افسانه چتر نور، مهاجم ملی‌پوش تیم شهرداری سیرجان با پوکر در دیدار امروز تیمش 24 گله شد و عنوان خانم گلی مسابقات را از آن خود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس امروز در بازی هفته دوم با توجه به رنگ البسه تیم میزبان، از کیت خارج از خانه خود به رنگ سفید و با طراحی متفاوت استفاده خواهد کرد.
بخش رسانه ای باشگاه مس رفسنجان قصد دارد در خانه از کیت اصلی خود برای لیگ برتر رونمایی کند.
باشگاه برایتون از لباس دوم فصل جدید خود رونمایی کرد که شباهت زیادی به لباس اول ساسولو دارد.
لباس دوم نیوکسل برای فصل جدید در حالی رونمایی شد که شباهت بسیار زیادی به لباس اول تیم ملی عربستان دارد.
دو اسطوره کهنه کار باشگاه کلوب بروژ از کیت خارج از خانه این باشگاه در فصل جدید رونمایی کردند.
مراسم آیین نکوداشت دکتر حسین مهرپور و با رونمایی از کتاب مجموعه مقالات اهدایی به استاد ببا حضور دکتر محمد جواد ظریف در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.
تندیس خادم حرم در ضلع شرقی حرم سید الکریم رونمایی شد.
مدافع ایرانی الاهلی قطر از محل زندگی‌اش در این کشور رونمایی کرد.
معاملات سپرده نفت‌ خام و میعانات گازی اواسط اسفندماه در وزارت نفت رونمایی شد. با این حال جدید بودن این اوراق باعث شده تا سوالات متنوعی برای خریداران این اوراق پیش بیاید.
مراسم آغاز معاملات گواهی سپرده نفت خام و میعانات گازی در بورس انرژی ایران صبح امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ با حضور وزیر نفت و وزیر اقتصاد در محل ساختمان وزارت نفت برگزار شد.
افسانه چتر نور، مهاجم ملی‌پوش تیم شهرداری سیرجان با پوکر در دیدار امروز تیمش 24 گله شد و عنوان خانم گلی مسابقات را از آن خود کرد.
در پنجمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «بعد از رفتن» به تهیه کنندگی محمود بابایی و کارگردانی رضا نجاتی و «کت چرمی» به تهیه کنندگی کامران حجازی و کارگردانی حسین میرزامحمدی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
در پنجمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «بعد از رفتن» به تهیه کنندگی محمود بابایی و کارگردانی رضا نجاتی و «کت چرمی» به تهیه کنندگی کامران حجازی و کارگردانی حسین میرزامحمدی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
در پنجمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «بعد از رفتن» به تهیه کنندگی محمود بابایی و کارگردانی رضا نجاتی و «کت چرمی» به تهیه کنندگی کامران حجازی و کارگردانی حسین میرزامحمدی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهد شد.
با حضور معاون، علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ۱۰ محصول فناورانه حوزه صنایع دریایی در خانه نوآوری و فناوری ایران رونمایی شد.
«ام اس آی» درنمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی۲۰۲۳ از یک روتر با آنتن هایی رونمایی کرده که هنگام حرکت کاربر در خانه پوشش وای فای قدرتمندتر ارائه می کند.
عربستانی‌ها از خانه لاکچری ابرستاره پرتغالی در ریاض رونمایی کردند.
رونمایی از نخستین صندوق مسکنی بورس، رونمایی از چک الکترونیک، انتقاد از شیوه محاسبه خانه های خالی و برگزاری هفتمین حراج حضوری سازمان تملیکی از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در این هفته بود.
ارتش آمریکا تحت حمایت ائتلاف بین‌المللی، کنترل مرزهای عراق و سوریه به ویژه گذرگاه‌های مهم آن را در اختیار دارد و نفت خام سوریه با دخالت مستقیم نیروهای نظامی آمریکا به شمال عراق قاچاق می‌شود.
طرح پیشنهادی این سردیس را استاد مرتضی آرین می‌سازد که تا یک ماه دیگر و پس از پایان ساخت در یکی از مکان‌های پیشنهادی نصب می‌شود.
محسن خان جهانی کارگردان مستند A _B_C _D که درباره کروناست و در بخش ویژه جشنواره سینما حقیقت بصورت آنلاین به نمایش در می آید، توضیح داد: این مستند روایتی است از اولین روزهای شیوع کرونا در ایران و تاثیرات اجتماعی این پدیده بر روی مناسبات زندگی ادم ها.
در این برنامه که با پخش مستند «مثل درخت» به پایان رسید، سیف‌الله صمدیان، منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما، نگار آذربایجانی (کارگردان)، شایسته ایرانی (بازیگر)، احمدرضا طایی، مهدی باقری، آرش قاسمی، کاوه معین فر، آرش زاهدی اصل از فعالان عرصه سینما حضور داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ