اصفهان- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: ۱۱۳ متخلف شکار و صید در مناطق چهارگانه طی یک سال اخیر دستگیر و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در رده بندی تیمی ایران با ۱۱۳ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت و تیم های آذربایجان با ۱۰۸ و گرجستان با ۹۶ امتیاز دوم و سوم شدند.
باشگاه سپاهان اصفهان به اعلام رقم ۱۱۳ میلیارد تومانی دریافتی از سوی یک بازیکن این تیم واکنش نشان داد.
مالک باشگاه تراکتور ادعا کرد که یک بازیکن برای حضور در تیم فوتبال سپاهان رقم نجومی دریافت خواهد کرد.
روایت زنوزی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از رقم قرارداد رضا اسدی در باشگاه سپاهان را مشاهده می‌کنید.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: در ۲۵ روز گذشته بیش از ۱۱۳ هزار و ۲۹۵ خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه ارائه شده است.
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: امسال بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای شهرداری پیش‌بینی و مصوب شده که ۷۰ درصد آن به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد و هزار و ۱۱۳ پروژه تعریف شده است.
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: امسال بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای شهرداری پیش‌بینی و مصوب شده که ۷۰ درصد آن به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد و یکهزار و ۱۱۳ پروژه تعریف شده است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: ۱۱۳نفر براثر فوت ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن درسال ۱۴۰۱ به مراکزپزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده اند.
شهردار تهران گفت: با همکاری بخش خصوصی و جهاد دانشگاهی و شهرداری تهران ۱۱۳ دستگاه واگن ملی ساخته خواهد شد و اعتبارات خرید واگن تر از چین نیز تا پایان ماه عملیاتی می‌شود.
شهردار تهران گفت: با همکاری بخش خصوصی و جهاد دانشگاهی و شهرداری تهران ۱۱۳ دستگاه واگن ملی ساخته خواهد شد و اعتبارات خرید واگن تر از چین نیز تا پایان ماه عملیاتی می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بدهی بخش انرژی به شبکه بانکی ۴۸۵ همت و به بانک مرکزی ۱۱۳ همت است که هر سال امهال می‌شود.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۱۳ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
معاون اول رئیس جمهور ترکیه با اشاره به آغاز عملیات برآورد خسارت ساختمان‌ها با مشارکت ۶ هزار نیروی متخصص در ۱۰ استان زلزله زده ترکیه اضافه کرد: تخریب ساختمان‌هایی که خطرآفرین باشد، با نظر کارشناسان و پس از ثبت و ضبط میزان دقیق خسارت وارده انجام خواهد شد و جلوی تخریب ساختمان‌های که ممکن است، با هدف از بین بردن آثار فاجعه انجام شود، گرفته شده است.
میزان واردات نهاده های دامی کشور در ۱۰ ماهه سالجاری با کاهش ۱۷ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ۱۲ میلیون و ۹۱ هزار و ۱۱۳ تن رسید.
رئیس شورای شهر تهران گفت: قرارداد ساخت ۱۱۳ دستگاه واگن در داخل کشور بسته شده که حداقل ۱۵ ماه زمان می برد تا به دست ما برسد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۱۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۶ تن از ایشان وخیم است.
دیدار کرواسی و برزیل با پیروزی یک بر صفر برزیل در وقت اضافی در جریان است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۱۳ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
شهداب در یک بازی زیبا موفق شد با نتیجه 3-1 شهرداری ارومیه را شکست دهد.
ظهر شانزدهم مهرماه بود که خبر آتش زدن پایگاه پلیس در بازار تهران از سوی اغتشاشگران به سرعت در فضای مجازی منتشر شد، اما اصل ماجرا چه بود؟
نخستین حادثه ساعت سه بعدازظهر شنبه گذشته از سوی مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. ماجرا از این قرار بود که دو کارگر ۱۷ و ۲۴ ساله که در کارگاه تولیدی کار می‌کردند بر سر موضوعی با هم درگیر شدند و در این درگیری کارگر ۲۴ ساله دستش را به دور گردن مقتول حلقه کرد و باعث شکستن گردن و قتل پسر نوجوان شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز ششم مهرماه با میانگین ۱۱۳ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
جف دیویس از مقام‌های «پارک ایالتی دره دایناسورها» تگزاس گفت: ردپا‌ها در مسیری حدودا ۳۵ متری روی زمین نقش بسته است. تخمین زده می‌شود که در حدود ۱۴۰ رد پا از این یک دایناسور به جا مانده باشد که حالا حدود ۶۰ تای آن‌ها اکنون پیداست.
منابع یمنی اعلام کردند که ائتلاف متجاوز سعودی در ۲۴ ساعت اخیر ۱۱۳ بار آتش بس را تنها در استان الحدیده یمن نقض کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ