مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: میزان ترانزیت ترافیک اینترنت از خاک کشورمان دو و نیم برابر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس نتایج پایش عملکرد ترانزیت از کشور، تا پایان تیرماه سال جاری مجموعاً ۴ میلیون و ۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع کالاهای غیرنفتی و نفتی از قلمروی کشور ترانزیت شده است.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن گفت: سطح ترانزیت بار ایران از روسیه نسبت به گذشته ۷۰ درصد افزایش یافته است و آمادگی داریم این افزایش را به ۷۰۰ درصد برسانیم.
آستارا- معاون نخست وزیرجمهوری آذربایجان با بیان اینکه این کشور به توسعه همکاری‌ها با ایران باور دارد، گفت: ترانزیت بین‌ الملل ایران و آذربایجان ۵۸ درصد افزایش داشته است.
صفایی گفت: افزایش ترانزیت کالا بین ایران، هند،روسیه، کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان و نیز کشورهای شاخه غربی و شرقی دریایی خزر از مسیر ایران، در دستور کار قرار دارد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: موافقتنامه تجارت آزاد بین ایران و اتحادیه اوراسیا از عوامل تسهیل کننده روابط اقتصادی است.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده وزارت راه و شهرسازی مکلف است میزان ترانزیت سالانه را افزایش دهد.
وزیر راه و شهرسازی و دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه بر توسعه همکاری‌ها در بخش هوایی، دریایی، ریلی و جاده‌ای و استفاده از ظرفیت ترانزیت از مسیر دریایی خزر تأکید کردند.
تایباد ـ وزیر صنعت و تجارت افغانستان گفت: هدف از سفر هیأت اقتصادی افغانستان به ایران، تسهیل ترانزیت و افزایش تجارت بین دو کشور است.
ماهشهر- نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس گفت: به واسطه زیرساخت‌های مطلوب، بنادر خوزستان ظرفیت اقتصادی مطلوبی در زمینه افزایش حجم ترانزیت کالا دارند.
بررسی عملکرد ۸ ماهه حمل و نقل جاده‌ای از رشد در جابه‌جایی مسافر، حمل بار و ترانزیت خبر می‌دهد.
تایباد ـ مدیرکل گمرک دوغارون تایباد گفت: در سه ماه اخیر ترانزیت کالا از گمرک دوغارون به افغانستان افزایش یک و نیم برابری یافت.
آستارا- معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از ترانزیت حدود ۶ میلیون تنی کالا در هفت ماهه سال جاری و افزایش ۱۹ درصدی نسبت به سال گذشته خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی از تفاهم ایران با قزاقستان برای افزایش حجم بار ترانزیتی ۲ کشور از یک میلیون تن به چهار میلیون تن در سال خبر داد.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: در شش ماه گذشته حدود ۳۸ درصد ترانزیت کالا افزایش یافت
معاون حمل و نقل وزارت راه وشهرسازی با حضور در کنفرانس بین‌المللی تاجیکستان موقعیت جغرافیایی استراتژیک و مزیت‌های لجستیک ایران را تشریح کرد.
آستارا- معاون وزیر راه گفت: ظرفیت ترانزیت بین ایران و جمهوری آذربایجان و کشورهای اروپایی با تکمیل پایانه ریلی و پل مشترک جاده‌ای آستارا- آستارا افزایش می‌یابد.
رئیس اداره کانال سوئز، از افزایش ۱۵ درصدی هزینه‌های ترانزیت برای انواع کشتی‌های عبوری از کانال سوئز در سال ۲۰۲۳ خبر داد.
امروزه با افزایش تقاضا برای ترانزیت انواع مختلف کالا و همچنین جابجایی افراد به‌واسطه روش‌های مختلف حمل‌ونقل، اهمیت توسعه این حوزه برای کشورها پررنگ‌تر شده است.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه در نشست مشترک با همتای روسی خود بر ضرورت کاهش تعرفه‌های حمل کالا در راستای افزایش ۱۰ میلیون تنی ترانزیت میان دو کشور تاکید کرد.
رئیس سازمان بنادر و دریانوردی گفت: خط کشتیرانی مستقیم بین هند و چابهار ایجاد شد. خط کشتیرانی مستقیم بین عمان و بندرعباس ایجاد شد. افزایش کشتی‌های ترانزیتی در دریای خزر را داشتیم.
وزیر خارجه طالبان در دیدار معاون وزیر خارجه کشورمان گفت: برای یکپارچگی اقتصادی در سطح منطقه و افزایش تجارت با تهران باید ترانزیت و حمل و نقل گسترش یافته و هزینه‌ها کاهش یابد.
بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط وزارت خارجه دولت موقت طالبان، متقی در این دیدار خواستار افزایش میزان دادوستد اقتصادی بین دو کشور و ایجاد تسهیلات در بخش تجارت و ترانزیت شد.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از افزایش بیش از ۴۰ درصدی ظرفیت اینترنت بین‌الملل خبر داد و گفت: ترانزیت داده در کشور از مرز ۶ ترابیت بر ثانیه عبور خواهد کرد.
به گفته سخنگوی گمرک میزان کالاهای عبوری خارجی از مسیر کشور در ۴ ماه نخست امسال، به ۴ میلیون و ۹۲۱ هزار تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد افزایش داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ