مرد اسپانیایی با تمرینات سخت بدنسازی می‌خواهد تیمی قدرتمند را برای فصل جدید بسازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچسترسیتی در اولین دیدار خانگی فصل جدید از یکی از مدعیان قهرمانی، نیوکسل، پذیرایی می‌کند.
گل گهر فصل را شبیه مدعیان آغاز کرد و به نظر هدف این تیم در فصل جدید بمراتب بزرگتر از فصل های گذشته باشد.
پرسپولیس فصل را با برد شروع کرد اما این برد به دل هیچ کدام از هواداران نچسبید و حتی با بردهای پرگل سپاهان و استقلال در دو بازی دشوارترشان، نگرانی‌ها درباره تیم یحیی و رقابت با دیگر مدعیان در ادامه فصل بیشتر هم شد.
کارشناس فوتبال ایران اهمیت بازی های فصل پیش روی لیگ برتر را برای موفقیت تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا نیزکارساز توصیف کرد و گفت: بازی های با کیفیت لیگ برتر می تواند مثمرثمر باشد.
هر چند پیش‌بینی در مورد این که کدام تیم‌ها مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیست و سوم خواهند بود اما به نظر می رسد همان تیم های همیشگی که فصل قبل رقابت نزدیکی داشتند، مدعیان جام خواهند بود.
پدری، ستاره بارسلونا، یکی از مدعیان قرار گرفتن در جمع چهار کاپیتان این تیم برای فصل جدید است.
احمد مازنی نوشت: در عین حال مدعیان حقوق و آزادی زنان که به نام پیگیری این حقوق در پی عقده‌های کهنه خویش با جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام هستند، پاسخ مناسبی از زنان ایرانی گرفتند و مدعیان حجاب و عفاف نیز باید توجه خود را معطوف به این حقیقت کنند که برای خواسته‌های جدید نسل نوی زنان و دختران ایرانی نسخه‌های کهنه نپیچند.
محمد دانشگر که در سال های اخیر فرم خوبی در فوتبال ایران داشته، یکی از مدعیان حضور در جام ملت هاست.
پرسپولیس که هفته قبل در نخستین بازی سال مس رفسنجان را شگست داده بود، برای اینکه به جمع مدعیان بازگردد و دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد، محکوم به برتری در این مسابقه بود.
یحیی گل محمدی برای رسیدن به جام قهرمانی دیگر با پرسپولیس چاره ای جز عبور از هفت رقیب پیش روی خود در لیگ برتر فصل جاری ندارد.
نوع فوتبال بازی کردن آلومینیوم برابر رقبای مشهورش ، آدم را به وجد می آورد.
پرتغال با نمایشی توانست به جمه هشت تیم برتر برسد که تن مدعیان قهرمانی دیگر را به لرزه انداخت. این همه واقعیت درباره تیم کامل فرناندو سانتوس نیست.
پس از حذف در مرحله یک هشتم نهایی، ژاپن به یک هدف بزرگ می‌اندیشد: ورود به جمع مدعیان جهان فوتبال.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین با گلزنی در بازی با استرالیا به صدر جدول گلزنان جام جهانی 2022 صعود کرد.
آرژانتین که به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی قدم به جام جهانی قطر می‌گذارد حالا با بحرانی غیرمنتظره روبرو شده است: مصدومیت.
زنگ آغاز سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور در حالی با حضور شش تیم امروز به صدا درآمد که به نظر می رسد قهرمان را باید در بین یکی از دو تیم پرستاره حاضر در این رقابتها جستجو کرد.
فصل جدید رقابت های لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور در حالی با برگزاری ۱۲ دیدار آغاز شد که دو تیم از صنایع مس کشور قدرت خود را به رخ رقبا کشیدند اما یکی از مدعیان حرفی برای گفتن نداشت.
تیم کشتی فرنگی امید کشورمان در حالی روز گذشته راهی رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا شد که این مسابقات نخستین میدان حسن رنگرز به عنوان سرمربی جدید تیم ملی است.
فصل جدید مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از روز پنجشنبه با شیوه و تعداد شرکت کنندگان متفاوت از دو فصل قبل آغاز می شود اما در غایب مدعیان و نامداران.
تیم‌ والیبال ایفاسرام اردکان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل از مسابقات لیگ برتر خواهد بود.
سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بلافاصله بعد از حضور در رأس این تیم از نگاه ویژه به مدعیان جوان و باانگیزه و حضور آنها در جام جهانی خبر داد.
سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بلافاصله بعد از حضور در رأس این تیم از نگاه ویژه به مدعیان جوان و باانگیزه و حضور آنها در جام جهانی خبر داد.
اتحادیه اروپا تصاویر جدید منتشر شده از «خلیل عواوده» اسیر فلسطینی را شوکه کننده خواند و تشکیلات خودگردان هم مداخله فوری جامعه جهانی را برای آزادی او خواستار شد.
آریگو ساکی، سرمربی افسانه ای فوتبال ایتالیا، به تشریح شرایط مدعیان در آستانه شروع فصل جدید سری آ پرداخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ