با برگزاری قرعه کشی مسابقات گلبال قهرمانی جهانی، حریفان تیم ملی ایران در این مسابقات مشخص شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی گلبال مردان ایران حریفان خود در رقابت‌های قهرمانی جهان را شناخت.
قرعه کشی مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ روز پنجشنبه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد و تیم ملی فوتبال ایران در گروه پنج به همراه ازبکستان و ترکمنستان قرار گرفت.
حریفان تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی 2023 با برگزاری دیدارهایی تدارکاتی برای این رویداد مهم آماده می‌شوند.
حریفان تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ مشخص شدند.
حریفان تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ مشخص شدند.
با انجام مراسم قرعه کشی، حریفان تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شدند.
تیم ملی سپک تاکرا پسران (زیر ٢٣ سال) امروز تهران را به مقصد کره جنوبی ترک خواهد کرد تا در مسابقات جام جهانی این رشته با حریفان به رقابت بپردازد.
مسئولان برگزاری جام جهانی داور دیدار تیم های ملی آمریکا و ولز دو تیم همگروه ایران در گروه دوم را معرفی کردند.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: ایران از حریفان سخت انگلیس در جام جهانی است و «فیل فودن» باید مقابل ایران بازیکن آزاد در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کار تیم ملی در جام جهانی سخت است گفت: با این که حریفان قدرتمندی داریم اما صعود از مرحله مقدماتی غیرممکن نیست و باید با تمرکز بازی کنیم.
در حالی که انتظار می‌رفت لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی امروز اعلام شود، اما تا به حال این اتفاق رخ نداده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه پیروزی مقابل نیکاراگوئه از لحاظ روحی برای بازیکنان خوب بود گفت: هر چند حریفان قدرتمندی در جام جهانی داریم اما اشتباه در این مسابقات باعث پشیمانی آنها می شود.
روزبه چشمی با ارزیابی از حریفان تیم ملی در جام جهانی قطر، مدعی است که کار سختی پیش‌روی آنها قرار دارد ولی تلاش و تمرکز آنها معطوف به کسب نتیجه مناسب در این تورنمنت خواهد بود.
در بین تیم های همگروه ایران در جام جهانی، آمریکا زودترین سفر را به دوحه محل برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 خواهد داشت.
روزبه چشمی با ارزیابی از حریفان تیم ملی در جام جهانی قطر، مدعی است که کار سختی پیش‌روی آنها قرار دارد ولی تلاش و تمرکز آنها معطوف به کسب مناسب در این تورنمنت خواهد بود.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی‌روش برنامه فشرده‌ای برای آنالیز حریفان تیم ملی در جام جهانی دارد.
فدراسیون فوتبال با توجه به درخواست سرمربی پرتغالی تاکنون مذاکراتی را با فدراسیون‌های کویت، لبنان و امارات انجام داده و قرار است در صورت فراهم شدن شرایط، تیم ملی پیش از اعزام به دوحه به مصاف یکی از این تیم‌ها برود.
کارلوس کی‌روش انتقام باقیمانده دوره کلمبیا را از اروگوئه گرفت و نخستین شکست لاسلسته با مربی جدیدش را به این تیم تحمیل کرد. یوزها با این برد روحیه آور، قدرت خود را به رخ حریفان جام جهانی کشیدند
تیم ملی آمریکا، یکی از حریفان ایران در جام جهانی، فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای انجام بازی‌های دوستانه در ماه سپتامبر را منتشر کرد.
حریفان تیم ملی گلبال ایران در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی پرتغال مشخص شدند.
حریفان تیم ملی گلبال ایران در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی پرتغال مشخص شدند.
تیم ملی مردان و زنان شطرنج ایران در المپیاد جهانی به مصاف حریفان خود رفتند.
ملی پوشان در این استوری‌های مشترک، به سرکردگی سردار آزمون و مهدی طارمی در ماجرای برکناری یا ابقای اسکوچیچ به دو گروه مخالف تقسیم شدند تا پیام اختلاف داخلی را چهار ماه مانده به جام جهانی ۲۰۲۲ به حریفان هم‌گروه مخابره کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ