اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکلان رایس، هافبک انگلیسی آرسنال، در دو بازی رسمی باشگاهی آخر خود، دو جام قهرمانی را بالای سر برده است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تاکید کرد که در خرید دکلان رایس فقط مسائل مالی دخیل نبود.
پیوستن دکلان رایس، ستاره انگلیسی، به آرسنال باعث شده که بسیاری این تیم را مدعی اصلی قهرمانی فصل آینده لیگ برتر بدانند.
دکلان رایس پس از رسمی شدن انتقالش به آرسنال در مورد دلایل انتخاب این تیم صحبت کرد.
سرانجام انتقالی که آرسنالی ها منتظرش بودند نهایی شد و دکلان رایس با قراردادی تا سال 2028 به ارزش 105 میلیون پوند، به جمع توپچی ها پیوست.
سرانجام انتقالی که آرسنالی ها منتظرش بودند نهایی شد و دکلان رایس به جمع توپچی ها پیوست.
باشگاه آرسنال طی 24 ساعت آینده قرارداد با دکلان رایس را نهایی خواهد کرد.
دنی مورفی فاش کرد که دکلان رایس برای حضور در آرسنال هیجان بالایی دارد و نمی تواند صبر کند.
اینی آلوکو، بازیکن سابق تیم ملی زنان انگلیس که اظهارنظر او درباره دکلان رایس جنجالی شده بود، به دنبال توهین‌های نژادپرستانه و زن‌ستیزانه، صفحه توییتر خود را بست.
فران سوریانو، مدیرعامل باشگاه منچسترسیتی، به سکوتش درباره کناره‌گیری این باشگاه از کورس جذب دکلان رایس، هافبک وستهم، پایان داد.
باشگاه وستهم با وجود رقم پیشنهادی قابل توجه آرسنال برای جذب دکلان رایس به دلیل نارضایتی از جزئیات پرداخت، آن را رد کرده است.
آرسنال خود را آماده ارائه سومین پیشنهاد به وستهم برای جذب دکلان رایس می کند تا این بازیکن را از چنگ سیتی درآورد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند آرسنال برای ارائه پیشنهاد سوم خود به وستهام برای جذب دکلان رایس آماده است. مبلغ این پیشنهاد 115 میلیون یورو خواهد بود.
تمایل باشگاه منچسترسیتی برای جذب دکلان رایس عنوانی است که بیشتر از سایر اخبار در میان تیتر روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس دیده می‌شود.
دیوید سالیوان، رئیس باشگاه وستهم، در جریان جشن قهرمانی امروز از جدایی قطعی دکلان رایس خبر داد.
کمیته فنی یوفا دکلان رایس، کاپیتان تاثیرگذار وستهم را به عنوان بهترین بازیکن این فصل لیگ کنفرانس اروپا انتخاب کرد.
دکلان رایس، کاپیتان و ستاره ملی‌پوش وستهم، در پایان فینال لیگ کنفرانس اروپا در مورد شایعات مربوط به جدایی اش صحبت کرد.
درخواست دکلان رایس پس از بازی برابر آرسنال از مارتین اودگارد سوالات زیادی را ایجاد کرده است اما این اولین بار نیست که از پیراهن امضا شده بازیکنان حریف را به یادگار می‌گیرد.
کیه‌ران تریپیر، با ستایش از هم‌تیمی‌اش در تیم ملی انگلیس، دکلان رایس، می‌گوید او نسبت به کاسمیرو و توماس پارتی فوتبالیست بهتری است.
دکلن رایس معتقد است که انگلیس در دو بازی اخیر خود در جام جهانی بی‌نقص بوده است اما احساس می‌کند که اعتباری را که شایسته آن است دریافت نمی‌کند.
کاپیتان باشگاه وستهم یونایتد از حضور در این باشگاه کلافه شده و به دنبال بازی در باشگاه های بزرگ و تورنومنت های معتبر مثل چمپیونزلیگ است.
دکلان رایس، کاپیتان وستهام، تایید کرد که تیمش در رقابت های لیگ برتر، ضعیف عمل کرده و هواداران حق دارند که بازیکنان را مورد سرزنش قرار دهند.
کاپیتان وستهام در مصاحبه ایی اعتراف کرده که تیمش در رقابت های داخلی انگلستان، ضعیف عمل کرده و هواداران چکش ها حق دارند که بازیکنان را مورد سرزنش قرار دهند.
«بر خلاف تصورات رایج، پروژه احداث "دالان تورانی" صرفا تهدیدی برای ایران نیست و این تهدید در پکن و مسکو نیز به خوبی درک شده و در برابر آن موضع گیری‌های لازم انجام شده است. در این میان، نکته اساسی این است که باید توجه داشت حمایت‌های گسترده کشور‌های غربی به ویژه آمریکا و انگلستان و همچنین سازمان ناتو از پروژه احداث دالان تورانی (در خاک ارمنستان)، تا حد زیادی به جمهوری آذربایجان و ترکیه این باور را القا کرده که می‌توانند میدانی باز از کنشگری را داشته باشند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ