از صرافی تتر؛ تخصصی‌ترین صرافی تتر ایران چه می‌دانید؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فراخوانی برای مالباختگان یک صرافی آمریکایی
هک اطلاعات هزاران کاربر یک صرافی دیجیتال ایرانی !
نعمت‌اله کریمی گفت: در شرایط تحریمی کشور، صرافی‌های مجاز و قانونمند نقش مهمی در انجام امور ارزی کشور دارند و بانک مرکزی هم با پیاده‌سازی سیستم رتبه‌بندی از این صرافی ها حمایت می کند.
فرصت محدود برای کاربران یک صرافی رمزارز خارجی ورشکسته
عدم ثبت معاملات، گرانفروشی، انجام معاملات بی پشتوانه و چندین مورد دیگر از جمله تخلفاتی است که این روزها در برخی از صرافی ها به چشم می خورد.
عدم ثبت معاملات، گرانفروشی، انجام معاملات بی پشتوانه و چندین مورد دیگر از جمله تخلفاتی است که این روزها در برخی از صرافی ها به چشم می خورد.
بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی فروش ارز (اسکناس) به متقاضیان، درسرفصل تأمین نیازهای ضروری به نرخ اعلامی در پایگاه شرکت صرافی ملی ایران به آدرسwww.mex.co.ir تحت عنوان «نرخ فروش اسکناس» مجازاست.
صرافی ملی ایران واقع در میدان فردوسی تهران امروز جمعه ۱۹ اسفندماه برای ارائه خدمات ارزی به متقاضیان فعال است.
سرپرست بانک ملی ایران در بازدید از صرافی ملی و شعبه مستقل فردوسی روند مبادلات ارز را در واحدهای بانک با قیمت های مصوب بانک مرکزی مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
مشاوره ارزی بانک مرکزی به ابهامات معاملات جدید شبکه ارزی پاسخ داد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سی امین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
کلاهبرداری زوج جوان با صرافی آنلاین
دستبرد هکرها به یک صرافی در مشهد
پنج رمزارز جدید در صرافی اکسکوینو
افشای راز سرقت ۳۰۰ میلیارد تومانی از صرافی
از آنجا که سارقان دوربین‌های مداربسته صرافی را از کار انداخته بودند تصویری به دست نیامد، اما کارآگاهان جنایی در بازبینی دوربین‌های اطراف محل سرقت، موفق شدند تصاویری از سارقان بدست آورند. تصاویر نشان می‌داد مردان نقابدار وارد مغازه صرافی شده و ۱۰ دقیقه بعد، پس از سرقت با ساک‌های پر از ارز، سوار بر موتورسیکلت از محل متواری شده‌اند.
بر اساس اعلام بانک مرکزی به‌زودی قیمت خرید و فروش ارز به مردم با نرخ توافقی به تفکیک هر یک از صرافی‌ها منتشر خواهد شد.
بانک مرکزی اعلام کرد که فعالیت شبکه صرافی های مجاز در روزهای جمعه و شنبه ۲۵ و ۲۶ شهریورماه با اولویت ارائه خدمات ارز اربعین به زوار حسینی استمرار دارد.
​بانک صادرات ایران از طریق ١٢٥ شعبه منتخب خود در سراسر کشور و تمامی شعب صرافی سپهر به زائران اربعین حسینی ١٠٠ دلار یا معادل ١۵٠ هزار دینار عراق با نرخ توافقی عرضه می‌کند.
مدیرعامل بازار متشکل ارزی گفت: بالغ بر ۹۰۰ شعبه بانکی و صرافی برای عرضه ارز اربعین به مردم تجهیز شده است.
شرکت صرافی ملت آمادگی خود را برای ارائه ارز زیارتی به زائران اربعین حسینی اعلام کرد.
در معاملات امروز بازار ارز، فعالان نظاره گر ثبات شاخص ارزی بودند. این در حالی است که دلار توافقی همچون روز‌های قبل، در کانال ۳۰ هزار تومان در نوسان است.
شرکت تام در نظر دارد به منظور پیشبرد اهداف فناورانه، از ایده‌های جذاب و کاربردی شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه پروژه‌های خود و در راستای هوشمندسازی بهره‌برداری کند.
وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ