طی این مطالعه، مجموعه گسترده داده ها از حدود ۱۱ هزار فرد بزرگسال در طول ۲۵ سال جمع آوری شد. داده های اولیه از ویزیت های پزشکی افراد ۴۵ تا ۶۰ ساله جمع آوری شده و سپس ۲۵ سال بعد با ویزیت های بعدی آن ها تکمیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک جوان مس کرمان از انگیزه نارنجی‌پوشان برای بازگشت دوباره به لیگ برتر می‌گوید.
محمود کریمی مداح اهل بین در سخنرانی خود خاطره‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی درباره حضور خانم‌های بد حجاب در هیئت مطرح کرد. در قسمتی از این روایت، شهید سلیمانی می‌گوید: «مگر دختران بدحجاب خانه شما می‌آیند که می‌خواهید به آنها اعتراض کنید؟» منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کسی که دستش خالی است، چرا اینقدر اشتلم می‌خواند؟ اگر می‌خواهید وارد مجلس شوید، باید متواضعانه بگویید که چه برنامه‌ای دارید و به مردم بگویید که چه می‌خواهید بکنید. مجلس ششم، برای اصلاح‌طلبان یک مجلس نمونه است. غیر از ناسزا گفتن، غیر از تحصن، غیر از استعفا، از این مجلس یک کار درست و حسابی در جهت ایفای وظایف قانونی ندیدیم.
برایتون هم به جمع غول‌هایی پیوست که ستاره جوان تیم ملی غنا را برای تقویت خط میانی خود می‌خواهند.
قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از یک هفته سخت می‌خواهیم با تمام قدرت برابر آلمان بازی کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.
زن ۱۸ ساله می‌گوید شوهرش قصد دارد به افغانستان برود، اما او می‌خواهد در ایران بماند و به همین دلیل فرار کرده است.
از استوری‌های مضحکی که در روز‌های تعطیل ۱۴ و ۱۵ خرداد در فضای مجازی دست به دست شد، این محتوا بود که از این تعطیلات استفاده کنید، شاید سال دیگه این موقع تعطیل نباشد! کنایه از اینکه تا سال دیگر، براندازان موفق شده‌اند و ایران را گرفته‌اند! سال گذشته هم می‌گفتند «امسال سال خونه» و از سرنگونی جمهوری اسلامی ایران شعار می‌ساختند، با این حال سال تمام شد و اتفاقی نیفتاد.
دیندار بودن اجباربردار نیست، اما ضرر زدن به دین دیگرانی که می‌خواهند دیندار باشند یا خدشه بر فضای عفت و حیای جامعه اسلامی بزنند، طبعاً وظیفه حکومت اسلامی است. اجبار کردن حجاب هم، نه برای دیندار کردن فرد بی‌حجاب، بلکه برای محافظت از آسیب زدن او به دینداری باقی افراد جامعه است، البته او در فضای خصوصی خانواده و دوستان می‌تواند بی‌حجاب باشد، اما فضای عمومی جامعه متفاوت است.
سرمربی آلومینیوم ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل ذوب‌آهن به برتری برسند.
مجتبی حسینی با وجود اشتباهات فردی هفته‌های گذشته همچنان با اعتماد به نفرات جوان خود به دنبال عملکرد خوب در 6 هفته پایانی است.
نوری گفت: این توطئه دشمن است که می‌خواهد مدارس ما تعطیل و دانش آموزان از تحصیل باز بمانند. تمامی جوانب بررسی شده و نگرانی برای باز بودن مدارس نیست.
روزنامه جوان نوشت: اصلاح طلبان «دم» از مردم می‌زنند و به رئیس‌جمهور مردم می‌گویند «به‌نفع کشور از کار کناره بگیر» تا زمینه بازیابی جایگاه از دست رفته خود در اجتماع و بازگشت به قدرت را فراهم کنند.
رحیمی جهان آبادی گفت: اینستاگرام و واتس آپ و تلگرام را هم محدود کنید؛ اصلا برق را هم قطع کنید. آیا می‌توانید کشور را به این شیوه اداره کنید؟ این نسل جدیدی که الان در کشور دارد زندگی می‌کند با نگاه کردن به این سیاست‌های ما فقط دارد افسوس می‌خورد، عصبانی می‌شود و چاره‌ای هم ندارد و هیچ راه گریزی هم برایش نیست.
مهدی تارتار با استفاده از ترکیبی جوان به دنبال امتیاز از فولاد در اهواز است.
امباپه در صورت پیروزی فرانسه مقابل آرژانتین سناریو پله را در پیش خواهد گرفت اما در صورت شکست، داستان رونالدو برای او تکرار می شود.
مردم هر روز شاهد کم‌ارزش‌شدن حقوقی می‌شوند که می‌خواهند در پایان ماه دریافت کنند؛ و آن‌ها که شغل آزاد دارند، از به‌هم‌ریختگی بازار بیشتر متضرر می‌شوند تا سود کنند، مگر اندکی خاص. گرانی صدمیلیونی یک خودرو درکمتر از چندماه یا دلار ۳۸ تومانی و بالاتر باید با برنامه قبلی کنترل می‌شد. انتظار از رئیس اقتصادی دولت آن است که در این‌باره به مردم توضیح دهد و شفاف بگوید که چه برنامه‌ای پیش‌رو دارند. مجلس هم با کارت زرد نباید بازی کند. کارت زرد و قرمز و سوت و بالابردن پرچم اخطار همه و همه استعاره‌هایی است که به کار مردم نمی‌آید. مردم باید بتوانند از فردای خود مطمئن باشند.
محمد کدوس بازیکن جوان تیم ملی فوتبال غنا عمکرد خیره‌کننده‌ای در دو دیدار برابر پرتغال و کره‌جنوبی ارائه کرده است.
سرمربی جوان و موفق فوتبال ایران معتقد است تیم ملی برای اولین بار به دور حذفی جام جهانی صعود خواهد کرد.
محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: امروز اگر می‌خواهیم پر قدرت پیش بریم باید خلاقیت و یکپارچگی را به کار ببریم.
خبر می‌رسد یکی از بازیکنان جوان استقلال در رادار مجیدی برای اضافه‌شدن به این تیم در نیم‌فصل دوم قرار گرفته است
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران معتقد است هدف اصلی برگزاری فوتبال در این رده سنی باید توسعه باشد.
دروازه‌بان جوان استقلال در نبود رقیب ملی‌پوش، به دنبال اثبات توانایی‌هایش به کادرفنی است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان می‌گوید لیورپول با حریف جوان و قدرتمندی روبرو است ولی فقط برای پیروزی به میدان می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ