مدافع فصل قبل مس کرمان با عقد قرارداد یک ساله راهی خیبر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایرا در تیررس خرید یک باشگاه ایتالیایی دیگر قرار گرفته، اما مشخص نیست تیم پرتغالی برای صدور رضایت نامه این بازیکن با مشتری جدید توافق کند یا خیر.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایرا در تیررس خرید یک باشگاه ایتالیایی دیگر قرار گرفته اما مشخص نیست تیم پرتغالی برای صدور رضایت نامه این بازیکن با مشتری جدید توافق کند یا خیر.
به نظر می‌رسد به زودی خبر انعقاد قرارداد ابراهیم بایش با باشگاه گل‌گهر سیرجان رسانه‌ای شود.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از حضور کیم مین جائه در بازی دوستانه فردا خبر داد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که این باشگاه در مراحل پایانی جذب یک مهاجم جدید قرار دارد.
خانواده ویتور روکه، خرید برزیلی جدید بارسلونا، برای اینکه او به این باشگاه اسپانیایی ملحق شوند از خیر یک کمیسیون قابل توجه گذشتند.
باشگاه شمس‌آذر قزوین از عقد قرارداد با مدافع فصل گذشته نفت مسجدسلیمان خبر داد.
جدیدترین خرید خارجی لیگ برتر ایران از اسپانیا انجام می‌شود.
خبر انتقال بازیکن السیلیه به استقلال به قطری‌ها رسید.
باشگاه سپاهان اصفهان با انتشار کلیپی خبر از پیوستن رضا شکاری داد.
عضو اتاق بازرگانی ایران از تخصیص ۲ میلیارد دلار ارز جدید برای خرید کالای اساسی در دوشنبه پیش رو، از محل پول‌های بلوکه شده ایران، خبر داد.
روزنامه سعودی اسپورت از مارسی و سویا به عنوان دو رقیب الهلال برای جذب مهدی طارمی خبر داد.
اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای از الزام نصب پوستر یکپارچه «ضوابط جدید خرید و فروش سکه طلا» خبر داد.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبر مهم بورس فردا شنبه | خبر‌های مهم برای گروه قندوشکر، زراعتی و لبنی، مراحل خرید صندوق‌های قابل معامله برای متولدین ۱۴۰۱، خبرهای خوب رییس سازمان بورس، قیمت دنا پلاس اتوماتیک و پراید چقدر شد؟، آیا طلا به قیمت ۲۰۴۸ دلاری خواهد رسید؟، ورود سنگین پول حقیقی به این سه نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون خودروی ۷۰۰ میلیونی بازار کدام است؟، این خانواده‌ها ۲ میلیون تومان سهام می‌گیرند، نرخ دلار مرکز مبادله بالا رفت، پیش بینی بورس فردا | اصلاح شاخص کل تا کجا ادامه دارد؟، تحلیل گران برای طلا و بیت کوین چه قیمت‌هایی پیش بینی می‌کنند؟، خبر‌های مهم برای بورس فردا ۱۴ اسفند،  افزایش قیمت تایر بر کدام شرکت‌ها موثر است؟، نحوه معامله برای سرمایه‌گذاران خرد طلا در بورس چگونه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در حالی که بهای دلار در آخرین به روزرسانی سایت بازار متشکل ارزی به رقم ۴۵۲۰۷ تومان در صرافی‌ها رسیده است، بانک مرکزی از آغاز به کار فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران از فردا خبر داد و تاکید کرد این مرکز  دارای چندین تالار معاملاتی و عرضه ارز و طلا خواهد بود.
در حالی که بهای دلار در آخرین به روزرسانی سایت بازار متشکل ارزی به رقم ۴۵۲۰۷ تومان در صرافی‌ها رسیده است، بانک مرکزی از آغاز به کار فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران از فردا خبر داد و تاکید کرد این مرکز  دارای چندین تالار معاملاتی و عرضه ارز و طلا خواهد بود.
رییس شبکه شتاب‌نگاری با اعلام اینکه هم‌اکنون ۱۵۰۰ دستگاه شتاب‌نگار فعال در سراسر کشور وجود دارد از خرید ۸۰۰ دستگاه جدید در سال ۹۷ و نصب ۶۰۰ دستگاه تاکنون خبر داد.
بانک مرکزی امروز از برنامه جدید برای پاسخ به نیاز ارزی مردم خبر داد. اقدامی که هرچند با ابهاماتی همراه شده است، اما تا به این لحظه، نشان از افزایش حجم عرضه ارز به متقاضیان در صفوف صرافی‌ها دارد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این اقدام به تعدیل شاخص ارزی کمک خواهد کرد یا خیر؟
باشگاه فولاد به صورت رسمی، خرید جدید و لالیگایی خود را معرفی و از جذب روبرتو تورس خبر داد.
با شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، خانواده‌ها نزدیک به دو سال طعم خرید مایحتاج آغاز سال تحصیلی را نچشیده بودند و حالا با اعلام این خبر که آموزش در مدارس برای سال تحصیلی جدید قطعا حضوری خواهد بود، کسانی که فرزند مدرسه‌ای دارند باید به فکر تهیه اقلام مورد نیاز آن‌ها باشند، اما تجربه خرید لوازم تحریر و کیف و کتاب با اینکه همیشه همراه با شوق و هیجان ناشی از بازگشایی مدرسه است، با وجود گرانی و تورم چندان تجربه خوشحال کننده‌ای به خصوص برای والدین نیست.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از مکلف کردن دولت به تامین اعتبار لازم برای خرید گندم از گندمکاران با قیمت تضمینی و پرداخت آن به محض دریافت گندم، برای سال زراعی جدید خبر داد.
بارسلونا دیگر نمی تواند برای خرید بازیکن جدید و ثبت قرارداد بازیکنانش، دارایی‌های خود را بفروشد.
یحیی گل‌محمدی امیدوار است کمیته استیناف محرومیت او را مورد بخشش قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ