در حالی که شایعه انتقال عزت‌اللهی به کلبا، همه را تحت تاثیر قرار داده، این خبر به سرعت تکذیب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستادتلفیق کارگروه‌های ساماندهی بازار و جانشین استاندار تهران در ستادپیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ضمن تکذیب جابه جایی بازار بزرگ گفت: موضوع ساماندهی است.
برخی منابع اسپانیایی از دیروز اخباری در مورد احتمال بالای شرکت نکردن فلورنتینو پرز در انتخابات رریاست سال 2025 رئال منتشر کرده اند.
جدا از مشکلات خاص فوتبال ایران، شایعات و در حقیقت "دروغ" نیز بخش لاینفک این چرخه هستند.
یک خبرنگار بلژیکی مدعی شده که مهدی طارمی با میلان برای قرارداد چهار ساله به توافق نرسیده است.
توصیه‌های موجود در رسانه‌های اجتماعی بسیاری از اوقات می‌توانند گمراه‌کننده باشند. به خصوص وقتی پای سلامت در میان است، این نکته اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کند.
مدیر برنامه محمد صلاح ملاقات این بازیکن با ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن را تکذیب کرد.
مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به کسب همزمان سه جام در این تیم در فصل گذشته، گفت: حتی وقتی از سپاهان و استقلال عقب افتادیم باور داشتیم می‌توانیم کار‌های بزرگ انجام بدهیم.
باشگاه الاتحاد جده پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای روشن عربستان سعودی در حال برنامه‌ریزی برای جذب ستاره‌های بزرگ بین‌المللی است.
سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که هیچ فهرستی برای نقل و انتقالات تابستانی ارائه نکرده است.
یحیی این حرف‌ها را در روز‌هایی زد که پرسپولیس نتایج درخوری نمی‌گرفت و امتیاز از دست می‌داد. شایعه شده بود که هشت نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم فراخوانده و به‌شدت مؤاخذه شده بودند. خود یحیی، ولی همان روز‌ها با انتشار یک توییت خبرساز، از این گفت که تهدید در او اثری ندارد: «قراردادم را کسر می‌کنند، کمیته انضباطی مرا احضار می‌کند، تهدید می‌کنند، ولی من میان همین مردم بزرگ شده و پشت همین مردمم می‌مانم»
گری نویل اعتراف کرد، شایعاتی که درباره پیوستن بازیکنان بزرگ به نیوکسل مطرح است، او را می‌ترساند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: بیماری‌های شایع در سلامت زائران در پیاده‌روی بزرگ اربعین، شناسایی و برای پیداکردن آخرین الگوهای درمانی مطالعه و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است
هم‌زمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، چهره ۷ عالم بزرگ شیعه نظیر علامه مجلسی، علامه حلی، شیخ صدوق، خواجه نصیرالدین طوسی، شیخ مفید، شیخ کلینی و شیخ بهایی به همت فطرس مدیا توسط هوش مصنوعی بازسازی شد.
باشگاه پرسپولیس به شایعاتی که در آستانه برگزاری دیدار این تیم با استقلال مطرح شده واکنش نشان داد و تاکید کرد که سرمربی این تیم یک فصل دیگر قرارداد دارد و مذاکره با مربیان خارجی شایعه است.
شایعات نقل و انتقال در مورد بازیکنان بزرگ دو تیم استقلال و پرسپولیس به تیم های رقیب همیشه بوده است
بخش ورزشی روزنامه الیوم به نام المیدان الریاضی مدعی شد که کریم بنزما فصل بعد را در الاتحاد توپ خواهد زد.
خودنگاه با اشاره به شایعه وجود دشمنی علیه او در فدراسیون و رشته قوی‌ترین مردان، تاکید کرد: روزی خودم از فدراسیون استعفاء دادم و دشمنی یا جریانی مثل این‌ها وجود نداشت، زیرا من تنها به خدا تکیه می‌کنم و فقط خودش باید جایگاه آدم را مشخص کند. قوی‌ترین مردان مثل بچه من می‌ماند و خودم آن را بزرگ کردم. از سال ۷۷ تا سال ۹۷ برنامه‌های قوی‌ترین مردان را ساختم، درحالی که کار من ساخت و ساز ملک بود و باید همه چیز را در یک برهه زمانی برای این برنامه رها می‌کردم.
در نیم قرن اخیر بازیکنان بزرگی در تاریخ استقلال به کم کاری و خیانت متهم شده اند.
باشگاه النصر عربستان تاکید کرد که خرید کریستیانو رونالدو شامل تعهدات عربستان برای میزبانی جام جهانی نیست!
باشگاه النصر عربستان تاکید کرد که خرید کریستیانو رونالدو شامل تعهدات عربستان برای میزبانی جام جهانی نیست!
لیست بلند بالایی از مربیان سرشناس برای حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران دست به دست می‌شود که به نظر می‌رسد نباید زیاد آن‌ را جدی گرفت.
سرطان کولورکتال سومین سرطان شایع در جهان است. مطالعات اخیر نشان می‌دهد که اشکال غلیظ یورولیتین A، محصول طبیعی هضم انار، باعث میتوفاژی (تجزیه میتوکندری) می‌شود. این روند به نوبه خود، باعث ایجاد میتوکندری جدید می‌شود و ابتلاء به بیماری‌های مرتبط با افزایش سن را کاهش می‌دهد.
ورونیکا بروناتی، روزنامه‌نگار آرژانتینی و نزدیک به لیونل مسی، مدعی شد این بازیکن اول جولای 2023، بازیکن بارسا خواهد شد.
شایعه است دیگر، چیزی که شایعه باشد، صحت ندارد. سیدجلال کاپیتان و بزرگ تیم است. بحث جذب امید نورافکن و سجاد شهباززاده هم شایعه است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ