مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر گفت: هیجان و انرژی بالای بسکتبال سه نفره، باعث شد تا این بازی گروهی نقش مهمی در توسعه ورزش‌های همگانی داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ زمان شروع فصل جدید لیگ برتر را اعلام کرد.
نخستین دوره مسابقات درون فصل لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا از 12 آبان تا 18 آذر با حضور هر 30 تیم حاضر در لیگ برگزار می‌شود.
با تعویق ۱۴ روزه مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته، برگزاری هفته پایانی مسابقات سوپر لیگ نیز به زمان دیگری موکول شد.
مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده سنی نوجوانان و جوانان و مسابقات لیگ برتر بزرگسالان(کنگره ملی 6544 شهید استان لرستان) 12 تا 15 بهمن ماه به میزبانی لرستان برگزار می‌شود.
یک دیدار از لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا در پاریس برگزار می‌شود.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان با اشاره به استقبال خوب بانوان از مسابقات قهرمانی کشور گفت: برگزاری این رقابتها بعد از ۶ سال تاثیر زیادی بر جوانگرایی تیم ملی داشته و سکوی پرتابی برای شناسایی جوانان بااستعداد در والیبال نشسته بانوان بود.
زمستان برای هاکی روی یخ ایران با برگزاری لیگ ویژه آقایان و بانوان و اردوهای تیم ملی گرم و هیجانی پشت سر گذاشته خواهد شد.
زمستان برای هاکی روی یخ ایران با برگزاری لیگ ویژه آقایان و بانوان و اردوهای تیم ملی گرم و هیجانی پشت سر گذاشته خواهد شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:هدف برگزاری لیگ تامین مالی کشتی‌گیران و مربیان کشتی است و می‌توان گفت یکی از دغدغه‌های کشتی گیران حل می شود.
لیگ دسته اول بانوان باشگاه های کشور در حالی با برگزاری ۱۴ دیدار پیگیری می شود که تقابل صدر جدولی ها با رقبا در حضور ملی پوشان جذاب و دیدنی خواهد بود.
مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باز هم به دلیل برگزاری اردوهای تیم ملی با وقفه روبرو می‌شود.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری با اشاره به مصدمیت رسول معتمدی در مرحله اول لیگ برتر، گفت: تاکید داریم در مسابقاتی که ملی پوشان حضور دارند کادر فنی تیم ملی بالای سر وزنه‌برداران باشند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: سازمان لیگ با هماهنگی تیم‌ها و کادر فنی باید طوری برنامه ریزی کند که برنامه های فنی تیم های ملی کشتی لطمه نخورد.
با توجه به احتمال حضور تیم ملی کشتی در جام جهانی آمریکا، زمان برگزاری مرحله پایانی لیگ برتر آزاد مشخص شد.
مسابقات لیگ برتر هندبال مردان به دلیل برگزاری اردوهای تیم ملی با یک وقفه روبرو خواهد شد.
طی هماهنگی انجام شده میان سرمربی تیم ملی و سرمربیان سه تیم لیگ برتری قرار است تمرینات این سه تیم و ملی پوشانشان با نظارت کی‌روش باشد.
سازمان لیگ قصد دارد قبل از اردوی تیم ملی ایران مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر ازجمله دربی را برگزار کند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شانزده بازیکن را به اردوی آماده‌سازی پیش از رقابت‌های جام جهانی دعوت خواهد کرد.
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در حالی برگزار خواهد شد که برخلاف خیلی از ادوار گذشته قانون «سهمیه ملی» برای تیم‌ها و تکمیل ترکیب‌شان اعمال نخواهد شد.
سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات زمان برگزاری مسابقات هفته لیگ برتر را مشخص کرد که بعد از بازی های تیم ملی در اتریش برگزار می شود.
سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات از احتمال برگزاری هفته هفتم بازی های لیگ برتر پیش از اعزام تیم ملی به اتریش خبر داده بود.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید احتمال دارد هفته هفتم لیگ برتر را در جریان اردوی تیم ملی برگزار کنند.
تیم ملی امید به دلیل کمبود بازیکن نتوانست راهی بازی های کشورهای اسلامی شود و بهانه کمیته ملی المپیک هم برای مدیران برگزاری مسابقات قانع کننده نبود.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران بعد از برگزاری مراسم معارفه در تیم پالما گفت: مشتاق بازی در اسپانیا هستم و هر بازیکنی دوست دارد در پالما بازی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ