اینتر میامی پس از جذب لیونل مسی آرژانتینی، سالن‌هایی با تهویه مطبوع در استادیوم خود تعبیه کرد تا بازیکنانش بتوانند در دمای بالای فلوریدا استراحت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بزرگترین دریاچه آمریکای جنوبی در میان موج گرمای تابستانی به پایین ترین سطح خود رسیده است .
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از دو روز دیگر کلید می‌خورد، انتخاباتی که نمایندگان مجلس سعی کرده‌اند با اصلاح قانون انتخابات بر گرمای آن بدمند.
یکی از بهترین انتخاب‌ها برای روز‌های گرم سال سر زدن به آبشار‌های اطراف شهر است، آبشار‌هایی که می‌شود با طی کردن مسیر کوتاه‌تر نسبت به جاده‌های شمال در پای آن‌ها آب‌تنی کرد تا میان گرمای تابستان خنکی را هم حس کرد.
به اعتقاد کارشناسان این شرایط به پدیده تغییر اقلیم و گرمایش جهانی زمین بر می‌گردد که شاید رسیدگی به آن هم تا حدودی دیر شده باشد، اما اگر می‌خواهیم همگی با هم برای حل بحران آب و هوایی کاری کنیم و انقراض‌های در حال افزایشی را که روز به روز تعداد آن‌ها بیشتر می‌شوند، متوقف کنیم و مانع خشک شدن رودخانه‌ها و تالاب‌های بیشتری شویم، باید همگی مسئولیت خود را بپذیریم در غیر این صورت حتی از غول چراغ جادو هم کاری برنمی‌آید.
بسیاری از این نزاع‌ها در بستر مشکلات اقتصادی و اجتماعی به وقوع می‌پیوندد ،اما در فصل تابستان و افزایش دما به طور محسوسی افزایش می‌یابد.
افرادی که به بیماری‌های زمینه‌ای مانند فشار خون بالا، آلرژی یا یک بیماری خودایمنی دچارند، باید در طول تابستان، محتاط‌تر باشند و پیشگیرانه عمل کنند. آلرژی یکی از علل رایج سردرد‌های تابستانی است. افرادی که علائم آلرژی را تجربه می‌کنند ممکن است دچار سردرد یا ناراحتی سینوسی در سراسر ناحیه سینوسی و صورت شوند. همه این‌ها ممکن است محرکی برای سردرد‌های میگرنی باشد.
اصفهان- معاون اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: افزایش دمای هوای اصفهان در تابستان امسال بی سابقه و پدیده نادر نیست و بازگشت النینو استان و کشور را درگیر تابستانی گرم‌تر از معمول کرده است.
گرمازدگی یک وضعیت پزشکی شدید است و زمانی رخ می‌دهد که دمای داخلی بدن انسان از ۴۰ درجه سانتی گراد بیش‌تر شود. در ادامه به ۱۰ نکته برای به حداقل رساندن خطر ناشی از گرمازدگی خواهیم پرداخت.
پیش‌بینی می‌شود مرداد همچون تیرماه دمای هوا بین ۱ تا ۲ درجه در غالب نقاط کشور بیش از حد نرمال باشد. طی هفته جاری و دو هفته اول مردادماه نیز گرم‌ترین روز‌های سال خواهد بود.
صرف نظر از وضعیت بدنی هر افراد، اگر مراقب گرما نباشیم، گرما آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند؛ گرمازدگی، تعریق بیش از حد، جوش زدن، تحریک پذیری، مشکلات گوارشی، سردرد، سوزش سر دل و بی‌خوابی از جمله این آسیب‌ها هستند.
گرم شدن بیش از حد هوا در تابستان امسال باعث حضور کودکان اصفهانی در حوض بزرگ میدان نقش جهان و بازی و آبتنی در آن شده تا شاید بتوانند گرمای هوا را با خنکی آب از بین ببرند. دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات هفته گذشته به ۴۱ درجه سانتی‌گراد رسیده بود.
در این گرمای تابستان و با توجه به قطعی آب مکرر و همچنین پر مصرف بودن کولر‌های گازی، روش‌های ساده و کم هزینه‌ای برای تبدیل کردن پنکه به یک کولرگازی وجود دارد. ویدئوی زیر یک ترفند ساده و کاملا کاربردی برای تبدیل پنکه به یک کولرگازی را به شما آموزش می‌دهد.
عمادی متذکر شد: میوه به ویژه در فصل تابستان نباید از سبد خانوار حذف شود و میوه‌هایی نظیر هنداونه و طالبی باید به صورت مداوم در گرما مورد استفاده قرار گیرند.
افسردگی تابستانی نوعی از اختلال عاطفی فصلی (SAD) است که در طول تابستان رخ می‌دهد و معمولاً با افزایش دما و نور عود می‌کند. در زمان‌های مشخصی از سال به وجود می‌آید و به مرور بهبود می‌یابد. گرفتن دوش آب سرد در ابتدای روز می‌تواند به غلبه بر گرما کمک کند. برای مقابله با تابش نور بیش از حد نیز می‌توان از عینک‌های آفتابی استفاده کرد.
خوردن میوه‌هایی مانند گرمک، طالبی، خربزه، موز و سیب زمینی حاوی پتاسیم هستند، در فصل گرم تابستان توصیه می‌شود، زیرا نیاز بدن به آب را در گرما تامین می‌کنند.
پرسپولیس در اوایل شهریور و در تابستان خوزستان باید رودرروی فولاد قرار بگیرد.
تابستان جمعیت تهران قدیم نصف می‌شد. هر کس توان سفر داشت بار سفر می‌بست و با اهل‌وعیال راهی ییلاق و روستا‌های کوهستانی می‌شد. این رسم در میان خانواده‌های مرفه بسیار رواج داشت.
در گرمای تابستان گاهی باد کولر ماشین گرم است. در ادامه به مهم‌ترین دلایل باد گرم کولر ماشین می‌پردازیم و راه حل آنها را شرح خواهیم داد.
گرمای تابستان و اشعه ماوراء بنفش خورشید می‌تواند به چشمان شما آسیب بزند؛ اما می‌توان با چند راهکار از آسیب به چشم در فصل تابستان و در معرض نور خورشید محافظت کرد.
بهترین زمان سفر به روستای بوچیر فصل بهار و تابستان است که در گرمای ۴۰ درجه کویر، آبتنی در آبی سرد و خنک را تجربه کنید. حتما به یاد داشته باشید که قبل از اینکه سرمای زیرصفر درجه آزارتان دهد باید به این منطقه سفر کنید.
پس از هُرم گرمای تابستان، طلیعه ماه مهر و بازگشت دانشجویان به کلاس‌های درس پس از وقفه‌ای ۲ ساله به دلیل شیوع کرونا شاید رنگ و بوی دیگر به نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ بدهد. دانشجویان رشته‌های مختلف با تمام شدن ۲ سال آموزش مجازی، باردیگر به کلاس‌های درس باز خواهند گشت.
مطهری امروز ساعت ۱۲ ظهر در اوج گرمای تابستان مجبور شد تمرینات انفرادی را پشت سر بگذارد!
پوشیدن لباس‌های سبک با رنگ روشن، استفاده از کلاه‌های پهن، مصرف مقادیر مناسب مایعات (روزانه نوشیدن ۸ لیوان آب در تابستان)، استفاده از غذا‌های کم چرب، میوه‌ها و سبزیجات فیبردار و قرار نگرفتن در معرض تابش مستقیم آفتاب راه‌هایی هستند که می‌توانند در جلوگیری از گرمازدگی مفید واقع شوند.
چگونه مالیات اجاره املاک را بپردازیم؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ