هنگامی که تولید در کشور تخریب می‌شود و دلالی تشویق، سفته‌بازی به ‌جای سرمایه‌گذاری در تولید و صنعت و کارهای مولد می‌نشیند؛ در نهایت هم ارزش‌آفرینی در کشور کاهش می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران لوکوموتیو لایپزیش برای خرید بلیت دیدار برابر آینتراخت فرانکفورت ساعاتی طولانی در صف ماندند.
بازیکن ایرانی شارلروا در جریان پیروزی تیمش مقابل لوکوموتیو زاگرب به میدان رفت.
چین مدعی است قدرتمندترین لوکوموتیو هیدروژنی جهان را ساخته است. موتور لوکوموتیو جدید از حالت بنزینی تغییر یافته و با سلول سوختی هیدروژنی کار می کند.
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به ممانعت علی آبادی از واردات لوکوموتیو در دوره ای که در کشور سمتی داشت، گفت: چطور وی می تواند با واردات خودرو در حال حاضر موافق باشد.
بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که موج صعود قیمت‌ها از بهمن‌ها تا به امروز بی‌سابقه بوده است. در چند ماه گذشته کالا‌های اساسی تحت تاثیر قیمت دلار افزایش قیمت داشتند و همین موضوع اقتصاد ایران را وارد بحران تازه‌ای کرده است. انگار لوکوموتیو پیشرفت آقای رئیس‌جمهور در سرازیری افزایش قیمت‌ها ترمز بریده و از دست هیچ‌کس کمکی ساخته نیست.
در بیانیه اتحادیه مهندسین لوکوموتیو و آتش‌نشانان انگلیس آمده که کارکنان ۱۶ شرکت ریلی در ۱۲ و ۳۱ مه (۲۲ اردیبهشت و ۱۰ خرداد) و ۳ ژوئن (۱۳ خرداد) برای افزایش دستمزد خود دست از کار خواهند کشید.
میودراگ بزوویچ مربی سابق لوکوموتیو، دینامو و روستوف بازی با ایران و عراق را برای روسیه مناسب نمی‌داند.
مربی سابق لوکوموتیو، دینامو و روستوف بازی با ایران و عراق را برای روسیه مناسب نمی‌داند.
عضو تیم جودو رعد پدافند در مسابقات بین باشگاهی جام خلیج فارس، گفت: مسابقات خوبی را در این رقابت‌ها داشتیم که گل کار ما مبارزه با روس ها بود که موفق شدیم با شکست آنها جام را بالای سرمان ببریم.
ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب در جریان صعودشان مقابل لوکوموتیو حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داشت.
در پایان رقابتهای بین المللی جودو تهران تیم رعد پدافند بوشهر عنوان قهرمانی مسابقات جودو را بالای سر برد.
مربی تیم جودوی لوکوموتیو روسیه گفت: میراسماعیلی تجربه بالایی دارد و در این ورزش بسیار می تواند کمک کند.
یک خبرنگار روس مدعی شد سردار آزمون مذاکراتش را با باشگاه لوکوموتیو مسکو به حالت تعلیق در آورده است.
تیم‌های واراژدین و لوکوموتیو در لیگ کرواسی در شرایطی به تساوی دست یافتند که پیش از بازی بارش برف دردسری جدی ایجاد کرده بود.
یک کارشناس اقتصادی درباره وضعیت ریل سازی گفت: تکنولوژی دانش بنیان‌ می‌تواند مشکل قطارهای پرسرعت رابرطرف ساخته و در بخش قطارهای پرسرعت ریلی و لوکوموتیو خودکفا باشیم.
اگرچه بیشتر اهالی فوتبال پس از جام ملت‌های 2021 با نام دومفرایس آشنا شدند، ولی در سال 2016 او به عنوان استعداد اردیویژه معرفی شده بود.
زاهدان- معاون اول رئیس جمهور گفت: لوکوموتیو پیشرفت کشور علیرغم همه کارشکنی‌های دشمن چه در داخل و چه در خارج از کشور به حرکت در آمده است و دیگر کسی نمی تواند آن را متوقف کند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: لوکوموتیو پیشرفت کشور علیرغم همه کارشکنی‌های دشمن چه در داخل و چه در خارج از کشور به حرکت در آمده است و دیگر کسی نمی تواند آن را متوقف کند.
کاپ روسیه برای اورال اوفا با شکست برابر لوکوموتیو آغاز شد.
دینامو زاگرب در حضور ۹۰ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود به برتری مقابل لوکوموتیو زاگرب رسید.
مدافع ایرانی دینامو زاگرب یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل لوکوموتیو زاگرب است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: لوکوموتیو و واگن‌های سه رام قطار ۹ واگنه در خط پنج مترو تهران اورهال شده و به چرخه فعالیت برگشته‌اند.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن با تاکید بر آمادگی، آگاهی و بصیرت نیروهای مسلح این کشور در جنگ و صلح، تاکید کرد: به لطف خدا همه توطئه های دشمن علیه ملت یمن شکست خورد.
مدافع پرسپولیس به لوکوموتیو تاشکند پیوست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ