رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: رسانه در امیدبخشی به جامعه نقش پررنگی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع مطلع اعلام کرد که حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران اواخر هفته جاری سفر به ریاض خواهد داشت و با فیصل بن فرحان، همتای سعودی خود دیدار و رایزنی خواهد کرد.
معاون اول رئیس جمهور رسانه را عرصه جنگ جدید در دنیای کنونی دانست و از خبرنگاران به عنوان سربازان این جبهه جدید یاد و از زحمات آنها تقدیر کرد.
رسانه باشگاه هوادار در اقدامی مرموزانه با فالو کردن بازیکنانی که هنوز از آن ها به طور رسمی رونمایی نکرده است مهر تاییدی بر شایعات نقل و انتقالاتی پیرامونش زد.
انتشار خبر دستگیری یک دادستان فاسد قاعده را عوض کرده، در این ماجرای قابل‌تأمل رسانه در نقش مکمل حفاظت دستگاه قضایی بازی کرده و پیامی امیدبخش به جامعه ارسال کرده است.
دوئل اصولگرایان بر سر صندلی‌های مدیریتی صدا و سیما، زمانی آغاز شد که خبر رسید وحید جلیلی قائم‌مقام سازمان صداوسیما طی حکمی محسن یزدی مدیر شبکه مستند را برکنار کرده است. وحید جلیلی که طی ۲ سال گذشته کمتر در محافل عمومی حاضر می‌شد و برخلاف دوران حضور در جبهه عدالت‌خواهی که سخنرانی‌های پر آب و تاب منعقد می‌کرد، پس از پیروزی رییسی در انتخابات ۱۴۰۰ مامور شد تا کادرسازی را در صدا و سیما آغاز کند.
مشاور عالی رئیس قوه قضائیه گفت: باید تصویر خود را از قوه قضائیه معقول کنیم چرا که قوه قضائیه دستگاه وسیعی است و روزانه به هزاران پرونده مردم رسیدگی می‌کند.
یک رسانه  صهیونیستی  خبر داد که سران رژیم صهیونیستی  ضمن بررسی شورش واگنر آن را نشانه ضعف فزاینده رئیس‌جمهور روسیه می‌دانند.
کمیته داوران حرفه‌ای فوتبال انگلیس و رسانه های ایتالیایی حمله هواداران رم به آنتونی تیلور و خانواده اش را محکوم کردند.
منابع عراقی ادعا کردند که پیام ایران مثبت بوده است و پاسخ عبدالفتاح سیسی در این خصوص نیز مثبت بوده است.
خبرگزاری شفق مدعی شده گردشگران عراقی از کلاهبرداری و سرقت توسط ایرانیان که اغلب اصالتا عرب هستند یا به زبان عربی صحبت می‌کنند، شکایت دارند.
یک رسانه عبری مدعی شد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ایتمار بن غفیر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را تهدید به قتل کرده است.
وقتی رسانه ها و روزنامه های رژیم صهیونیستی را مرور می کنیم، انتخابات ترکیه کمترین بازتاب ودغدغه را برای صهیونیست ها دارد.
وقتی رسانه ها و روزنامه های رژیم صهیونیستی را مرور می کنیم، انتخابات ترکیه کمترین بازتاب ودغدغه را برای صهیونیست ها دارد.
یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و جایگاه آن در ذهن مخاطب پرداخت.
یک رسانه ترک زبان می گوید شبکه اجتماعی توئیتر به کمک مخالفان دولت کنونی این کشور برای پیروزی در انتخابات آتی آمده است.
وب سایت کووورة در گزارشی به پیش بازی دیدار اینتر و پورتو پرداخته و از امیدهای تیم پرتغالی به مهدی طارمی نوشته است.
بنا به گزارش یک روزنامه اسپانیا، برغم انکار دولت اوکراین، این کشور تاکنون دهها هزار نظامی خود را در درگیری با روسیه از دست داده است.
یک رسانه قطری مدعی شد که سرمربی سابق این کشور با فدراسیون فوتبال ایران توافقاتی را انجام داده است.
خانه ملت سخنگوی دولت باید به مطالبات نمایندگان مجلس و محتوای جلسات علنی که برگرفته از خواسته مردم است توجه بیشتری داشته باشد و قابل پذیرش نیست که سخنگوی دولت عنوان کند تاکنون بسته پیشنهاد ارزی مجلس را دریافت نکرده چرا که علاوه بر نامه نگاری رئیس کمیسیون اقتصادی به رئیس جمهور درباره وضعیت بازار ارز، گزارش نظارتی مجلس در جلسه رسمی قرائت شده است.
همان‌گونه که مهمترین تکنیک روانی به‌کار گرفته شده در جریان «اغتشاشات»، اکثریت‌نمایی با هدف القاء توهم بی‌شمار بودن بود و البته خروش چند ده میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این سناریو را خنثی کرد، در ماجرای مسمومیت‌ها هم، این رسانه‌ها می‌کوشند این‌گونه القاء کنند که جمع کثیری از دختران دانش‌آموز در سراسر کشور هدف حمله شیمیایی! قرار گرفته‌اند.
مشهد ـ معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران خراسان رضوی گفت: قطعاً ظرفیت‌های رسانه‌ای استان متناسب با نیاز نیست، بنابراین رسانه ملی رویکرد متفاوتی را نسبت به زائران مدنظر داشته باشد.
در شرایطی که در روزهای اخیر تنش ها در اراضی اشغالی به طور فزاینده ای روندی تصاعدی داشته، محافل داخلی رژیم صهیونیستی انتقادات از کابینه نتانیاهو را شدت بخشیده اند.
محبوبیت ریکاردو ساپینتو بین هواداران استقلال مورد توجه رسانه‌های پرتغالی قرار گرفته است.
تیم فوتبال پیکان از نظر میانگین سنی در هفته نخست لیگ برتر آمارهایی جالب را به ثبت رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ