رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا پس از حمله سال گذشته ضاربان به همسرش، «جن‌گیر» استخدام کرده بود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امروز در سخنانی اعلام کرد: تصمیمی برای کناره گیری ندارم.
هم زمابن با ادامه شمارش آراء در چند حوزه انتخابیه ایالات متحده شامل کالیفرنیا که به طور سنتی به دمکرات‌ها گرایش دارد، جمهوری خواهان تا اواخر شنبه شب به وقت محلی (بامداد یکشنبه به وقت تهران) ۲۱۱ کرسی در مجلس نمایندگان به دست آورده اند.
نانسی پلوسی ۸۲ ساله توانست در انتخابات میان دوره‌ای از ایالت کالیفرنیا در رقابت با «جان دنیس» رقیب جمهوریخواه خود به پیروزی دست یابد.
در ادامه افزایش تنش‌های سیاسی در آمریکا هم‌زمان با برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای، رئیس‌جمهوری پیشین این کشور، رئیس مجلس نمایندگان کنونی را «حیوان خطاب کرد.
مقامات آمریکا مدعی شدندد متهم حمله به خانه رئیس مجلس نمایندگان این کشور اعتراف کرده که قصد داشته او را گروگان بگیرد.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به حمله اخیر به محل اقامتش در سان‌فرانسیسکو بیانیه‌ای را صادر کرد.
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه با تکرار ادعای تکذیب شده فروش پهپاد ایرانی به روسیه، گفت که ایران با تحویل پهپاد به روسیه برای حمله به اهداف اوکراین، مرتکب اشتباه بزرگی شده و از امنیت جهان کاسته است.
پلوسی در دیدار با همتای ارمنی خود گفت حملات «غیر قانونی» نیرو‌های باکو که موجب درگیری‌های اخیر شده و بیش از ۲۰۰ کشته برجای گذاشت را قویاً محکوم می‌کند.
نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از ورود به ارمنستان، در اظهاراتی، به درگیری اخیر بین این کشور و جمهوری آذربایجان پرداخت.
جان کربی عصر سه شنبه به وقت محلی در نشستی با خبرنگاران افزود ایالات متحده عمیقا نگران درگیری ها میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان است.
پل پلوسی پس از آنکه در ماه مه دو تصادف در کالیفرنیا داشت، به اتهام رانندگی در حین مستی بازاشت شد. به گفته پلیس این تصادف‌ها هیچ جراحت جدی به همراه نداشته است.
همسر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از اقرار به رانندگی در حالت نامتعادل، به حبس محکوم شد.
«جوزف سولگا» قاضی دادگاهی در کالیفرنیا پل پلوسی را به حبس پنج روزه و پرداخت ۱۷۰۰ دلار جریمه محکوم کرد.
پلوسی پس از دیدار با نخست وزیر ژاپن فومیو کیشیدا در یک کنفرانس خبری گفت: ما از ابتدا گفته‌ایم که هدف ما تغییر وضعیت موجود در تایوان یا منطقه نیست.
نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و هیات همراه پس از تایوان در آخرین توقف خود در سفر به آسیا وارد ژاپن شدند.
پس از سفر جنجالی نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، خبرگزاری فرانسه امروز گزارش کرد که ارتش چین پرتابه‌هایی را به تنگه تایوان پرتاب کرد.
رئیس‌جمهوری تایوان و پلوسی امروز ملاقات کردند و تسای گفت که او «یکی از وفادارترین دوستان» این جزیره است و از او بابت «حمایت تزلزل‌ناپذیرش در عرصه بین‌المللی» قدردانی کرد.
برخی رسانه‌ها اعلام کردند رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از سفر جنجالی و تحریک‌آمیز خود به تایوان، دقایقی پیش این منطقه را به مقصد کره جنوبی و ژاپن ترک کرده است.
چین پس از سفر «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به منطقه تایوان، سفیر آمریکا را احضار کرد.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از ورود به تایپه در بیانیه ای ادعا کرد که سفر وی با سیاست دیرینه کشورش در خصوص بیانیه های مشترک ایالات متحده و چین در تضاد نیست!
رسانه‌های خبری از فرود هواپیمای حامل نانسی پلوسی، رئیس مجلس آمریکا در تایوان خبر دادند.
بر اساس اعلام رسانه ها، هواپیمای حامل «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با نقض اصل چین واحد، هم اکنون وارد حریم هوایی جزیره تایوان شد.
بر اساس اعلام رسانه ها، هواپیمای حامل «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با نقض اصل چین واحد، هم اکنون وارد حریم هوایی جزیره تایوان شد.
داده‌ها و تصاویر زنده وب‌سایت «فلایت رادار» نشان می‌دهد که هواپیمای حامل رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هم‌اکنون در مسیر تایون در حال حرکت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ