انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک به دور دوم کشیده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به یک روش بسیار مهم. در ۱۹۴۲، [رئیس‌جمهور فرانکلین دی.]روزولت دستور یک برنامه فوری برای بمب را صادر کرد. «آرتور کامپتون» (Arthur Compton) اوپنهایمر را برای ریاست گروهی در [دانشگاه کالیفرنیا]برکلی انتخاب کرد که روی تمام جزئیات کار کنند – چیزی که نیاز داشتند و چگونگی انجام کار. گروه نتایج را به کامپتون داد و پروژه منهتن متولد شد.
برای نویسندگان نامه که نسخه‌هایی از آن در راهرو‌های مجلس میان نمایندگان مجلس توزیع شده و در کمیسیون فرهنگی در دست «بررسی فوری» است، جای سؤال است که «وزیر محترم در کارمند خویش چه خصوصیت بارزی دیده و چه شاهکار مدیریتی در وجود او کشف کرده که حاضر شده با زیر پا نهادن نص صریح قانون به او اجازه تاخت و تاز در میدان انتخابات ورزش سوارکاری داده است؟!
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تناسبی شدن انتخابات تهران کمک می‌کند دیدگاه‌های مختلف در مجلس حضور داشته باشند و هر چه نظرات و سلایق فکری بیشتری در مجلس وجود داشته باشد، بهتر است.
علی لاریجانی، از خرداد ۱۳۸۷ تا خرداد ۱۳۹۹ رئیس مجلس شورای اسلامی بود. گرچه لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد، اما صلاحیت وی توسط شورای نگهبان رد شد.
«آقای لاریجانی تصمیم برای ورود به انتخابات مجلس ندارد. افرادی که می‌گویند ایشان به انتخابات ورود می‌کند، بهتر است دلایل خود را نیز مطرح کنند. آقای لاریجانی صراحتا اعلام کرده بود که قصد ورود به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ندارد. چند ماه پیش من در مصاحبه‌ای این موضوع را اعلام کردم و از ایشان نقل قول کردم و خود آقای لاریجانی نیز سخن من را مورد تایید کرد. هم اکنون نیز تکرار می‌کنم که ایشان قصد ورود به انتخابات را ندارد و اگر قرار بود وارد شود، در انتخابات یازدهم وارد می‌شد و دلیلی وجود نداشت که حضور خود را برای یک دوره قطع کند.»
نمایندگان مردم در خانه ملت در نخستین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در اولین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و به صورت محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت ضمن اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس و قانون مجازات اسلامی درباره شرط بندی آنلاین، در تذکرات وسیع و مختلف نسبت به گرانی‌‌ و افزایش قیمت ارز انتقاد کردند و خواستار برگزاری نشست مشترک با تیم اقتصادی دولت با فوریت و به صورت علنی شدند.
طبق گزارش‌ها، نیکی هیلی قرار است کاندیداتوری خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را در تاریخ ۱۵ فوریه اعلام کند.
مدافع راست باتجربه فولاد خوزستان در فاصله 48 ساعت مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات با تصمیم جواد نکونام از این تیم کنار گذاشته شد.
عباس عبدی نوشت: ضعف و ناتوانی سیستم‌ها در فقدان نمایندگی سیاسی اصیل، فوری نمود پیدا می‌کند. نتایج انتخابات و میزان مشارکت سیاسی، همان وسیله سنجش این شاخص است. انتخابات با حدود ۳۵ درصد برای جامعه ایران که در خیلی از مقاطع بالای ۷۰ درصد مشارکت را ثبت کرده است، زنگ خطری است که به صدا در آمده بود.
مهدی تاج که امروز انتخابات فدراسیون فوتبال را برد، در اولین اقدام، اعضای هیات رییسه را به یک جلسه فوری دعوت کرد.
مهدی تاج هنگام خروج از سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما با فریاد‌های زن سالخورده‌ای روبرو شد که به شدت او را مورد انتقاد قرار داد و بابت قرارداد‌های دوران حضورش در فولاد مبارکه، مدارکی را نشان می‌داد.
پس از برگزاری انتخابات فدراسیون، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال از سمت خود استعفا داد.
پس از برگزاری انتخابات فدراسیون، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال از سمت خود استعفا داد.
رئیس جمهور سابق آمریکا، برگزاری مجدد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ یا اعلام نام او به عنوان «پیروز برحق» در آن انتخابات را خواستار شد.
در جلسه فوری هیات رییسه، تصمیم بر این گرفته شد که مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شود.
در فاصله چند ساعت تا شروع رای‌گیری برای انتخاب رئیس فدراسیون، انتخابات این نهاد لغو و به زمان دیگری موکول شد.
فوری: انتخابات فدراسیون فوتبال ایران لغو شد
در دور دوم انتخابات کمیته ملی المپیک محمود خسروی‌وفا با اختلاف میلی‌متری به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب شد.
مهدی تاج ، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی برای حضور در انتخابات پیش روی فدراسیون تایید شدند.
تعداد نمادهای زیادی در بورس وجود دارد که روزانه رصد کردن آن ها و یافتن سهام مستعد رشد کار بسیار سختی است. از این رو سعی می شود در این صفحه فیلترهای مهم و خروجی های آن ها روزانه بارگذاری گردد. این خروجی ها به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید و فروش این سهم ها نیست و برای رسیدن به مرحله خرید یا فروش یک سهم باید موارد دیگر نیز مورد بررسی قرار گیرد.
درحالی که در فروردین ماه رشد نقدینگی منفی بوده، به نظر می‌رسد سیاستهای پولی برای کنترل کوتاه مدت تورم نباید منجر به کاهش سرمایه در گردش بخش تولید شود.
معمولاً از ۲ هفته پس از تولد تا ۳ ماهگی یک جریان ثابت از دوستان و خانواده برای ملاقات با نوزاد به خانه شما می‌آیند که تعیین حد و مرز نزدیک شدن به او برای حفظ سلامتی اش چالش برانگیز است و نیاز دارد جایگاه خود را به عنوان والدین جدیدی بیابید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ