برخی از یال‌ها ممکن است چشمگیرتر از بقیه باشند. مطالعه‌ای در سال ۲۰۰۲ که بر روی انتخاب جنسی، دما و یال‌های شیر مختلف انجام شد، نشان داد که مو‌های تیره‌تر برای شیر‌های ماده جذاب‌تر است و همچنین با تغذیه بهتر و سطح تستوسترون بالاتر ارتباط دارد. به‌علاوه، محققان خاطرنشان کردند که شیر‌های نر با یال‌های بلندتر برای سایر نر‌ها ترسناک‌تر هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قدم زدن در جنگل همیشه احساسی از راز و رمز را در خودش دارد؛ انگار در هر پیچ و خمی از کوره‌راه‌های جنگلی ممکن است رازی نهفته باشد. اما اگر بدانید که واقعا چه چیز‌های عجیبی تا به حال در جنگل‌ها کشف شده‌اند احتمالا این احساس را از این به بعد بیشتر و عمیق‌تر تجربه خواهید کرد.
بیشتر تحقیقات در مورد می‌هیرونگ‌ها بر روی آناتومی و روابط تکاملی آن‌ها با پرندگان زنده بوده است. یکی از دیرین زیست شناسان در دانشگاه کیپ تاون در آفریقای جنوبی می‌گوید: اطلاعات کمی در مورد زیست شناسی این حیوانات، مانند مدت زمانی که طول کشیده است تا رشد کنند و بالغ شوند، وجود دارد؛ بنابراین چینسامی توران و همکارانش در دانشگاه فلیندرز در آدلاید، استرالیا از ۲۰ استخوان فسیل شده پای این حیوانات در مراحل مختلف زندگی، نمونه برداری کردند.
محققان مارپیچ‌های موجود در برگ‌ها و ساختار‌های زایشی یک گیاه فسیل‌شده با قدمت ۴۰۷ میلیون سال را بررسی کردند و به نتایج جالبی رسیدند.
سون هیونگ مین، ستاره تاتنهام اعتراف کرد که در تمام طول فصل با مصدومیت بازی کرده است!
طول این معابر آنقدر بلند و طولانی است که یک نفر برای اینکه مسیر ابتدا تا انتهای کوچه را طی کند باید ۱۰ تا ۱۲ دقیقه پیاده‌روی کند.
استفاده از شبیه‌سازهای بسیار دقیق ابررایانه‌ای برای شبیه‌سازی حرکات زمین‌شناسی کره زمین، پیامدهای بسیار بزرگی در استخراج‌های صنعتی خواهد داشت.
«حسن‌آباد زرگنده»، محله‌ای قدیمی است که شمایلی از بافت قدیمی کل منطقه را می‌توان در آن دید. این گزارش همه آن چیزی را که می‌شود درباره محله زرگنده گفت، در خود دارد.
تقریبا ۱۰۰ میلیون سال پیش، یک گروه اولیه از شب پره‌ها به جای شب، در طول روز در محیط پراکنده شدند و از شهد گل‌های فراوانی که در نزدیکی زنبور‌های تکامل یافته بود، تغذیه کردند و این اتفاق خاص باعث تکامل تمام گونه پروانه‌ها در جهان شد.
مربی نفت مسجد سلیمان می گوید با سختی هایی که کشیدند به نتیجه دلخواه رسیدند.
رضازاده درباره تغییر وزن عجیب خود و علت آن گفت: بنده در دوران اوج ورزشی ام ۱۶۲ کیلوگرم بودم و امروز حدود ۳۰ کیلوکاهش وزن داشته‌ام. این موضوع هم به بیماری دیابت برمی گردد و هم ورزش کردن. سعی می‌کنم هر روز پیاده روی داشته باشم و رژیم غذایی هم دارم.
این حباب گازی که به عنوان نشانه‌ای از حیات ستاره‌ای در نظر گرفته می‌شود، نشات‌گرفته از یک جفت ستاره نوزاد است که در مراحل اولیه شکل‌گیری خود هستند.
راز دستبرد عجیب به خودروها!
مایکل اولیسه، ستاره کریستال پالاس، دیشب دروازه منچستریونایتد را به شکلی تماشایی باز کرد ولی خوشحالی نکردن او بعد از این گل جنجالی شده است.
یوسف موکوکو، ستاره دورتموند، با اتهام عجیبی روبرو شده است.
این کمد از زمان جدایی پله از سانتوس دست نخورده باقی مانده و به هیچ بازیکنی اجازه داده نشده که لوازم خود را در آن بگذارد. یکی از پیشکسوتان فوتبال آرژانتین در این باره گفت: پله چیز‌هایی در آن کمد قرار داده، درش را بسته و گفته «تنها زمانی می‌توانید در این کمد را باز کنید که من دیگر در بین شما نباشم».
دیگر به نماد محله گلابدره تبدیل شده است. سنگی عجیب در دل خانه‌های قد و نیم بالادست محله گلابدره که گزند ساخت و ساز‌های بی‌رویه در این محله در امان مانده و قلب سنگی‌اش پر از خاطرات روزگار گذشته محله است. داستان جالب این دوقلو‌های سنگی را در ادامه بخوانید.
عصبانیت بعد از صعود، واکنش عجیبی بود که از لیونل مسی بعد از جدال پرماجرای آرژانتین – هلند شاهد بودیم.
کرواسی در دومین بازی پیاپی با سود بردن از ضربات پنالتی موفق به عبور از حریف شد تا اکنون در جمع چهار تیم برتر جام جهانی حاضر باشد تا در رکوردی جالب طی 9 بازی آخر خود درتورنمت‌های مهم (جام ملت‌ها و جام جهانی) و در وقت اضافه، هشت بار حریفان را شکست داده باشند.
همسر «اِنر والنسیا» راز شادی پس از گل این بازیکن برابر تیم ملی فوتبال هلند را فاش کرد.
در ماجراهای اخیر، محمود احمدی‌نژاد سیاست عجیبی را پیش گرفته است. او که عادت دارد درباره بسیاری از مسائل اظهارنظرهای جنجالی در سمت‌وسوی خواست‌های جامعه انجام دهد تا همسو بودن خود با مردم را نشان دهد و به نوعی بر نگاه دلسوزانه‌اش نسبت به جامعه صحه بگذارد، هیچ واکنش رسمی‌ای از خود نشان نداده است.
در ماجراهای اخیر، محمود احمدی‌نژاد سیاست عجیبی را پیش گرفته است. او که عادت دارد درباره بسیاری از مسائل اظهارنظرهای جنجالی در سمت‌وسوی خواست‌های جامعه انجام دهد تا همسو بودن خود با مردم را نشان دهد و به نوعی بر نگاه دلسوزانه‌اش نسبت به جامعه صحه بگذارد، هیچ واکنش رسمی‌ای از خود نشان نداده است.
خانواده درسا کوچولو نه‌ تنها از این راننده اتوبوس شاکی بودند، بلکه از پزشک معالج این دختربچه هم شکایت کردند و راز مخوف طبابت‌های عجیب این خانم دکتر فاش شد. خانواده‌های زیادی، روایت‌های ترسناک و عجیبی را مطرح کرد که طی آن مشخص شد این خانم دکتر در مطبش با ساکشن‌کردن گلوی بچه‌های کوچک باعث آسیب جسمی و حتی مرگ آن‌ها شده است. درسا هم یکی از بیمار‌های این زن بود که پس از اقدام ساکشن در مطبش حالش بد شد و جان باخت. حالا این پزشک پس از پرونده‌های سریالی، محروم از طبابت به‌صورت مادام‌العمر شده است.
در پایان زندگی این مانگوس پایان خوشی داشت و بونوبو در نهایت "حیوان خانگی" خود را آزاد کرد. رمز و راز پشت این عکس بخشی از جذابیت آن برای داوران مسابقه موزه تاریخ طبیعی است.
علیرضا دبیر راز شلوار عجیب شش جیب را فاش کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ