نمایندگان مجلس با لایحه موافقتنامه میان ایران و یونسکو برای تأسیس مرکز منطقه‌ای آموزشی و پژوهشی مدیریت خطرپذیری و تاب‌آوری زلزله برای غرب و مرکز آسیا در کشورمان موافقت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین ایران و روسیه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین ایران و روسیه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
ظاهرا لایحه جلوگیری از رسوب کالا دو بار در دولت تصویب شده اما هنوز به مجلس ارسال نشده است.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، لایحه موافقتنامه همکاری های امنیتی و انتظامی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری قرقیزستان‌ تصویب شد.
اصفهان- عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضایی پایان یافته و بزودی برای تصویب صحن مجلس می‌رود، گفت: در تصویب این باید سرعت بورزیم.
یک عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق مجلس از تصویب کلیات لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.
لایحه پیشنهادی معاونت حقوقی رئیس جمهوری درباره نحوه مقابله با تحریم بیگانگان و حمایت از اشخاص تحریم‌شده ایرانی و پیگیری حقوق تحریم‌شدگان در مراجع بین‌المللی به تصویب هیئت وزیران رسید.
سخنگوی دولت گفت: یکی از مصوبات مهم جلسه هیئت دولت، تصویب لایحه اساسنامه منطقه مکران بود که سال‌های سال قانونگذار این موضوع را تکلیف کرده بود تا دولت لایحه را ارائه دهد، اما معطل مانده بود.
سخنگوی دولت از تصویب لایحه حمایت از اتباع حقوقی و حقیقی ایرانی در برابر تحریم‌ها در هیات دولت خبر داد.
مجلس نمایندگان آمریکا توافق بین «جو بایدن» رئیس‌جمهور و «کوین مک‌کارتی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را برای افزایش سقف بدهی این کشور قبل از ضرب‌الاجل پنجم ژوئن تصویب کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: امیدواریم مجلس شورای اسلامی با تصویب ‎لایحه که از یک دهه پیش در پاسخ به ندای رهبری تدوین شده است، بتواند جایگاه لازم و قانونی آن را تثبیت کند.
اصلاحات آیین‌نامه اجرایی لایحه مولدسازی دارایی‌های دولت مطرح و پس از تبادل نظر به تصویب رسید.
مشهد ـ نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: لایحه مشارکت در تأمین زیرساخت‌های لازم برای نگهداری و ساماندهی معتادین متجاهر شهر مشهد مقدس به تصویب رسید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز؛ یکشنبه به بررسی گزارش شور اول کمیسیون تلفیق پیرامون کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور پرداختند و پس از شنیدن دفاعیات رییس‌جمهور و اظهارات موافقان و مخالفان آن را به تصویب رساندند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از موافقت اعضاء با کلیات این لایحه در کمیسیون خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه اصلاح تبصره ۵ قانون بودجه ۱۴۰۱ مبنی بر تسویه بدهی دولت به حوزه برق با انتشار اوراق مالی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه اصلاح تبصره ۵ قانون بودجه ۱۴۰۱ مبنی بر تسویه بدهی دولت به حوزه برق با انتشار اوراق مالی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس لایحه یک فوریتی پروتکل اصلاحی موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف را تصویب کردند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: یکی از دلایل طولانی شدن تدوین بودجه این بود که وزرای دولت مفصل تر از سال گذشته به جزئیات ورود کردند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سیزدهمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
نمایندگان مجلس با لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی در مورد کمک و همکاری متقابل در امور گمرکی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح تغییر بررسی لایحه بودجه در مجلس موافقت کردند و قرار بر این شد که جداول بودجه هم در مجلس بررسی شود.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تصویب کلیات لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری در کمیسیون متبوعش خبر داد.
‌معاون اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ماده ۴ لایحه «حذف تسهیلات جاری و سررسید گذشته» تصویب شود عملاً به معنی عقب‌نشینی از شفافیت و پیروزی اراده عدم شفافییت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ