رئیس مرکز پیش بینی زلزله درباره میزان تاب آوری تهران در مقابل زلزله توضیحاتی ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس میراث فرهنگی گفت: باید آداب زیستن در سرزمین بی قرار را به یاد آورد. تاب آوری از جمله این آداب است. چرا ما تاب آوری را به صفر رسانده ایم؟
یزد- بارش بی‌سابقه مرداد پارسال که به سیلابی عظیم در یزد منجر شد، خسارت زیادی به منازل مسکونی و معابر شهری وارد کرد که حجم زیاد این خسارات نشان از تاب آوری پایین شهر در برابر بارش‌ها دارد.
مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: بهره‌برداری از این پروژه‌ها موجب پایداری و تاب‌آوری بیشتر در پهنه غرب و جنوب غرب کلان‌شهر تهران خواهد شد.
معاون علمی رئیس جمهور با اشاره به همکاری ایران و آفریقا در حوزه‌های سلامت، منابع‌ و کشاورزی گفت: کمک ایران به این کشورها در راستای تکمیل زنجیره‌های ارزش و ارتقای تاب آوری فناورانه است.
مدیر عامل برق منطقه‌ای تهران گفت: کسانی که مصرف خود را به زیر الگوی مصرف برسانند تا ۲ هزار تومان برای کاهش هر کیلو وات ساعت مصرف برق یعنی تا ۲۰ برابر تعرفه برق پاداش دریافت می‌کنند.
وضعیت ایران در گزارش ۲۰۲۳ جهانی شاخص تاب آوری اقتصادی نسبت به سال گذشته ۳ رتبه و در مقایسه با دو سال قبل ۲۰ رتبه علی رغم شرایط تحریمی ارتقاء یافته است.
معاون رئیس جمهور گفت: لازمه پایداری خانواده،تاب‌آوری و تحمل کمبودها و دست به دست هم دادن برای سازندگی است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: ضروری است تاب آوری مردم در نظر گرفته شود تا امکان پرداخت شهریه از سوی والدین فراهم باشد و از طرف دیگر باید هزینه های جاری مدرسه هم در نظر گرفته شود.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: فرصت و یا تهدید بودن نظم نوین جهانی بستگی به نوع رفتار و آمادگی ما برای این تحولات دارد، باید خود را آماده کرده و تاب آوری خود را برای تحولات جهانی بالا ببریم.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: فرصت و یا تهدید بودن نظم نوین جهانی بستگی به نوع رفتار و آمادگی ما برای این تحولات دارد، باید خود را آماده کرده و تاب آوری خود را برای تحولات جهانی بالا ببریم.
آموزش مهارت تاب آوری کودکان اوتیسم و چگونگی افزایش توانایی در ترمیم احوال روانی، گذر از بحران را پشتیبانی داده و منجر به بهبود شرایط موجود می‌شود.
همراه اول تندیس سیمین جشنواره ملی «صنعت سلامت‌ محور» را دریافت کرد و بابت مسئولیت‌پذیری و تاب‌آوری سازمانی در دوران کووید و همچنین مسئولیت اجتماعی سازمان در حوزه سلامت مورد تقدیر قرار گرفت.
لوکاس پاکتا، هافبک برزیلی وستهم، در دیدار امشب این تیم مقابل چلسی در دقیقه 15 مصدوم شد و زمین را ترک کرد. ناراحتی شدید او از این مصدومیت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: افزایش میزان تاب‌آوری اجتماعی دانش آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی یک ضرورت بوده که باید گام‌های علمی در زمینه برداشته شود.
جهت داشتن یک جامعه تاب آور، باید در جهت ارتقاء ذهن آگاهی افراد آن جامعه تلاش کنیم، زیرا تاثیرات ذهن آگاهی رابطه‌ای مستقیم با تاب آوری اجتماعی دارد.
بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن جامعه تاب آور» در مدارس سراسر کشور برگزار شد.
بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار مدرسه ایمن جامعه تاب آور در مدارس سراسر کشور برگزار شد.
پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی پس از گذشت سه سال تاب‌آوری کسب و کارهای صنعت گردشگری در مواجهه با بحران کرونا اقدام به برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری کرده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: باید زنجیره‌ای از فضاهای آموزشی، درمانی و ورزشی برای حفظ تاب آوری شهر در مواقع بحران شکل گیرد.
مدیر عامل آبفای تهران گفت: حدود ۲۳۰ هزار متر مکعب مخزن جدید به مخازن تهران اضافه می‌شود و در دهه فجر این پروژه به بهره برداری می‌رسد.
نمایندگان مجلس با لایحه موافقتنامه میان ایران و یونسکو برای تأسیس مرکز منطقه‌ای آموزشی و پژوهشی مدیریت خطرپذیری و تاب‌آوری زلزله برای غرب و مرکز آسیا در کشورمان موافقت کردند.
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: خانه هلال، جمعیت هلال احمر کوچکی است که قلب تپنده یک روستا و سپر دفاع مردم مناطق دورافتاده و محروم کشور در برابر مخاطرات و بلایای طبیعی است.
سلسله نشست‌های ارتقا تاب‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره ارزش با محوریت تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی شهریور برگزار می‌شود.
نماینده مردم تربت جام می گوید: مردم کشش اقتصادی و روحیه تاب‌آوری این گرانی‌ها را ندارند و واقعاً نمی‌توانند دیگر ادامه دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ