اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: امسال برای ارز اربعین، دلار و یورو را کنار گذاشتیم و ارز اربعین را به شکل دینار خواهیم داد به طوری که به هر متقاضی، مبلغ ۲۰۰ هزار دینار ارز تخصیص خواهیم داد.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست این کمیسیون با حضور رئیس بانک مرکزی خبر داد و گفت: در این جلسه موضوع آخرین وضعیت اجرای قانون صدور چک در دستور کار کمیسیون قرار داشت.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه و رئیس سازمان بازرسی کل کشور
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: وقتی رئیس جدیدی برای کمیته المپیک یک کشور انتخاب می‌شود یک تا ٥ ماه فرصت می‌دهند تا بازدیدی از ساختار IOC داشته باشد.
نشست خبری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
نشست خبری رئیس دومای روسیه و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از تردد روان در اطراف برج میلاد خبر داد و گفت: ترافیکی که از شب گذشته در بزرگراه بابایی به دلیل نشستی لوله آب برقرار بود همچنان ادامه دارد.
نشست خبری رئیس جمهور با اصحاب رسانه خراسان جنوبی
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در نشست خبری خود بار دیگر از میزبانی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ دفاع کرد.
نشست خبری رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات گفت: آنچه روزنامه شرق به نقل از بنده بیان کرده صحیح نیست و خبر از ابتدا اشتباه منتشر شده است.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ایلام و خوزستان در برخی ساعات سرعت وزش باد افزایش می‌یابد که خیزش گرد و خاک در نوار مرزی این دو استان دور از انتظار نیست.
نشست خبری مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال
رئیس جمهور شیلی در یک نشست خبری در حال صحبت بود که یک کودک خردسال، با کلاه قرمز و لباس سوپرمن با دوچرخه دور او می‌چرخید و ظاهراً از آنچه در حال رخ دادن بود غافل بود.
نشست خبری حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۱ با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
نشست خبری انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور بعد از ظهر شنبه 5 شهریور 1401 با حضور خبرنگاران رسانه ها در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
نشست خبری استان کرمان با حضور رئیس جمهور
نخستین نشست خبری پیرامون پرتاب ماهواره خیام صبح چهارشنبه (۱۹ مرداد ۱۴۰۱) با حضور حسن سالاریه رئیس سازمان فضایی ایران برگزار شد.
رئیس بهزیستی شهرستان ممسنی درباره خبر منتشر شده مبنی بر فوت چندین نفر به صورت دسته جمعی در مرکز نگهداری معلولان در شهرستان ممسنی گفت: این خبر شایعه‌ای بیش نیست و تنها ۳ نفر در روز‌های ۲۹ و ۳٠ و ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ در مرکز نگهداری معلولان آقایان که هر ۳ نفر به دلیل بیماری گوارشی، ریوی و سکته فوت کردند که در گواهی فوت آن‌ها توسط پزشکان قید شده است. چون مرگ هر ۳ نفر آنی بوده است حتی یک روز هم در بیمارستان بستری نبودند. ۲ نفر بالای ۵۰ سال و یک نفر ۴۱ سال سن داشت.
محمدحسین میثاقی به صحبت‌های مهدی تاج درخصوص پرداخت طلب ویلموتس از طریق طلب فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ