشینی سرخپوشان تهرانی بعد از چند هفته شود.
محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان در آخرین تمرین این تیم حضور پیدا کرد.
در هفته‌ای که استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیروزی‌های ارزشمندی به دست آوردند، شاگردان امیر قلعه‌نویی چند ثانیه مانده به پایان بازی برده را با تساوی عوض کردند.
استقلال با اندیشه حفظ روند خوب خود و به امید توقف سپاهان و پرسپولیس، امروز در پی کسب سه امتیاز خانگی بازی با نفت مسجدسلیمان است.
استقلال با اندیشه حفظ روند خوب خود و به امید توقف سپاهان و پرسپولیس، امروز در پی کسب سه امتیاز خانگی بازی با نفت مسجدسلیمان است.
یکی از به یادماندنی‌ترین قاب‌های ثبت شده از امید نورافکن پس از پیوستن به سپاهان، گلی است که در دقیقه 95 از میان پاهای غفوری و در ادامه غلامی وارد دروازه استقلال کرد.
امیر ارسلان مطهری پیش از گلی که مقابل سپاهان به ثمر رساند در دیدار استقلال مقابل پرسپولیس پس از گلزنی گریه کرده بود.
امید نورافکن می توانست در همان دقایق ابتدایی بازی، دروازه استقلال را باز کند که با بدشانسی مواجه شد.
ساپینتو برای دیدار حساس برابر سپاهان تصمیم گرفته است تا از امید حامدی فر استفاده کند و قایدی و محبی نیز نیمکت نشین هستند.
امیر عرب براقی به عنوان داور بازی حساس سپاهان-پرسپولیس انتخاب شد.
بازیکنی که به احتمال زیاد مسئولان باشگاه استقلال به سمت جذب او پیش خواهند رفت امید نورافکن است. این بازیکن اکنون در باشگاه سپاهان بازی می‌کند و گفته می‌شود از شرایط خودش در این باشگاه چندان راضی نیست و هیچ بعید نیست که در نیم فصل مسئولان باشگاه استقلال خواستار معاوضه این بازیکن با یکی از بازیکنان خود شوند
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تیمش پس از یک هفته نه چندان مطلوب آماده مصاف برابر سپاهان است.
هواداران سپاهانی در فرودگاه با سردادن شعار‌های حمایتی از مورایس و بازیکنان تیم محبوب خود، استقبال ویژه‌ای از آن‌ها داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ