رضا شکاری در مصاف با نفت مسجد سلیمان موفق به ثبت یک گل و ارسال دو پاس گل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
والیبال پایه ایران شاهکاری بی نظیر را به رخ جهانیان کشانید.
شاهکار شاگردان مقانلو در یونیورسیاد تنها با ۳ تکواندوکار
شاهکار تاریخی ایران با صعود به دسته ۲ تنیس دیویس
توضیحات قربان زاده رئیس سازمان خصوصی را در خصوص قرارداد شرکت همراه اول با باشگاه استقلال را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
گل آکروباتیک کاپیتان تیم ملی هنوز هم به عنوان یکی از گل‌های زیبای لیگ برتر انگلستان مورد بحث قرار می‌گیرد.
تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی برابر تیم آرژانتین به دیدار فینال رقابتهای قهرمانی جهان صعود کرد تا برای بالا بردن جام قهرمانی به مصاف ایتالیا برود.
تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی برابر تیم آرژانتین به دیدار فینال رقابتهای قهرمانی جهان صعود کرد تا برای بالا بردن جام قهرمانی به مصاف ایتالیا برود.
تایلند به مقام قهرمانی چلنج‌ کاپ آسیا در فصل ۲۰۲۳ رسید.
چلنج کاپ آسیا غیر قابل پیش بینی ترین فینال را به خود خواهد دید
هوش مصنوعی اخیراً توانسته سه داروی ضدپیری را پیدا کند که قادرند با حذف سلول‌های پیر و ازکارافتاده،از بیماری‌های مرتبط با پیری جلوگیری کنند و سرعت سالخوردگی را کاهش دهند.
فاز ۱۱ پارس جنوبی که بیش از ۲۰ سال به دلیل تحریم‌ها معطل مانده بود، با تیکه بر تخصص و توان فنی مهندسان ایرانی به بهره‌برداری رسید.
دانشمندان با استفاده از تلسکوپ فضایی جیمزوب تصویری پراز کهکشان را شکار کردند، تقریباً هر چیزی که در این تصویر می‌بینید کهکشان کامل پر از ستاره است.
کماندار تیم ملی کشورمان با عبور از حریفان خود در مسابقات کاپ آسیا راهی فینال شد.
سیف الله یکی از ساکنان غزنی افغانستان، یک ماشین زرهی بر پایه یک خودروی تجاری ساخته است که به گفته او پنج ماه و ۵۰۰۰۰۰ افغانی ( ۵۷۰۰ دلار ) برای او هزینه برداشت. او با حمایت سرکرده‌های طالبان قول ساخت ماشین آلات عجیب و غریب جدید را داده است.
تیم فوتبال برایتون با کسب امتیاز برابر من‌سیتی پیش از پایان فصل جواز حضور در لیگ اروپا را به دست آورد.
تیم دو نفره آلمان رنکینگ پنج دنیا را در اختیار دارد، درحالی که برادران عالمیان دارای رنکینگ ۳۹ دنیا هستند.
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران با یک نمایش خوب قهرمان المپیک را در جام‌جهانی مادرید شکست داد.
این تصاویر نشان‌دهنده این است که این تکنولوژی که برای بازسازی تصاویر از طریق خواندن فعالیت‌های ضبط شده مغز انسان طراحی شده، کامل و بی عیب و نقص نیست. البته تیمی از محققان دانشگاه استنفورد، دانشگاه ملی سنگاپور و دانشگاه چینی هنگ‌کنگ توانسته‌اند تا به خلق چنین شاهکاری نزدیکتر شوند.
Terran ۱ یک موشک ۳۳ متری است که حدود ۸۵ درصد از آن با کمک پرینت سه‌بعدی ساخته شده. این سازه که از متان مایع و اکسیژن مایع به‌عنوان سوخت استفاده می‌کند، قادر است حدود ۱۲۵۰ کیلوگرم محموله را به مدار پایین زمین برساند. شرکت Relativity Space بیان کرده است که در مراحل بعدی تولید قصد دارد رقم مذکور را به ۹۵ درصد افزایش دهد.
۵ سال از شاهکاری که تلویزیون درباره باشگاه رم رقم زد می‌گذرد.
تصمیم فوق العاده وحید کاظمی در دقیقه 95 باعث شد پرسپولیس مقابل تراکتور در تبریز به برتری برسد.
در نمایشگاه الکترونیک مصرفی امسال که در لاس‌وگاس در حال برگزاری است، BMW اقدام به رونمایی از iVision Dee خود با قابلیت تغییر رنگ با استفاده از هوش مصنوعی کرد!
در سالی که پر از مشاهدات زیبا در نجوم بودیم، و در زمینه فیزیک ماده چگال پیشرفت‌های وسوسه‌انگیزی داشتیم، اخبار مربوط به تلسکوپ فضایی جیمز وب غوغایی به پا کرده است.
کوشنر احتمالا نمی‌داند که مدیریت مشکلات شاهکاری دشوار است به اندازه‌ای دشوار که هر رهبری این روزها بتواند انجام دهد اما گناه اصلی «تیلرسون» در روایت این کتاب آن بود که برای همیشه قصد داشت کوشنر و «ایوانکا» همسرش یا بهتر بگویم دختر رئیس جمهور را از ایفای هر نقشی در سیاست خارجی منع کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ