منتظری به عنوان رئیس جدید دیوان عالی کشور منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی مراسمی با حضور مقامات قضایی و کشوری و لشکری، رئیس قوه قضاییه پس از مشورت و اخذ نظر از تمامی قضات دیوان عالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظری را به سمت ریاست این دیوان منصوب کرد.
رئیس جمهور بلاروس در نشست با پوتین گفت: نیروهای واگنر شروع به فشار آوردن به ما کرده‌اند؛ آنها می‌خواهند به غرب بروند و می‌گویند «بگذارید برای گشت‌وگذار به ورشو و ژشوف برویم!»
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: قرار است از هفته جاری، ایران خودرو پیامک تکمیل وجه برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ارسال کند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران معتقد است مسیر درستی را برای ایجاد ساختار مالی در باشگاه‌ها پیش گرفته‌اند.
منتظری گفت: از رئیس سازمان محیط زیست سوال کردم شما آیا مجوزی به این آقا دادید که بتواند در آن منطقه چنین تاسیساتی را به وجود بیاورد که ایشان گفتند خیر، ما مجوزی ندادیم و گفتند که یک مصوبه دولت است و این مصوبه باید یا اصلاح و یا ابطال شود و ایشان قول داد که این موضوع را در دولت مطرح کند. بنا بر آنچه که ایشان اذعان داشتند گفتند که از نظر ما این مجاز نیست و ما حتما مانع آن خواهیم شد و اگر نیاز به ابطال یا اصلاح مصوبه دولت باشد حتما موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه کتاب باید به سهولت به دست همه برسد، گفت: با توجه به امکانات کشور و تدابیری که اندیشیده شده، ناشران به زودی خبرهای خوشی در این خصوص خواهند شنید.
رئیس فدراسیون فوتبال قطر و رئیس کمیته برگزاری جام ملت های آسیا 2023 می‌گوید لوگوی این دوره از مسابقات نمادی از فرهنگ قطر را به تصویر می‌کشد.
رئیس پلیس راهور فراجا از لزوم افزایش جرایم برای پیشگیری از تصادفات خبر داد و گفت: بنا داریم تا برای آن دسته از رانندگان که در تخلف کردن حرفه‌ای شده‌اند از مجازات‌های جایگزین استفاده کنیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان پر خطر در ایام نوروز به پلیس راهور تهران بزرگ دعوت می‌شوند.
منتظر خبر‌های خوش دیگر باشید که با درایت مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد و اخبار دیپلماتیک امروز ادامه خواهد داشت، در سایه سار میدان و این میدان یعنی قدرت ایمان و بازدارندگی جمهوری اسلامی.
رئیس پلیس امنیت تهران گفت: دیگر منتظر اقدام اوباش نخواهیم بود. پیش از اینکه اوباش اقدامی در جهت ناامنی محلات داشته باشند ما با آنان برخورد خواهیم کرد.
رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست مازندران گفت: از آنجا که در هر پروازِ درنای سیبری برای آمادگی مهاجرت، درنای جدید نیز با او همراه می‌شود پیش‌بینی می‌کنیم که مهاجرت این ۲ درنا با یکدیگر انجام گیرد.
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که بر لزوم تسریع در تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس درباره ارز تاکید داشت، گفت: دولت مسئول تشکیل کمیته هماهنگی ارز است.
رئیس انجمن علمی جراحان قلب ایران گفت: «در حال حاضر ما ۲۳۰ الی ۲۴۰ جراح قلب داریم، اما پیش‌بینی می‌کنم که در سال ۱۴۰۷ یا ۱۴۰۸ این بحران خودش را بیشتر نشان دهد به‌طوری‌که صف‌های بسیار طولانی برای نوبت عمل خواهیم داشت و یا مراجعه بیماران، به کشور‌های خارجی ایجاد می‌شود.»
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان گفت که به زودی ستاره های بزرگتری وارد این کشور خواهند شد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی گفت: ایران افتخار دارد که شهدای بزرگواری را برای دفاع از اسلام، امنیت، مردم و استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی فدا کرده است.
رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی وعده داد که یک المپیاد باشکوه را در ورزش دانش آموزی کشور برگزار خواهند کرد.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: آزادی توهین به مقدسات مسلمانان را ندارید؛ سوئد منتظر حمایت آنکارا از پیوستن به ناتو نباشد.
رئیس جنبش النهضه تونس ضمن مخالفت با هر گونه دخالت خارجی در این کشور، گفت: انتظار نداریم ارتش های بیگانه دمکراسی برای ما پیاده کنند.
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: ۴۵۰۰ تیرانداز در لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه، جایزه بزرگ و مسابقات آزاد از سراسر کشور حضور داشتند.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تیم جوانی داریم، اما همین نفرات پتانسیل حضور دوباره روی سکوی جهان و کسب مدال در المپیک را دارند.
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد همکاری این کشور با انگلیس در زمینه جنگ اوکراین با انتخاب نخست وزیر جدید این کشور ادامه می یابد.
سخنگوی کرملین در واکنش به اقدام «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین مبنی بر امضای فرمان ممنوعیت مذاکره با ولادیمیر پوتین همتای روس خود، واکنش نشان داد.
در ادامه بررسی وضعیت بازداشت شدگان، حجت السلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور به همراه القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران، صالحی دادستان تهران و سید حشمت الله حیات الغیب، مدیر کل زندان‌های استان تهران پیش از ظهر امروز به مدت دو ساعت از زندان فشافویه بازدید و در جریان پرونده دستگیرشدگان اعتراضات اخیر قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ