رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هر متخلفی که بخواهد با تهمت زدن آبروی مجلس را ببرد، مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک سابق سپاهان می گوید جایی که مهدی هاشمی نسب حضور داشته باشد به خودش اجازه اعتراض نمی دهد.
علی خطیر از تشکیل کارگروه جدید در باشگاه استقلال پیرامون بحث مجوز حرفه‌ای خبر داد.
سرلشکر سلامی با اشاره به ضرورت پیش بینی اقدامات و سازوکارهای بازدارنده برای پایان بخشیدن به سیاست پلید اسلام ستیزی و اهانت جریان‌های ضد دینی علیه قرآن و مقدسات مسلمانان از سوی کشورها و دولت‌های اسلامی و نیز همراه‌سازی مجامع و مراجع معتبر بین المللی در این راستا ، اعلام کرد: اجازه نمی‌دهیم کسانی که به قرآن اهانت می‌کنند امنیت داشته باشند ؛ اگر کسی بخواهد با دین ما و قرآن ما بازی کند با تمام دنیای او بازی خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم توضیحاتی درباره آخرین شرایط این تیم ارائه کرد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مرزهای جمهوری اسلامی ایران به ویژه مرزهای شرقی کشور اجازه تعدی به هیچ کسی را نمی‌دهیم.
حرف‌های تند محسن بنگر، کاپیتان سابق پرسپولیس در پایان بازی تیمش مقابل پارس جنوبی جم تعجب‌برانگیز بود.
رئیس مجلس: در پیگیری این موضوع لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم و با هر تخلفی برخورد می‌شود. اجازه نمی‌دهم کسی با آبروی مجلس بازی کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هر متخلفی که بخواهد با تهمت زدن آبروی مجلس را ببرد، مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هر متخلفی که بخواهد با تهمت زدن آبروی مجلس را ببرد، مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
کریستوف گالتیه در زمان حضورش روی نیمکت مربیگری نیس، بازیکنان مسلمان تیمش را تهدید می کرد و آنها اجازه روزه گرفتن نداشتند.
عضو وزن 63 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا تاکید کرد با وجودی که احتمال نفوذ قزاقستان میزبان در بحث داوری رقابت‌ها وجود دارد اما او اجازه نخواهد داد نتیجه طوری شود که داور در مسابقه‌اش تعیین‌کننده باشد.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: در گذشته که تیم ملی نتیجه نمی گرفت مربیان نقدی نداشتند اما حالا که این تیم در مسیر موفقیت قرار گرفته حرف هایی مطرح می کنند که تکرار آن به تیم ملی لطمه می زند.
سرمربی پرسپولیس در شرایطی به برخی موانع و مشکلات علیه تیمش اشاره دارد که این مسئله تازگی ندارد و در دوران قهرمانی نیز جزئی جدانشدنی از این تیم بوده است.
سرمربی پرسپولیس در شرایطی به برخی موانع و مشکلات علیه تیمش اشاره دارد که این مساله تازگی ندارد و در دوران قهرمانی نیز جزیی جدانشدنی از این تیم بوده است.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی گفت: هدف اصلی همه ما کسب مدال در المپیک است و در این مسیر تلاش می‌کنیم تا تمام موانع موجود را از سر راه تیم برداریم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بچه‌های بسیج و سپاه از خود این مردم هستند، ما منت مردم را می‌کشیم و نازشان را می‌خریم و عزیز بودن این مردم، آرزوی ماست؛ اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش این مردم را به هم بزند، آرزو می‌کنیم که هرچه درد و بلای این مردم است، به ما بخورد.
رئیس رئال مادرید یک بار دیگر تاکید کرد که نام ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به فلورنتینو پرز تغییر نخواهد کرد.
جو بایدن با بیان اینکه اجازه نمی‌دهد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود، گفت: باید مطمئن شوم که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به ریاست جمهوری بر نمی‌گردد.
سخنگوی دولت با اشاره به شعار دانشجویان در حمایت از "علی کریمی" بازیکن سابق تیم ملی ایران، بیان کرد: وی می‌تواند به کشور بازگردد، کسی با وی مشکل ندارد؛ دیکتاتوری رسانه‌ای اجازه نمی‌دهد که صدای واقعیت و حقیقت حتی به گوش ورزشکاران برسد.
قائم مقام اداره‌کل اطلاعات سیستان و بلوچستان درباره حوادث زاهدان: اطلاع موثق داشتیم که دارند تحریک می‌کنند؛ مراقبت هم شد، اما از کنترل خارج شد / تیراندازی‌هایی شد، اما اینکه از چه سمتی و در چه سطحی در حال بررسی است / دشمنان یک متغیر دیگر را به مسائل قومیت و مذهب اضافه کردند و آن مسائل ناموسی و حیثیتی است؛ به هیچ کسی اجازه نمی‌دهیم نیروی انتظامی را تخریب کند
سردار محمد کرمی بیان کرد: ما به فضل الهی و با توکل به خدا و با همت مردم سیستان و بلوچستان؛ امنیت کاملا در استان برقرار است و به هیچ کسی اجازه نمی‌دهیم امنیت کشور و امنیت مردم عزیر و بزرگوار ما را مورد خدشه قرار دهد.
نماینده تبریز در مجلس گفت: اینها هر کسی را که می‌خواهند از میدان به در کنند یک انگی به او می‌چسبانند تا او را حذف کنند بعد حرف خودشان را بزنند و کار خودشان را کنند. این روشی است که متأسفانه تا حالا توانسته‌اند جلو بیایند و همه کانون‌های مجلس، دولت و قوه قضاییه را به قول خودشان یکدست کردند اما واقعیت‌های اجتماعی این اجازه را به آنها نمی‌دهد. به هر حال اعتصابات و اعتراضات شکل خواهد گرفت. نهایتاً امکان ادامه به این شکل وجود ندارد.
نماینده تبریز در مجلس گفت : اینها هر کسی را که می‌خواهند از میدان به در کنند یک انگی به او می‌چسبانند تا او را حذف کنند بعد حرف خودشان را بزنند و کار خودشان را کنند. این روشی است که متأسفانه تا حالا توانسته‌اند جلو بیایند و همه کانون‌های مجلس، دولت و قوه قضاییه را به قول خودشان یکدست کردند اما واقعیت‌های اجتماعی این اجازه را به آنها نمی‌دهد. به هر حال اعتصابات و اعتراضات شکل خواهد گرفت. نهایتاً امکان ادامه به این شکل وجود ندارد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: اجازه نمی‌دهم هیچ خبر و حاشیه‌ای وارد اردوی تیم‌های ملی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ